Yarın ilk defa mesaj atıcam çok korkuyorum hep yüz yüze görünce konuşuyorduk yolda rastgeldikçe ama şimdi işi ciddileştirmek için mesaj atıcam ilk mesajı kız atması dezavantaj olur mu reddedilmekten de korkuyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
İlk adımı senin atmanda herhangi bir sorun yok Sen daha cesursundur sen atıyorsundur yani bunu böyle düşünmek lazım yani kadınlarda öyle bir algı var ilk adımı ben atarsam yanlış anlaşılır mıyım işte ileride sorun olur mu gibisinden hayır yani bu senin daha çok istediğini daha cesur olduğunu gösterir bana göre karşında kişi farklı düşünebilir reddedebilir istemediğin cevabı da alabilirsin evet ama yani her zaman istediğimiz gibi olmuyor her şey olumsuzluklara da hazır olmalıyız
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBaşta sizi bu özgüveninizden dolayı tebrik ediyorum, şimdi gelelim İlk adımı veya ilk mesajı erkek mi teklif etmeli ya da ilk mesajı erkek mi atmalı, bence bu fark etmez ama nedense bizim ülkemizde bu hep konu olmuştur efendim kız veya bayan teklif ederse veya mesajı atarsa basit olur ayağa düşer ucuz olur, ya bırakın bunları artık kimin ilk teklifi veya ilk mesajı kimin atması gerektiğini bence medeni her bir insan cinsiyet ayrımı yapmadan içinde karşı tarafa bir şeyler hissediyorsa bunu söylemeli en azından boşuna umutlar beslememeli sonradan üzülmemeli, en azından evet veya hayır olsa yoluna bakar beni dinlerseniz duygularınızı açıklayın ve rahatlayın vede hayırlıysa olsun, yoksa siz çok seversiniz o sizin kadar sizi sevmezse üzülürsünüz ee ne anladım bu sevgiden, şimdiden sizi kutluyorum ve olmazsada üzülmeyin eminim sizi anlayacak sizi sevecek biri karşınıza çıkar.
00 Yorumla
Selamlar,
Ben şahsen böyle bir adım atma cesareti gösterdiğin için seni tebrik ediyorum. Çünkü ülkemizde ilk adımı kadının atması genelde negatif olarak görülmektedir. Eğer bir insan başka bir insanı beğeniyorsa ya da ona karşı duyguları varsa mutlaka taraflardan birinin adım atması lazım. Ben bunu cinsiyetçiliğe yüklemeyi doğru bulmuyorum. Eğer olur da olumsuz bir durumla karşılaşırsan ne olursa olsun kesinlikle kendin olan saygını ve özgüvenini kaybetme.
10 Yorumla
Bunları görmüş geçirmiş biri olarak kesinlikle korkmayın. Siz ne kadar sakin olursanız kendiniz o kadar iyilik yapmış olursunuz. Sizin adımınızı anlamazsa zaten size pek yararı yok demektir. Ne olursa olsun cesaretinizin kırılmasına izin vermeyin. Yaşadıklarınızdan iyi dersler almaya bakın, esas önemli olan da bu zaten...
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
65
Cevap
60Cevap
+1 yılKadın hep seçilmeyi bekleyen olmak zorunda değil. Bizimde beğendiğimiz bir erkeğe adım atma hakkımız var. Ayrıca bu adım onun gözünde seni cesur ve ne istediğini bilen bir kız olarak görmesini sağlayacak. Red edilme korkuna gelirsek, bu şekilde acaba bizden olur mu? diye çelişki de kalmaktansa olup olmayacağını görüp ona göre bir yol çizmen çok daha kârlı bir durum olacak
40 Yorumla
+1 yılHayır, ilk mesajı atmanın cinsiyetle bir ilgisi yoktur. Algılanan dezavantaj, konuşma becerileri veya bir kişinin kendine olan güvenle ilgili olabilir. Ancak, çevrimiçi flörtleşme veya yeni insanlarla tanışma gibi durumlarda, ilk mesajı atan kişi genellikle daha fazla kontrol sahibi olur ve iletişimi yönlendirebilir. Bu nedenle, kendinden emin ve ne söyleyeceğini bilen biriyseniz, ilk mesajı atan taraf olmak size avantaj sağlayabilir. Ancak, genel olarak, ilk mesaj atmak veya atamamak, birinin başarısını belirleyen tek faktör değildir.
20 Yorumla
+1 yılİlk senin yazmanın sorun olacağını düşünmüyorum ancak ilk mesajının ne olacağı önemli birde insanlar dışarıda nasılsa içeride de öyle olmuyorlar yani mesajlaşırken bir ara ben kimle konuşuyorum da diye bilirsin ve son olarak karşındaki kişi de senin gibi ciddi düşünüyormu ya da belli ediyor mu
06 Yorumla
Soran+1 yılYolda ayaküstü kahve içelim mi demiştim olur demişti mesajda onu hatırlatıcam ne düşündüğünü de ilk buluşmada anlarım diye düşünüyorum o yüzden buluşmak istiyorum zaten
- +1 yıl
Anladım, kahve olayından bir konu açarsın mesajlaşma olayı tamamlanır zaten buluşma olunca güncelle soruyu öğrenelim bizde
Soran+1 yılAyyy çok heyecanlı benim içinnn
- +1 yıl
Nerde yaşıyorsun merak ettim soran kişiye soruyorumm
Soran+1 yılMesajı attım o kadar tatlı biri kii kabul etti gayette kibardı <3
- +1 yıl
Sevindim senin için umarım buluşmada ciddi düşünüyordur bazı erkekler sadece 3-4aylık takılma gibi sevgili istiyor
Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. İlk adımı atmanda bir sakınca yok.
Fakat konuya direk bodoslama girmemelisin?
Bu kaş yapayım derken göz çıkarmak olur?
Önce onun bir nabzını ölçecek türden bir mesaj yazmalısın.
Günaydın olur.
Naber nasılsın olur.
İyi Akşamlar olur.
Bakalım oda sana karşı olumlu bir sinyal gönderecek mi?
Zaten oda seni istiyorsa senin mesajını görünce yazışmak isteyecektir
Fakat mesajına haydi sağol sana da diyorsa
Durup bir daha düşünmelisin.12 Yorumla- +1 yıl
+1 yılNe dezavantajı saçmalama. Kız olduğu için kendi isteğiyle mühendislik seçmeyenler tanıdım. O yüzden seninle gurur duydum açıkcası. Böyle düşünmek, böyle bir karar vermek her delikanlı kızın harcı değil. Reddetse bile özgüvenini kaybetme lütfen.
00 YorumlaO tamamen kişiye göre değişir bir durum çünkü karşı tarafın hayatında aklında kalbinde birisi varsa o iş yürümez ve hatta kendini kötü hissedersin bazı durumlarda da erkekler kendini bulunmaz hint kumaşı sanabiliyor yani olgunluk çağına gelmemiş bir kafa yapısına sahipse kötü bir tecrübe olur
00 YorumlaSenin mesaj atman ona karşı dezavantaj olur. Fırsatçılığın önüne geçme kampanyası kapsamında wednesdaylık yapmamak gerek. Başka yolunu buldurmalısın, onu manüpüle edebilirsin. Bilinç altı tekniklerini araştır, o farkına varmadan hakkındaki görüşlerini öğrenebilirsin.
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılSen hiç spermlere koşan yumurtalik gördün mü 😂 spermler yumurtalığa doğru koşar ve tutunmaya çalışır 😂 oyuzden bir kızın ilk adımı atması doğasına aykırı bir durum dur...
39 Yorumla- +1 yıl
İlginç bir bakış açısı.
- +1 yıl
@Neslihürvicdanıhür ilginç değil olmasi gereken şey bu aslında her şeyin bir doğası vardır ve doğasından çıkmamak daha sağlıklı ve uygun olur
- +1 yıl
Verdiğiniz örnekte insan iradesinin etkisi bulunmamaktadır. Sonuçta sperme hareket verende yumurtayı delip geçecek güce sahip olmasıda yumurtanın spermi içine alacak özelliğe sahip olmasıda yaratıcının koyduğu bir kuraldır biz istesekte değiştiremeyiz. Halbuki bir ilişkiye başlama her iki cinsinde iradesine bağlı her iki cinste irade ortayakiyabilir.
- +1 yıl
@Neslihürvicdanıhür ben sizin yaptığınız davranış etkili olmaz demiyorum olabilecek ve yapılabilucek bir eylem fakat insanın dogasina yaratılışına aykırı diyorum şöyle düşün neden bir erkek evlilik olayında kızı istemeye gidiyor kız neden erkeği eline çiçek çikolata alıp gitmiyor çünkü herşeyin bir doğası vardır ve doğasına uygun yaşanırsa daha sağlıklı ve uygun olur diyorum
- +1 yıl
Bu verdiğiniz örnek bir gelenek her toplumda yok bunuda göz önüne almak gerek.
- +1 yıl
Sen hiç eline çiçeğini böceğini alıp erkeği istemeye giden bir kız gördün mü? Peki neden çocuk erkek spermlerinde döllenmiyorda yumurtalıklarda dölleniyor peki? Çünkü doğası bu yaratılış şekli amacı bu. Bilmiyorum nedemek istediğimi anlatabildim mi
- +1 yıl
Sizin mantığınızla bir erkekten hoşlanan kadın asla ilk adımı atmamalı erkekte atmazsa asla yolları kesişmaz.
- +1 yıl
@Neslihürvicdanıhür yıllardır erkekler atıyor bu adımı zaten yeni bir teori degilki bu eskilere bakarsan zaten evliliklerin sevgililiklerin ne kadar huzurlu sağlıklı ve uzun olduğunu görebilirsiniz çünkü her şey doğasına uygun yaşanıyordu teknolojinin gelişmesi bu dengeyi bozmuş ve sağlıklısiz çıkar ilişkilerinin yaşanmasına vesile olmuştur şu an bunu çevrenizde rahatlıkla gözlemleyebilirsiniz
- +1 yıl
eski ilişkilerin uzun olmasının sebebi kadın kadınlığını bilmesi erkeğinde erkekliğini bilmesi ve ona göre hareket etmesinden kaynaklanıyordu
Dikkatli ol kolay kız olduğunu dusunmesin bir sebepten ötürü yaz ailevi duygusal olsun
Bu arada zaten şimdiye kadar üç beş kez konustuysan ve o yazmadiysa seni begenmiyodur21 YorumlaKız atmalı ya da erkek atmalı diye bir şey yok ki. At bence, cesaretli olmak gerek bazen. Reddedilme ihtimalini düşünme, reddederse de kendi bilir. Utanılacak bir şey değil adım atmak. Aksine çok delikanlılık falan. Gururun hiç kırılmasın yani.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bi çıkarın yoksa neden avantaj ya da dezavantaj olsun aşın bunlari bes para etmez erkeklere gidip evlenme teklif eden kizlar var ya da ölüp biten. Yani uymazsa ayrilirsin. Konusmazsin ya da ama hak edenleride bazen su egolar yuzunden kaybediyorsunuz
07 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka niye sitem ettin abi sakin ya
- +1 yıl
Sitem degil aslinda herkesin cikar iliskisi gibi birbirine boyle yaklasmasini icim almiyo. Bi insani severken bunlari dusunmemeli insan ne olabilirki. Yok once kiz erkek. Bi kadin bi erkekden hoslaniyo cocuk hoslanmiyosa onu sevgisi ilgisiyle cekebilir keza ayni sey erkek icinde gecerli. Cokda onemi yok kim ilk adimi atmis atmamış. Sonucta ben ayrildim demekle aynı sey. Neticede tek o ayrilab ayrılmıyor ikisjde ayriliyor bu kimseyi öne atmiyor. 👌
- +1 yıl
Evet bunlari dusundurtmemeli gerçek sevgi KARDESİM✨
- +1 yıl
Ay hadi ordan git be
+1 yılYani ortada bir konuşma bahanen varsa atabilirsin ancak hoşlandığını dile getirmek amaçlı bir ilk mesajsa atma derim. Hoşlanan erkek eninde sonunda sana mesaj atar çünkü.
10 YorumlaElbette kadınlar da ilk mesajı atabilir. Bunda yanlış bir şey yoktur. Fakat karşındaki kişi eski kafalı biriyse bu hareketini yanlış yorumlayacaktır. Değilse cesaretinden etkilenecektir.
00 Yorumla
+1 yılKızı erkeği yok bunun ilk mesajı atmak ilk adımı atmak demek sadece bu yani burdan farklı çıkarım yapanda farklı çıkarım yaparlar atmayın diyende cahildir o kadar
00 Yorumla
+1 yılEvet dezavantaj. Yapma derim. Erkeklerin totosu havalanıyor. Cinsellik teklifi ise pek sorun olacağını sanmıyorum. Ama duygusal bir şeyse o açmadan duygularını sen açma derim
00 Yorumla
+1 yılBence yazma. Yazacakmısın? yazacaksan şayet temkinli davran sana olan ilgisi var mı yokmu. Sözlerinden ilgisinden belli olur. Yoksa sil gitsin.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılKorkma cesur ol. Erkekte olmayan cesareti sen göstermiş olursun. Bu arada red edilirsinde sorun yok. Hayat devam ediyor. Oda son erkek değil. Bunu unutma.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Korkma
Olacağı varsa senin ya da onun adım atması önemli değil
İlişkilerde kadınların erkekleri seçtiği durumlarda daha iyi ilişkiler ortaya çıkıyor ve sonu evlilikle sonuçlanıyor00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBendede ayni durum var ama yazmaya hiç cesaretim yok reddedilme korkusu, çünkü genellikle erkekler seni bir kaç kez görünce ilk adımı atarlar, attılarda. AMA eğer atmıyorsa bence ya sevgilisi vardır ya da sana o gözle bakmıyordur.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılMerak etme öyle bir sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum benim kız arkadaşım da bana ilk adımı atmıştı ve şu an yaklaşık 1 yıllık bir ilişkimiz var (4 Nisan 'da 1 yıl inşallah) ve üni bitince evlilik düşünüyoruz senin icin de hayırlısı olsun inşallah
00 YorumlaEğer ki 1 şeyler hissetmiyorsa dezavantaj aksi takdirde değil... Kısacası cesaretinizin mükafatını alabilmeniz önemli.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 905 cevap paylaştı. Korkma ya. Red yesen nolucak? Dünyanın sonu mu. İlk mesajı atarak daha cesaretli davranmış olursun. Bu güzel bir şey..
02 Yorumla
+1 yılBelli olmaz ben mesela 2 yıldır bı kızdan adım bekledim hiç atmadi şimdi başkasi sevgilim oldu ve mutluyum. :)
00 Yorumlaİlk mesajın ve ilk adım gibi şeylerin cinsiyeti olmamali hoşlanıyorsan ilgin varsa yaz yani hep erkekten beklemek saçma bence
00 Yorumla
+1 yılİçinde kalmasın at. İlerleyen zamanda sen istedın sen başlattın der ama o zamana emın ol bunu diyecek adamdan hevesin kacar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılİlk adımı kız atmasın. Erkek acıdır. Kız ilk adımı atınca kıymeti kalmıyor.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kizin adım attığı ilişkiler bana pek yürür gibi gelmiyor sen bilirsin
13 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Hayır, yazabilirsin. İlk adımı her iki taraf da atabilir.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılBen de birine açıkıyorum şimdi mesaj attım ölmek üzereyim
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 955 cevap paylaştı. reddedile bilirsin ama bu kötü bişey oldugunu düşünmüyorum
00 Yorumla
+1 yılAylarca peşimizden koşanlar ölüp dirilenler bile yüz verince degişiyor. Hiç gerek yok.
00 Yorumla
+1 yılNe yazacağın önemli. Yürüyeceksen bile bunun yolunu aç onun yürümesini bekle.
00 YorumlaEn fazla hayır der başkada hiç bir şey diyemez
Sizde şansımı denemiştim dersiniz00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİki gün önce çok beğendiğim ve uzun zamandır stalkladigim birine yürüdüm korkularım vardı ama korktuğum gibi olmadı oda bana karşılık verdi şu an görüşüyoruz zaman ne gösterir bilemem elbette
00 Yorumla
+1 yılBelirsizlik kadar kötü bir şey yoktur, açılmak en güzeli.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Hayir sorun değil iki tarafta arzuluyorum ilk kıvılcımı o ya da sen farketmez
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılNormal bir mesaj ise bence sorun yok ama çıkma teklifi içinse bence bunu erkek yapmalı
00 Yorumla
+1 yılBence hiçbir dezavantajı yok. Umarım istediğin şekilde olur 😊
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 708 cevap paylaştı.
+1 yılYok be niye dezavantaj olsun yaz icinde kalmasın Reddetsede kaybedecegin bisey yok
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılO kadar şeyi yazmaya erinmediniz mi uzun uzun ya 😂 at gitsin olursa olsun olmazsa olmaz
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 537 cevap paylaştı. Mesaj atmak önemli değil
önemli olan iş ciddi olsa bile imkan yoksa boştur00 YorumlaNe kaybedersin ki hoslandigini söylesen. Reddederse de dünyanın sonu olmasa gerek
04 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılneden ilk sizden giden mesaj sorun olsun ki? anlamadım?
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılkorkma. at mesajı gitsin. neden korkuyorsun ki?
00 Yorumla Yaza bilirsinde, açılma bence. Pek olumlu cevap almıyor çoğu. Yinede sen bilirsin
00 Yorumla
+1 yılYazabilirsin bende beğendiğim biri olunca yazıyorum
00 YorumlaAsla zaman kaybetmem hayat çok kısa at mesajı ne olacak? İstediğin gibi dönüş alamazsan da boş ver demekki doğru kişi değilmiş dersin. 🌹
00 Yorumla
+1 yılBen denedim yanlış anlamayın erkekler biraz saf anlamıyorlar ya da teklif konusunda yavaşlar onunla mesaj veya yüzyüze iken bunu ima et çıkma teklifi kendinden emin olmıyan birine etme karar verebilmek birine etmelisin
00 YorumlaEğer birbirinizi seviyorsanız ilk mesajı kimin attığı hiç önemli değil. Sen atarsan sevgine değer verdiğin ve bu yolda gerekli adımları atabileceğim izlenimi verirsin , genelde erkeklerden beklendiği için bu güzel bir hamle olur.
00 Yorumla
+1 yılHayır tam tersi özgüven gelecek tam 1 ay önce bunu yapan biri olarak söylüyorum.
Ayrıca olmazsa gerçekten hayırlı olmadığı için olmuyor. Bende maalesef çok sonra iyi biri olmadığını ve bana kıstas yaptığını farkettim.00 Yorumla
+1 yılçocuğun sana karşı duygularının olduğunu hissediyorsan o zaman açıl Eğer ki hissetmiyorsan bence bulaşma , üzülürsün belki , cevap pozitif olur negatif olur benim için sorun değil diyor açılabilirsin hiç sorun yok
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNormal nasılsın gibi mesaj at bir şey olmaz. Sonra sohbet muhabbet devam ettir. Konuyu aşka getirmeden yani.
00 YorumlaBende sevdigim çocuğa ilk yazmıştım. Ve gayet hoş karşılamıştı hatta baya baya arkadaş olmuştuk. Bence sen yazsan sorun olmaz kendine güven kızım sana inanıyorum
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Ne güzel ya darısı başımıza
10 YorumlaBende açılan taraf olmuştum bir senelik ilişkim var ailem ailesi çok olumlu karşıladı bence avantaj olabiliyo fakat tek dezavantajı insan biraz çekingen oluyor
00 YorumlaDezavantajdir. Erkek bı anda beğenmişlik havasına girip seni de peşinde kosturmak onun hoşuna gidebilir. Heleki yakisikliysa ve bunun farkindaysa..
00 Yorumla
+1 yılAhh ahh keşke benimkide bana yazsaydı baglıyamazsan hep sen peşinden koşarsın ahh ahh bana yazsa o benim pesimden kosardıahh nerden baglandık kapı kulluna bagladık
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGörüşmeniz yetmiyor ciddiyet mesajlamı olacak. Zaten konuşuyorsunuz. Soyle gitsin
00 Yorumla
+1 yılÇocuğa gerçekten güveniyorsan ve hayır sırf ben ilk sen açıldın diye kendini yüceltmeyecekse açıl derim (arkadaşım bü yüzden çok zorluk çekti o yüzden önemli )
00 Yorumla
+1 yılBence ilk adımı sen sevgilimle de ilk adımı ben attım Allah ayırmasın şu an nisanliyiz o hala söylüyor ilk adımı sen atmasaydin ben hayatta atamazdim diye
00 Yorumla- Devamını Gör (65)
Devamını Gör(110)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Hep yolda denk geldikçe konuşuyorduk, yarın ilk defa mesaj atacağım. Sizce ilk mesajı kızın atması dezavantaj mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer