Bi kaç ay önce bosanip ayrı eve çıktım. 4 aylık kızım var. Ailem yok. Kızımla tek kalıyorum. Üst komşu da tek yaşıyor sanırım bilmiyorum. Sürekli benimle konuşmaya çalışıyor. Geçen gün eve giriyorum kızımda kucağımda uyumustu. maşallah hiç doğum yapmamış gibisin fiziğin falan mükemmel dedi bildiğin süzdü beni ve o kadar rahatsız oldum ki. Kızım kucağımda uyuyor diye bisey demeden girdim içeri. Zaten her karşılaştığımızda ki o pis bakışları midemi bulandırıyor. Biraz önce de kapımı çaldı. Ne dicekti bilmiyorum açmak istemedim. Açıkçası korktum da. Yani ne diyebilir ki. Keşke yanımda biri olsaydı diyorum bazen. Kadın olarak tek yaşamak ustelik bir bebeğin olupta tek yaşamak zor...
Güncellemeler
1 yıl
Yorumlariniz için teşekkür ederim 🙏🏼
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer