Ben bu durumun bir hastalık olduğunu düşünüyorum.
Boktan bir adamı nasıl neye göre hala sevebilirsiniz cidden aklım almıyor
Boktan bir adamı nasıl neye göre hala sevebilirsiniz cidden aklım almıyor
mutu344 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Ben hislerime aşşşırı güvenirim, bir kere olsun yanılmadım. Başından beri doğru kişi olmadığını bildiğim halde kendimi kandırıp ilişkiyi sürdürdüğüm oldu. O ruh halindeyken mantıklı düşünemiyorsun o farklıymış gibi gelmişti, yanlış kişi olduğu konusunda kuruntu yapıyorum sanmıştım. Ondan sonra çok kişiyle konuştum hepsi aynıymış meğer. Doğru kişiyi bulana kadar çarpa çarpa ilerliciiik yapacak bir şey yok ahdjdndnd
Aşık değilsin aslında şöyle ki insan bazen duygusal boşlukta oluyor, en güçsüz dönem. Tutunacak bir şey arıyor, kaybetmemek için bahaneler üretiyor hatta kendinden ödün veriyor falaaaaan filan.
O ruh halini yaşamadan anlaşılmıyor, mal mı bunlar diyorsun biliyorum djdjd
Umarım yaşamazsın diyelim madem 🌺
Ayni seyleri ben de yasadim o anda dogrusu yanlisi ayirtamiyorsun hele baski varsa uzerinize en cok ihtiyaciniz oldugu sey ilgi dir o yuzden hataya dusup ve maalesef beyin yerine geldi zaman ne bol yedigini anlarsin 😞 yillar gectikce de sen buyuyorsun ozamanlar canin dahada yaniyo niye diye
Sen aklındaki kişiyi karşındaki kişiye sığdırıyorsun bir kere ondan soğudun mu ne kadar iğrenç olduğunu anlıyorsun genellikle travmalari olan insanlar bunu yapar çünkü ezilmiş yanlarını böyle insanları severek kapatırlar soruna sorunla müdahale gibi☺️
Hastalık demek bazı durumlarda uygun olsa da sorunlu insanların yaptığı psikolojik davranışlar desek daha doğru olur
Yok ne güzellemesi ama bu atlatilabilir şey ztn çoğu kişi bir şekilde psikolojik rahatsızlık taşıyor 🤭
☺️🤭
Hayır diyemiyicem galiba
Kesinlikle tekerrür ediyor kendini
Birinde takılı kalmıyorum fakat genelde sağlıklı terihler yapamıyorum
Hayır koç
Yok bağlanma değil sağlıklı tercihlerim yok Sadece
Rabb'im cümleten hayırlısıni nasip etsin inşallah gönül falan kalmadı ortalıkta gönül vericek bir şey yok teşekkür ederim sizede Rabbim her şeyin hayırlısını nasip etsin i
Sizde Allah'a emanet olun
biri iyi geceler demedi diye iyi geçmeyen gecelerim olmuyo, götümü döner uyurum
Sonradan öğrendiğim ama anında vazgeçirmek için cbaa sarf ettiğimi asla unutmam
Oldu bu da uzun yıllara mal oldu şimdi keşke olmasaydı diyorum ama yaşanması gerekmiş ne diyelim üstadım ;(
evet maalesef..
hic karşılaşmasaydık keşke dedim bi an..
Yanlış olduğunu bilmek ile yanlış yapılacağını hissetmek aynı şeyler olduğundan vazgeçerdim, vazgeçtim de...
Neye göre kime göre boktan bir adam oluyor? Sana göre öyle olabilir. Ama sevene göre boktan değil demekki. Mutluysa huzurluysa kimene.
Hal hareket tavır duruş karakter kötüyse boktan bir adamdır ha dersen ki ben boktan adamları seviyorum ben kötü adamları seviyorum ben bad boy seviyorum dersen bu da tercih meselesi tabii ki de
Oldu maalesef ki zorla koptum. Çoğu kişinin başına 1 defa da olsa gelmiştir diye düşünüyorum.
Teşekkür ederim 🙏
Şu an öyleyim mesela o benden vazgeçecek bunu biliyorum
Evet oldu. Genelde toksik ilişkilerde oluyor bu. Bir tür bağımlılık. Kopması zor oluyor.
Oldu
tabiki yanlışların kralı bu ama insanında doğasında var yanlışa bile bile koşmak.
Kimse vazgeçilmez değildir. Birisiyle olmadıysa başka birine aşık olursun. Her iki tarafta öyle yapmalı. Unutup yoluna devam etmeli
Doğru kişi olduğunu biliyorum ama bana hep yanlış dediler ayrıl dediler iyi ki dinlemedim kimseyi çok mutluyum
Evet değil jehdjxhdıdjf hatta kim dedi bunu biliyor musun senn
Yok ben seni engelleyerek aptallıktan çıktım hwhshshs
Burdan ya shshjshd ama yeni hesap açmışsın
Kimmiş o
Hayır ben değilim o hehdjwhdhdhdıfh
Aynen umutcum aynen hshshsjshx
Neee
Yok ben değilim o shhehdhejd lan kaç kızla konuşuyorsan artık hepsini karıştırdın bu arada samsunlular canım oluyorlar sjsjwjshdjdj
Slk*
Uzatma istersen umut.. bilmem anlatabildim mi
Kullanıcı adım uzatma istersen wjjwjdjejejdjfjıfjf
Sevgilinin göstermediği ilgiyi sana gösteriyorum demiştin ayrıl ondan falan dedin hatta bi gün beni seviceksin falan demiştin saçmaladın yani kısaca
Ss atabilirim kanıtsız konuşmam ben
Yok ya şansa önüme çıktın jwhsjdhdjdhd
Özelden atıcaktım da ss i takip ettiğin kişiler atabiliyormuş
Noldu az önce söylemedim diyordun kanıtlarla gelince mi boşuna söylememişimdir oldu
Neyse tamam shshhd uzatmaya gerek yok şyi kide engellemişim seni benimsin artık diyip duruyordun manyak
Oldu tam da beklediğim gibi bir soru hatta hala seviyorum. Sevmedi hatta şu an sozlenmiş mutlu. Neden nasıl severiz bunun bir cevabı yok zaten bunun cevabı olsa sevmezdik.
Arkadaşını aileni dostunu akrabanı neden olduğu için seversin doğru ama evet bir insanı da duruşu bakışı kalbi için sevmişsindir ama aynı bakış aynı duruş başkasında da vardır ama o özellik onda olduğu için sevmişsindir ona özeldir onda güzel gelmiştir başkasında öyle güzel durmaz.
Ben o insanım işte. Yanlış yapan , sevmeyen , herkesi bana tercih eden , bahanelerle beni terkeden eşimi sevdim. Bırakmadım. O beni terketti
Evet var tabiki adam evli 45 yasında cocukları var metresi var görüştüğü kişiler var ama çok seviyorum ondan başkasını düşünmüyorum ben 19 yas
Herkesin vardır böyle bir vazgeçemediği yoksa da daha tanışmamıştır. Daha tecrübe etmemişlere tavsiye yanlış insanları vatanınızı savunur gibi savunmayın pişman olursunuz.
Evet oldu eğer aşıksak başımıza gerçekten kötü bir şey gelmeden karşıdakinin gerçek yüzünü anlamamız çok zor cunku ask kör edio yani benim için öyle
Kovuldugum halde sevdigim de oldu o konuda yuzume tukursen hakkindir
Sevmek tedavi gerektirecek bir sey degil
böyle böyle hersey basitlesti
Buralara geldi zaman takinti oluyo baska degil.
vallahi sevdiğim dünya iyisi hem kalbini hem her yerini seviyorum 😘
Evet oldu.
Kadınların gene de çok çabuk kapılar ve çok takıntılı tipler olduğunu görmekteyim üzücü bir şey ama ne yapalım
Oldu
Anlamadığın ortada, anlamadığın işlere de karışma o yüzden bence. Yanlış kişi sadece karakteri bozuk vs anlama gelmiyor.
Her yorumunda bir yaftan var farkında değilsin insanlara tartışma mı öğretiyorsun? Kendin öğren sonra usturuplu şekilde tartışacak çok insan bulursun.
Bu yafta değil bu durumu açıklayan bir şey aslında çünkü bomboktan bir şey yani ne kadar boktan olduğunu karakterinin ne kadar kötü olduğunu görüyorsun ama hala vazgeçmiyorsun ya bu hastalık değil de nedir bunu soruyorum yani bunun kafaya nasıl erişebiliyorsunuz bu bir soru yani bu aslında yaftalamak da değil
Hâlâ karakteri şöyle böyle diyosun ya ne yazdım ben yukarda kardeşim okumadan mı yorum yapıyosun?
Cahiliye döneminde olmuştu 😂
Yanlış kişi olduğunu düşünürsem sevmeyi bırakırım
Oldu. Çok saçma bir durumdu
Yapacağı bir şey yok
Kesinlikle
Amin teşekkür ederim inşallah size de
Evet oldu hastayım galiba
Keske bilimsel bi aciklamasi olsa
Evet oldu
Teşekkürler
Ayrılık olunca ağlamayacaksın🤷🏽♀️
Olmadı ama olanı gördüm. Gecmis olsun
Oldu ve haklisin... Sjdjjdjdjddu boktandi.
Olmuştu daha önce.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?