Tepkimi öğrenmek için evliyim dedi, tepkimde abartıyor muyum?

Sohbet uygulamasından biriyle tanıştım ve 3-4 hafta sohbet ettik, daha sonra bana evli olduğunu söyledi. Bende sohbeti keselim o zaman dedim ama bunun şaka olduğunu tepkimi öğrenmek için olduğunu söyledi. Şaka olsa dahi sonuçta güvenimi kırdı, ona şaka yapıyorsan söyle dediğimde ciddiyim diyordu. Konuşmayı kesmek istedim abartıyor muyum?

Tepkimi öğrenmek için evliyim dedi, tepkimde abartıyor muyum?
Cevapla