Aile yaşantısı kötü olan komşumla konuşmak istemiyorum, kaba mıyım?

kocası kadını aldatmış ve kadının da hareketlerinden bitmeyen konuşmasından dedikodusundan hoşlanmıyorum ve evimize gelip gitmelerini istemiyorum, kadın sürekli annemi arayıp o zamandan beri yapmadı falan diyip kocasını aklamaya çalışıyor annem de hoşgörü falan gösteriyor kendince, yok öyle şey olur mu falan diye, kadın kaçtığımızın farkında ve sürekli yapışmaya çalışıyorlar neden bize yaklaşmaya çalışıyorlar anlamıyorum, sözün özü vicdan yaptım niyeyse , nasıl uzaklaştıracağım bu kadını ailemden

Aile yaşantısı kötü olan komşumla konuşmak istemiyorum, kaba mıyım?
Cevapla