Değer verdiğim birinden kötü ayrıldım ve tekrar yazıp iyi bir veda etmeli miyim?

3 aydır konuştuğum yabancı bir çocuk var. Birbirimizi tanıyorduk ve ilerisi için ciddiydik.2 ay sonra buluşmayı düşünüyorduk. Benim için ciddi düşündüğünü biliyorum. O da ona değer verdiğimi biliyor ama hala eski sevgilisiyle (4 yıl önce) boy boy fotoğraflari olması, onda ekli olması ve ona bu konularda güvenmemem artık büyük problem olmustu. Bana sevgilim olduğunda silerim demişti. Bu yüzden çok çatıştık. En sonunda da benimle görüntülu ya da telefon aramasi yaparak (ingilizce) artık konuşmak istediğini söyledi ve ben bunu istemiyordum. En sonundada bunlar patlak verdi ve birbirimize hakaret edip kalplerimizi kırdık. Onu çok zorladığım için bana kötü bir söz söyledi. Ama onun aslında böyle biri olmadığını biliyorum. Haksız olduğunu biliyorum belki de ben abartıyorum. Bilmiyorum :( yine de konuşmak ve iyi bir veda etmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

Değer verdiğim birinden kötü ayrıldım ve tekrar yazıp iyi bir veda etmeli miyim?
Cevapla