Komşumun davranışlarından rahatsız oluyorum, ne yapmalıyım?

Bi kaç ay önce bosanip ayrı eve çıktım. 4 aylık kızım var. Ailem yok. Kızımla tek kalıyorum. Üst komşu da tek yaşıyor sanırım bilmiyorum. Sürekli benimle konuşmaya çalışıyor. Geçen gün eve giriyorum kızımda kucağımda uyumustu. maşallah hiç doğum yapmamış gibisin fiziğin falan mükemmel dedi bildiğin süzdü beni ve o kadar rahatsız oldum ki. Kızım kucağımda uyuyor diye bisey demeden girdim içeri. Zaten her karşılaştığımızda ki o pis bakışları midemi bulandırıyor. Biraz önce de kapımı çaldı. Ne dicekti bilmiyorum açmak istemedim. Açıkçası korktum da. Yani ne diyebilir ki. Keşke yanımda biri olsaydı diyorum bazen. Kadın olarak tek yaşamak ustelik bir bebeğin olupta tek yaşamak zor...
Güncellemeler
1 yıl
Yorumlariniz için teşekkür ederim 🙏🏼
Komşumun davranışlarından rahatsız oluyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla