
Sevgiliniz sizi eve bıraktıktan sonra eve girmeden tekrar geri dönüp ona sarılır mısınız 🤔
#Aşkİlişkileri #FiqHShott

Sevgiliniz sizi eve bıraktıktan sonra eve girmeden tekrar geri dönüp ona sarılır mısınız 🤔
#Aşkİlişkileri #FiqHShott
film senaryosu gibi bu ya :D
zaten saatlerce beraberdik
ama o buluşma sonrası araya bir zaman girecekse bir kaç ay buluşmayacaksak o zaman olabilir geri dönüp sarılmak
Cevap
7Cevap
Kavga etmediysek, olar öyle durumlar 😅
Evet öperim ve sarılırım tabi ki de zaten her zaman bunu yaparım yani sevgilimi eve bıraktıktan sonra ve ilk kez karşılaştığımızda..
Benim en çok sevdiğim şey arkasından ona bakmak bana bakıyormu diye bakarım dönüp arkamı gitmem hemen
Yia 🥰 yani olabilir sarılmak ne kelime öperim kızı 🤭 tabi öpmek derken hemen dudak gelmesin akla 😅
Valla bir kere bırakmıştı dedim eve gel sarılırız orada dedim rüyqnda görürsün demişti sıksksksk
Durum ne olursa olsun evet her zaman son defa gorecekmisim gibi sarılırım🥰
Yapmışlığım var
İçimden gelirse olabilir
Niye ertesi günler cuvalami girmiş
Kiralık aşk vol 142738
Hem de kocaman 🤗
Bilmem o anlık hislerime bağlı
Öperim onu kokusunu icime cekerim
Sarılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?