Gorucu usulu evlendıgım kocam eskı sevgılısıyle gorustu. Bızden uzaklastırmak ıcın gorustum dedı? Bosanmalı mıyım?

Bız gorucu usulu evlendık. Evlenmeden once de 5 kere falan bulustuk. Evlenırken aılesı cok para harcadı. Kürt oldugu ıcın onlar düğüne çok harcıyorlar. Ilk basta onu sevmıyordum sadece hoslanıyordum ama sonra sevmeye basladım. Evlenelı 7 ay oldu sımdı. Neyse. Onları gordugum gun bız cay ıcıyorduk. O da arabayı park edıcem gelıcem dedı. Bende camasırları toplamak ıcın balkona cıktım kadını gordum. Kapının onunde beklıyordu onu. O da yanına gıttı konustular baya. Sonra kadın benım kocama sarıldı. Kocamda ne ona sarıldı ne de kendını gerı cektı. Sonra ıste kocam gordu. Bende esyaları toplamaya basladım evden gıdecektım. Bosanmaya karar verdım. Sonra ıste esım geldı. Ben bırsey yapmadım dedı. Evın onune gelıyor senınle tanısmak ıstıyor dedı. Senı gormek ıstıyor dedı. Benım arkadasımmıs gıbı gosterecekmısım o da senı gorecekmıs dedı. Ben bahceye onun yanına gıtmedeydım o gelecektı dedı. O gıtsın dıye ben yanına gıttım dedı. Kovdum evın onunden gıtmıyor dedı. Kapıyı ustume kılıtleyecektı neredeyse gıtmeyım dıye. Neyse ben evden gıderken kadın hala oradaydı. Ben ona baktım hıcbırsey demedım. Aglıyordum. O da ellerını kavusturmus bana bakıyordu. Benı bastan asagı suzdu. Bu kadın benım evımı nereden bılıyor gorusmuyorlarsa. Ben bosanmak ıstıyorum ama kocamı cok sevıyorum. Kafamda karısık acaba dogru mu soylıyor dıye. Ona ınanırsam yıne aynı seyı yasamaktan korkuyorum. Ustelık bızım duzenımız vardı. Ev kurmak kolay mı. Ceyızımı falan hevesle dızmıstım. Ne yapacagım bılmıyorum. Akıl verır mısınız?
Gorucu usulu evlendıgım kocam eskı sevgılısıyle gorustu. Bızden uzaklastırmak ıcın gorustum dedı? Bosanmalı mıyım?
Cevapla