Hep yolda denk geldikçe konuşuyorduk, yarın ilk defa mesaj atacağım. Sizce ilk mesajı kızın atması dezavantaj mı? (Sayfa 2)

Hep yolda denk geldikçe konuşuyorduk, yarın ilk defa mesaj atacağım. Sizce ilk mesajı kızın atması dezavantaj mı?
Cevapla