Kedimin miyavlamasından şikayet eden komşumu ben şimdi ne yapayım?

Kediciğim 2 gündür evde yalnız. Dün biz olmadığımız için baya miyavlamış bebeğim sanırım. Kapıcı aradı. Sesten rahatsız olmuşlar. Bugün gidip mamasını falan verecektim zaten. Komşuyla da konuşayım diyorum. En başta bir özür dilenecek tabi. Fakat hani kedi de günboyu miyavlayamaz ya. Bir de çirkeflik yapabilir tabi. Şimdi ben öyle sakin, sessiz de bir insan değilim. Şöyle sinirlenmemek için birkaç yöntem alayım sizlerden. Ya da direk çirkeflik yaparsa mahalle karısına mı bağlayayım?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayhhhh gerizekalı kapıcımız bir türlü şikayet eden komşuyu söylemedi. En son aldım ağzından. Neymiş kedi miyavlamasından çocukları sınava çalışamamışmış. Hiç te gidip konuşmadım. Özür de dilemedim. Kapıda durdum garip miyavlamalar duydum. Zaten girer girmez pisiciğim bacağımdan tepeme tırmandı. Miyavlamaktan sesi kısılmış hayvanın. Sırf şımarıklığından yapmış. Vete gittik bir sorun yok. Neyse pisiyi eski sahibine, annesinin yanına bıraktım. Boğuşup duruyorlardır.
Kedimin miyavlamasından şikayet eden komşumu ben şimdi ne yapayım?
Cevapla