Hep yolda denk geldikçe konuşuyorduk, yarın ilk defa mesaj atacağım. Sizce ilk mesajı kızın atması dezavantaj mı?

Yarın ilk defa mesaj atıcam çok korkuyorum hep yüz yüze görünce konuşuyorduk yolda rastgeldikçe ama şimdi işi ciddileştirmek için mesaj atıcam ilk mesajı kız atması dezavantaj olur mu reddedilmekten de korkuyorum

Hep yolda denk geldikçe konuşuyorduk, yarın ilk defa mesaj atacağım. Sizce ilk mesajı kızın atması dezavantaj mı?
Cevapla