• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Yanlış kişi olduğunu bildiğiniz halde vazgeçmediğiniz biri oldu mu?

mutu344
mutu344 Takip Et
Xper 1 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
30
Yapay Zekaya Sor
Ben bu durumun bir hastalık olduğunu düşünüyorum.
Boktan bir adamı nasıl neye göre hala sevebilirsiniz cidden aklım almıyor
Yanlış kişi olduğunu bildiğiniz halde vazgeçmediğiniz biri oldu mu?
Cevapla
Sevgi Soruları Hasta Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi

mutu344 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.

Çok Süper Cevap
  • _bunaldumyaa
    _bunaldumyaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben hislerime aşşşırı güvenirim, bir kere olsun yanılmadım. Başından beri doğru kişi olmadığını bildiğim halde kendimi kandırıp ilişkiyi sürdürdüğüm oldu. O ruh halindeyken mantıklı düşünemiyorsun o farklıymış gibi gelmişti, yanlış kişi olduğu konusunda kuruntu yapıyorum sanmıştım. Ondan sonra çok kişiyle konuştum hepsi aynıymış meğer. Doğru kişiyi bulana kadar çarpa çarpa ilerliciiik yapacak bir şey yok ahdjdndnd

    1
    7 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Hayda oğlum neye göre aşıksınız neye göre seviyorsunuz değer veriyorsunuz of kafamda deli sorular 😀

      Yorumla
    • _bunaldumyaa
      _bunaldumyaa
      +1 yıl

      Aşık değilsin aslında şöyle ki insan bazen duygusal boşlukta oluyor, en güçsüz dönem. Tutunacak bir şey arıyor, kaybetmemek için bahaneler üretiyor hatta kendinden ödün veriyor falaaaaan filan.
      O ruh halini yaşamadan anlaşılmıyor, mal mı bunlar diyorsun biliyorum djdjd

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Hayır neyin kafası diyorum yani bu yani o kafanın beynin olmaması lazım yani 😀🤣🤣

      Yorumla
    • _bunaldumyaa
      _bunaldumyaa
      +1 yıl

      Umarım yaşamazsın diyelim madem 🌺

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Emin ol yaşamam direkten döndüm sadece diyeyim çünkü hiç benlik bir karakter değildi karşımdaki direkten döndüm ama şu an gözümün önünde yaşanan bir olay var ve bunu kafam kaldırmıyor

      Yorumla
    • Erina2
      Erina2
      +1 yıl

      Ayni seyleri ben de yasadim o anda dogrusu yanlisi ayirtamiyorsun hele baski varsa uzerinize en cok ihtiyaciniz oldugu sey ilgi dir o yuzden hataya dusup ve maalesef beyin yerine geldi zaman ne bol yedigini anlarsin 😞 yillar gectikce de sen buyuyorsun ozamanlar canin dahada yaniyo niye diye

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Zamanini ve enerjini boşuna harcamissin diye üzülüyorsundur

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • sahranarinn
    sahranarinn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Sen aklındaki kişiyi karşındaki kişiye sığdırıyorsun bir kere ondan soğudun mu ne kadar iğrenç olduğunu anlıyorsun genellikle travmalari olan insanlar bunu yapar çünkü ezilmiş yanlarını böyle insanları severek kapatırlar soruna sorunla müdahale gibi☺️

    2
    19 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Oha ya ne alaka gene saçma
      Yani sonuç olarak hastalık bu 😀

      Yorumla
    • sahranarinn
      sahranarinn
      +1 yıl

      Hastalık demek bazı durumlarda uygun olsa da sorunlu insanların yaptığı psikolojik davranışlar desek daha doğru olur

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Travma diyorsun
      Travma psikolojik Bir rahatsızlık yani aslında hasta bu kişi
      Güzelleme yapmaya gerek Yok 😀

      Yorumla
    • sahranarinn
      sahranarinn
      +1 yıl

      Yok ne güzellemesi ama bu atlatilabilir şey ztn çoğu kişi bir şekilde psikolojik rahatsızlık taşıyor 🤭

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Ahaha tamam tamam 😀

      Yorumla
    • sahranarinn
      sahranarinn
      +1 yıl

      ☺️🤭

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      O kişi sen misin 😀🤣

      Yorumla
    • sahranarinn
      sahranarinn
      +1 yıl

      Hayır diyemiyicem galiba

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Umarım geçmiştir yani bu durumun çünkü çok kötü bir şey ya

      Yorumla
    • sahranarinn
      sahranarinn
      +1 yıl

      Kesinlikle tekerrür ediyor kendini

      Yorumla
    • sahranarinn
      sahranarinn
      +1 yıl

      Birinde takılı kalmıyorum fakat genelde sağlıklı terihler yapamıyorum

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Boğa burcu musun sen 😀🤣

      Yorumla
    • sahranarinn
      sahranarinn
      +1 yıl

      Hayır koç

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Genelde bu tarz durumlara boğa burcu olan kadınlarda rastlıyorum aşırı bağlı oluyorlar yani iyice durumu hastalık boyutuna geliyor 😀

      Yorumla
    • sahranarinn
      sahranarinn
      +1 yıl

      Yok bağlanma değil sağlıklı tercihlerim yok Sadece

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Düzelt kendini kardeşim umarım her şey gönlünce olur

      Yorumla
    • sahranarinn
      sahranarinn
      +1 yıl

      Rabb'im cümleten hayırlısıni nasip etsin inşallah gönül falan kalmadı ortalıkta gönül vericek bir şey yok teşekkür ederim sizede Rabbim her şeyin hayırlısını nasip etsin i

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Eyvallah güzel kardeşim kendine iyi bak

      Yorumla
    • sahranarinn
      sahranarinn
      +1 yıl

      Sizde Allah'a emanet olun

      Yorumla
  • üye7843894629
    üye7843894629 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    biri iyi geceler demedi diye iyi geçmeyen gecelerim olmuyo, götümü döner uyurum

    1
    1 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Helal lan
      Aklı başında biri 😁😁

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar Ne Diyor

42
  • ecemsiz
    ecemsiz Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 43%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Sonradan öğrendiğim ama anında vazgeçirmek için cbaa sarf ettiğimi asla unutmam

    1
    1 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Bir insanı değiştirmek için enerjini harcama yazık etme

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Oldu bu da uzun yıllara mal oldu şimdi keşke olmasaydı diyorum ama yaşanması gerekmiş ne diyelim üstadım ;(

    2
    1 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Ah be
      Neyse sağlık olsun

      Yorumla
  • gizliiiii333
    gizliiiii333 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26
    +1 yıl

    evet maalesef..
    hic karşılaşmasaydık keşke dedim bi an..

    1
    1 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Ulan ne kötü bir şey bu

      Yorumla
  • Sezen33
    Sezen33 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Yanlış olduğunu bilmek ile yanlış yapılacağını hissetmek aynı şeyler olduğundan vazgeçerdim, vazgeçtim de...

    1
    2 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Doğru zamanda şartlar vazgeçmeni gerektiriyorsa vazgeçmek lazım en iyisini de yapmışsın yolun açık olsun ve her şey gönlünce olsun

      Yorumla
    • Sezen33
      Sezen33
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • _Moonflower-
    _Moonflower- Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 85%
    +1 yıl

    Neye göre kime göre boktan bir adam oluyor? Sana göre öyle olabilir. Ama sevene göre boktan değil demekki. Mutluysa huzurluysa kimene.

    0
    1 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Hal hareket tavır duruş karakter kötüyse boktan bir adamdır ha dersen ki ben boktan adamları seviyorum ben kötü adamları seviyorum ben bad boy seviyorum dersen bu da tercih meselesi tabii ki de

  • Coraline-0
    Coraline-0 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Oldu maalesef ki zorla koptum. Çoğu kişinin başına 1 defa da olsa gelmiştir diye düşünüyorum.

    1
    3 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Ah be güzel kardeşim umarım her şey gönlünce olur

      Yorumla
    • Coraline-0
      Coraline-0
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Rica ederim Esen kalın

      Yorumla
  • BanaNeHa
    BanaNeHa Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 99%
    +1 yıl

    Şu an öyleyim mesela o benden vazgeçecek bunu biliyorum

    0
    1 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Senin daha önce yapman lazım farkındasın dimi

      Yorumla
  • Dazzle_
    Dazzle_ Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Evet oldu. Genelde toksik ilişkilerde oluyor bu. Bir tür bağımlılık. Kopması zor oluyor.

    0
    4 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Toksik olan bir şey de nasıl ilişki oluyor

      Yorumla
    • Dazzle_
      Dazzle_
      +1 yıl

      Zor da olsa bir ilişki içindesin ve ayrılması , vazgeçmesi zor bir iksikit

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Aslında alışkanlık oluyor yani öyle mi

      Yorumla
    • Dazzle_
      Dazzle_
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • djdjdjdjdjdjdjdjdj
    djdjdjdjdjdjdjdjdj Takip Et
    Xper 4 Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    Oldu
    tabiki yanlışların kralı bu ama insanında doğasında var yanlışa bile bile koşmak.

    0
    1 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Yanlıştan dönmek de bir şeydir sonuç olarak her hata her yanlış bir tecrübe kazandırır insanı tecrübeyi kazandıysan ne mutlu sana umarım her şey gönlünce olur

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kimse vazgeçilmez değildir. Birisiyle olmadıysa başka birine aşık olursun. Her iki tarafta öyle yapmalı. Unutup yoluna devam etmeli

    0
    1 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Katılıyorum ama bunu takıntı haline getirip kendine zarar verecek boyutta yapan insanlar var yani görüyorum ki yorumlara da bakarsan zaten çoğu yapmış

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Doğru kişi olduğunu biliyorum ama bana hep yanlış dediler ayrıl dediler iyi ki dinlemedim kimseyi çok mutluyum

    0
    33 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Mutluluklar dilerim o zaman da yani sor uma karşılık bir şey değildi bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet değil jehdjxhdıdjf hatta kim dedi bunu biliyor musun senn

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Ben demişsem beni tanıyorsun o zaman beni tanıyorsan da büyük ihtimalle büyük bir aptalsın demektir 🤣😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok ben seni engelleyerek aptallıktan çıktım hwhshshs

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Buradan biri misin yoksa gerçek hayattan biri misin 🤣😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Burdan ya shshjshd ama yeni hesap açmışsın

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      He sen şu Zeki arkadaşsın aranan arkadaşsın 😀🤣haahaha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kimmiş o

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Samsunlu bir dengesiz🤣🤣😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayır ben değilim o hehdjwhdhdhdıfh

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Aman be kim Sen kimsin Bana ne ya 😀

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Gezelim maksat sen misin yoksa 🤣😀😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen umutcum aynen hshshsjshx

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neee

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Fatma diyorum sen misin diyorum 😀🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok ben değilim o shhehdhejd lan kaç kızla konuşuyorsan artık hepsini karıştırdın bu arada samsunlular canım oluyorlar sjsjwjshdjdj

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Slk*

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Yavrucuğum burası soru sorma yeri burada bin türlü insanla sohbet edip yorum yapıyorsun yani ister istemez bir etkileşim alıyorsun gizliden çık da kim olduğunu görelim 🤣😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Uzatma istersen umut.. bilmem anlatabildim mi

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Bir şeyi uzattığım yok gizliden çık ve göreyim diyorum engellemek istersen tekrardan engellersin çok mesele olacağını zannetmiyorum senin açından

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kullanıcı adım uzatma istersen wjjwjdjejejdjfjıfjf

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Yani sanki böyle bir kullanıcı adı ile konuştum ama ne konuştum neler söyledim hiç ama hiç hatırlamıyorum ciddiyim bak 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sevgilinin göstermediği ilgiyi sana gösteriyorum demiştin ayrıl ondan falan dedin hatta bi gün beni seviceksin falan demiştin saçmaladın yani kısaca

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Hatırlamıyorum hatta ben kimseye ondan ayrılıp beni seveceksin falan diye bir şey demem yani hiç zannetmiyorum 😀🤣🤣
      Şizofren falan mısın acaba

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ss atabilirim kanıtsız konuşmam ben

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      At sorun yok da yani her yerde beni mi aradın yani bu bunları söylemek için 🤣😀😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok ya şansa önüme çıktın jwhsjdhdjdhd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Özelden atıcaktım da ss i takip ettiğin kişiler atabiliyormuş

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Bir şey söylemişsen bile boşuna söylememişimdir kafasızlık yapmışsındır ayrı bir şey 😀🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Noldu az önce söylemedim diyordun kanıtlarla gelince mi boşuna söylememişimdir oldu

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Ben hatırladığımı söylemedim eğer böyle bir şey söylemişsem dedim ihtimalle konuştum farkındaysan 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neyse tamam shshhd uzatmaya gerek yok şyi kide engellemişim seni benimsin artık diyip duruyordun manyak

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Engeli kaldırdım at bakayım mesajı merak ettim 🤣😀

      Yorumla
  • dmla17
    dmla17 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Oldu tam da beklediğim gibi bir soru hatta hala seviyorum. Sevmedi hatta şu an sozlenmiş mutlu. Neden nasıl severiz bunun bir cevabı yok zaten bunun cevabı olsa sevmezdik.

    1
    12 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Yani karakteri ve kişiliğine göre sevilmez mi normal de😀

      Yorumla
    • dmla17
      dmla17
      +1 yıl

      Karakteri kişiliği iyi değil ki iyi olsa sizi üzmezdi onun karakteri kişiliği sana güzel

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      İşte ben de bunu diyorum zaten hani ortada hiçbir şey yok neye göre bir duygu ve his besliyorsunuz ben onu anlamıyorum

      Yorumla
    • dmla17
      dmla17
      +1 yıl

      İşte sebebi Yok anlayamazsın sebebi olsa sevmezdik

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Tövbe tövbe 😀

      Yorumla
    • dmla17
      dmla17
      +1 yıl

      Sevgi nedensizdir seni seviyorum çünkü çünküsü varsa o sevgiye ne inanırım ne yaşarım.

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Ama sonuç olarak da insan durduk yere birini sevmez öyle değil mi

      Yorumla
    • dmla17
      dmla17
      +1 yıl

      Durduk yere sever kalp sever sen sadece şaşırırsin sen hiç aşık olmamışsin aşık olan kişi bunları demez o da bilir nedeni sebebi olmadığını beklemediğin bir anda durup dururken olduğunu

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Yavrucuğum ben aşık oldum sevdim ama ya duruşunu sevmişimdir ya huyunu sevmişimdir ya karakterini sevmişimdir bunlardan birine tutulmuşum ki aşık olup sevmişimdir nedensiz hiç ortada bir şey yokken kimse kimseyi sevemez ya

      Yorumla
    • dmla17
      dmla17
      +1 yıl

      Arkadaşını aileni dostunu akrabanı neden olduğu için seversin doğru ama evet bir insanı da duruşu bakışı kalbi için sevmişsindir ama aynı bakış aynı duruş başkasında da vardır ama o özellik onda olduğu için sevmişsindir ona özeldir onda güzel gelmiştir başkasında öyle güzel durmaz.

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Tamam işte kardeşim aynı şeyden bahsediyoruz çünkü bu aşk sevgi denen şey göreceli bir şeydir kişiyi bağlar

      Yorumla
    • dmla17
      dmla17
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben o insanım işte. Yanlış yapan , sevmeyen , herkesi bana tercih eden , bahanelerle beni terkeden eşimi sevdim. Bırakmadım. O beni terketti

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Evet var tabiki adam evli 45 yasında cocukları var metresi var görüştüğü kişiler var ama çok seviyorum ondan başkasını düşünmüyorum ben 19 yas

    0
    0 Yorumla
  • Beyzolin
    Beyzolin Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Herkesin vardır böyle bir vazgeçemediği yoksa da daha tanışmamıştır. Daha tecrübe etmemişlere tavsiye yanlış insanları vatanınızı savunur gibi savunmayın pişman olursunuz.

    0
    1 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Umarım

      Yorumla
  • Alaradesenolur
    Alaradesenolur Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Evet oldu eğer aşıksak başımıza gerçekten kötü bir şey gelmeden karşıdakinin gerçek yüzünü anlamamız çok zor cunku ask kör edio yani benim için öyle

    0
    1 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Çok geçmiş olsun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kovuldugum halde sevdigim de oldu o konuda yuzume tukursen hakkindir

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sevmek tedavi gerektirecek bir sey degil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      böyle böyle hersey basitlesti

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Basitleşen ne ben onu anlamadım

      Yorumla
  • Erina2
    Erina2 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Buralara geldi zaman takinti oluyo baska degil.

    0
    1 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Hayırlısı

      Yorumla
  • iLoV3
    iLoV3 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    vallahi sevdiğim dünya iyisi hem kalbini hem her yerini seviyorum 😘

    0
    0 Yorumla
  • Pikauv
    Pikauv Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 30
    +1 yıl

    Evet oldu.

    0
    1 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Kadınların gene de çok çabuk kapılar ve çok takıntılı tipler olduğunu görmekteyim üzücü bir şey ama ne yapalım

  • mekanınsahibinil
    mekanınsahibinil Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 33
    +1 yıl

    Oldu

    0
    7 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Yahu ben gerçekten anlamıyorum yani bir insanın kişiliğini karakterini huyunu suyunu görür de aşık olur ya da sever hoşlanır bir insan ama kötü huyları var karakteri bomboktan bir insan ve hala da nasıl böyle tutulabiliyorsunuz cidden kafam yanıyor 😀

      Yorumla
    • mekanınsahibinil
      mekanınsahibinil
      +1 yıl

      Anlamadığın ortada, anlamadığın işlere de karışma o yüzden bence. Yanlış kişi sadece karakteri bozuk vs anlama gelmiyor.

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Sen alıngan mısın bu ne tavır ya tartışmayı mı bilmiyorsun

      Yorumla
    • mekanınsahibinil
      mekanınsahibinil
      +1 yıl

      Her yorumunda bir yaftan var farkında değilsin insanlara tartışma mı öğretiyorsun? Kendin öğren sonra usturuplu şekilde tartışacak çok insan bulursun.

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Bu yafta değil bu durumu açıklayan bir şey aslında çünkü bomboktan bir şey yani ne kadar boktan olduğunu karakterinin ne kadar kötü olduğunu görüyorsun ama hala vazgeçmiyorsun ya bu hastalık değil de nedir bunu soruyorum yani bunun kafaya nasıl erişebiliyorsunuz bu bir soru yani bu aslında yaftalamak da değil

      Yorumla
    • mekanınsahibinil
      mekanınsahibinil
      +1 yıl

      Hâlâ karakteri şöyle böyle diyosun ya ne yazdım ben yukarda kardeşim okumadan mı yorum yapıyosun?

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Peki dostum gerginsin bir şey demedim farzet sürçü lisan ettiysem affola kendine iyi bak

      Yorumla
  • Bugünlergeçicek
    Bugünlergeçicek Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Cahiliye döneminde olmuştu 😂

    0
    0 Yorumla
  • Elfida277
    Elfida277 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Yanlış kişi olduğunu düşünürsem sevmeyi bırakırım

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Oldu. Çok saçma bir durumdu

    1
    7 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Biriniz de olmadı diyin be

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yapacağı bir şey yok

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Ah ah neyse ki geçti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Geçmiş olsun güzel kardeşim
      Umarım her şey gönlünce olur yolun açık olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Amin teşekkür ederim inşallah size de

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Eyvallah:)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evet oldu hastayım galiba

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Keske bilimsel bi aciklamasi olsa

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Yok yok kendini kandırma kuntu da yapma yani kafanı sadece meşgul et başka şeyler düşün yani kötü adi boktan biri yani s***** edin ya artık

      Yorumla
  • Cowgirlahyou
    Cowgirlahyou Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl

    Evet oldu

    2
    3 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Geçmiş olsun

      Yorumla
    • Cowgirlahyou
      Cowgirlahyou
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Reca ederim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ayrılık olunca ağlamayacaksın🤷🏽‍♀️

    0
    1 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      O. zaten kesin

      Yorumla
  • fazilethaniminkizi
    fazilethaniminkizi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Olmadı ama olanı gördüm. Gecmis olsun

    0
    1 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Berbat bir şey tanık olmaktq

      Yorumla
  • Ahbekalbimjshhd
    Ahbekalbimjshhd Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Oldu ve haklisin... Sjdjjdjdjddu boktandi.

    0
    1 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Ama gerçekten boktan bir şey ya 🤣😀

      Yorumla
  • Suvenir
    Suvenir Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Olmuştu daha önce.

    0
    4 Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Umarım kurtulmuşsundur dostum kötü bir şey çünkü

      Yorumla
    • Suvenir
      Suvenir
      +1 yıl

      Kurtuldum çok şükür..

      Yorumla
    • mutu344
      mutu344
      +1 yıl

      Ne güzel
      Umarım her şey gönlünce olur kendine iyi bak

      Yorumla
    • Suvenir
      Suvenir
      +1 yıl

      Teşekkür ederim, siz de

      Yorumla
  • Daha fazla (12)
Daha fazla(27)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Yanlış kişi olduğunu bildiğiniz halde vazgeçmediğiniz biri oldu mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Birinin sizin için doğru kişi olmadığını bilip ondan uzak durdunuz mu? 10 cevap verildi
Yanlış birisi için, doğru kişiden oldunuz mu? 44 cevap verildi
Yanlış kişiden hiç hoslandiniz mi? 10 cevap verildi
Doğru kişi olduğunu düşündüğünüz kişi yanlış çıktı mı? 25 cevap verildi
Yanlış bir kişiyle olmayı seçmek senin hatan mıydı? 9 cevap verildi
Doğru kişi olmadığını fark etmenizi sağlayan ne oldu? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨