Bu soruyu cevap arayan arkadaşlar için sordum. Birisi sizi ikinci plana atıyorsa sevmiyordur. Kısaca onun için ne kadar öncelik olduğunuza bakın.
Umarım birilerinin işine yarar söylediklerim. Sizlerin de fikirlerini tecrübelerini bekliyorum elbette.
Bu soruyu cevap arayan arkadaşlar için sordum. Birisi sizi ikinci plana atıyorsa sevmiyordur. Kısaca onun için ne kadar öncelik olduğunuza bakın.
Umarım birilerinin işine yarar söylediklerim. Sizlerin de fikirlerini tecrübelerini bekliyorum elbette.
Öncelik benim de önemsediğim bir konu. Birde menfaat söz konusu olunca mı iyi davranıyor, yoksa genelde mi iyi o ônemli. En sevdiklerine karşı bile dimdik ayakta duruyor mu senin için. Hastalandığında ilgileniyor mu yoksa totuşunu dönüp yatıyor mu? Yoksa lafta herkes seviyor icraat önemli.
Cevap
1Cevap
En basit örneği mesajlarına geç cevap veriyorsa ve ilgisizse zaten bunu içinde hissedersin zor değil o yüzden..
Sonuna kadar haklısın uğraşı sen değilsen açık ve net
Bana vakit ayirabilmesi meşgul olsa bile
ilgilenmiyorsa
Gözlerine bakman yeterli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?