Nişanlımın bana küfür etmesine tepki gösterdim. Küfür etmesini önemsiz, benim tepkimi abartılı buluyor. Ne düşünüyorsunuz?

Nişanlım küfür etti bana bir küfür etti diye ayrılma noktasına getirmisim evlensek demek bosanican diyor böyle saçma bir şey olabilir mi

Nişanlımın bana küfür etmesine tepki gösterdim. Küfür etmesini önemsiz, benim tepkimi abartılı buluyor. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla