Aşk İlişkileri Karşı cinsi tavlamak için sizin de kendinize göre taktikleriniz var mıdır 🤔😂? Sormalarageldik Takip Et Master Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Karşı cinsi düşürmek için ne gibi taktikler kullanırsınız var mı size özgü bir şeyler 😂 Karşı cinsi tavlamak için sizin de kendinize göre taktikleriniz var mıdır 🤔😂? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Manquer Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Tavlamak gibi bir derdim yok. Karşılıklı etkileşim olursa karşılık veririz yoksa ne koşayım erkek peşinde 0 0 Yorumla
Degisik_-_ Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. Böyle bir şey istemem ama istersem kaçan uçan kurtulamaz 😂😂😂 özgüvene bak 0 16 Yorumla Sormalarageldik +1 yıl İşte bunlar hep fenomenlikten 😂 Yorumla Degisik_-_ +1 yıl Öncesinde çok değişik değildim 😂😂 fenomenlik beni zapt ediyor yoksa olaylar olaylar 😂😂 Yorumla Sormalarageldik +1 yıl Senin içinde de çok yaramaz bir kız var gibi hissediyorum ama niyeyse nine gibi takılıyorsun hep 😂 Yorumla Degisik_-_ +1 yıl Çünkü evli barklı yaşlı bir nineyim 😂😂 Yorumla Sormalarageldik +1 yıl Bende öyle bir dedeyim ama kuşumuz ölmüş gibi gezmiyorum ortalıkta hala formumuzdayız 😂 Yorumla Degisik_-_ +1 yıl Beni kışkırtma 😂 Yorumla Sormalarageldik +1 yıl Valla bugün benim günah gecem sen bilirsin 😂 Yorumla Degisik_-_ +1 yıl Ramazan günü 😂😂 Yorumla Sormalarageldik +1 yıl Günaha gireceksen tam gireceksin 😂 Yorumla Degisik_-_ +1 yıl Hiç niyetim yok 😄 Yorumla Sormalarageldik +1 yıl Üff seninde kuşun ölmüş 😂 Yorumla Degisik_-_ +1 yıl Belki de kuş yerinde doyduğu için başka yerlere uçmuyordur 😉 konuşturma beni 😂😂 iyi geceler Yorumla Sormalarageldik +1 yıl İçin öyle demiyor bence ama neyse tamam iyi geceler 😂 Yorumla Degisik_-_ +1 yıl Hakkımda bilinmemesi gerekenleri ifşalamayı sevmem o yüzden ne diyorsan haklıson 😂 Yorumla Sormalarageldik +1 yıl Haklılığımı böyle kamufle etmen çok zeki çok profesyonel 😂 Yorumla Degisik_-_ +1 yıl Peki Yorumla
Sinyal_Yok Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 841 cevap paylaştı. Taktik uygulamak teknik olarak mümkün ama Lain zaman sonra teoride taktik işlemez. 0 2 Yorumla Sormalarageldik +1 yıl Doğru taktik her zaman işler bence Yorumla Sinyal_Yok +1 yıl Twktikten ziyade doğal görünmek sağlıklı bir ilsikinivin nediyom ben maq gece gece ilsikinkocu gibi neyse iyi geceler bro Yorumla
BilzerianEfendisi Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl taktiğe gerek yok doğaçlama takılıyorum düşerse düşer çokta umrumda olmaz 0 0 Yorumla
İdentityKa Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı. Doğal olmak dışında ekstra bir çabam ya da taktiğim yok.. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Tavlamak diye bir şey çok kaba, şimdiki yeni nesil zaten çok zevksiz birde onlar için çaba mi harcayacağım 0 0 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı. Taktik maktik yok , bam bam bam 🤪🤪 0 6 Yorumla Sormalarageldik +1 yıl Sizde çok taktiğe ihtiyaç yok doğru 😂 Yorumla flaneurx +1 yıl Şaka şaka yazdim öylesine Yorumla Sormalarageldik +1 yıl Xper mi kastın yoksaa diycem de mastersen ne xperi 😒 Yorumla flaneurx +1 yıl Yoo sahurculuk Yorumla Sormalarageldik +1 yıl Piki iyi sahurlarr 👋👋 Yorumla flaneurx +1 yıl Tişikkür ederim Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Evlisin sorduğun soruya bak awk 0 9 Yorumla Sormalarageldik +1 yıl Canım bi * gider misin artık 🤔 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Karın da sana aynısını yapar umarım😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yaşattığını yaşa Yorumla Sormalarageldik +1 yıl Tamam temennilerin için teşekkür ederim hadi boktan yaşantına geri dön artık sen 😘 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ajajajf aynen abicim sende KS köşelerinde sürünmeye devam et. Artık ne kadar kaliteli bir hayat yaşıyorsan buralarda kadın arıyorsun kendine ahahahah Yorumla Sormalarageldik +1 yıl Aramıyorum yavrucum kadınlar kendiliğinden geliyor zaten sen küçük beynine bir de bunları dert edipte yer kaplama bence lazım olur daha sana 😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tamam abicim sen kaliteli hayatına devam edip kendini çok akıllı sanmaya devam et 😂😂👍 Yorumla Sormalarageldik +1 yıl Teşekkürler canım 😘 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 🧠Ahahaha Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Beni gören düşüyo zaten 0 1 Yorumla Sormalarageldik +1 yıl Görmediğimiz iyi olmuş o zaman şimdi sağımızı solumuzu morartmayalım 😂 Yorumla
shorterm Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Sıfır yok 0 5 Yorumla Sormalarageldik +1 yıl O niye kız Yorumla shorterm +1 yıl Bilinçli yok, içgüdüsel bilinçsiz vardır muhtemelen. Bunun hesabını kitabını yapıp öyle davranmıyorum yani.. Yorumla Sormalarageldik +1 yıl Yani o da bir taktik aslında 😂 Yorumla shorterm +1 yıl Değil bence, hesaplamamayı hesaplasam taktik olurdu, bu kendi kendine böyle Yorumla Sormalarageldik +1 yıl Tamam sıkıcı kız sen taktiksiz devam et 😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Tavlamak gibi bir derdim yok. Karşılıklı etkileşim olursa karşılık veririz yoksa ne koşayım erkek peşinde
Böyle bir şey istemem ama istersem kaçan uçan kurtulamaz 😂😂😂 özgüvene bak
İşte bunlar hep fenomenlikten 😂
Öncesinde çok değişik değildim 😂😂 fenomenlik beni zapt ediyor yoksa olaylar olaylar 😂😂
Senin içinde de çok yaramaz bir kız var gibi hissediyorum ama niyeyse nine gibi takılıyorsun hep 😂
Çünkü evli barklı yaşlı bir nineyim 😂😂
Bende öyle bir dedeyim ama kuşumuz ölmüş gibi gezmiyorum ortalıkta hala formumuzdayız 😂
Beni kışkırtma 😂
Valla bugün benim günah gecem sen bilirsin 😂
Ramazan günü 😂😂
Günaha gireceksen tam gireceksin 😂
Hiç niyetim yok 😄
Üff seninde kuşun ölmüş 😂
Belki de kuş yerinde doyduğu için başka yerlere uçmuyordur 😉 konuşturma beni 😂😂 iyi geceler
İçin öyle demiyor bence ama neyse tamam iyi geceler 😂
Hakkımda bilinmemesi gerekenleri ifşalamayı sevmem o yüzden ne diyorsan haklıson 😂
Haklılığımı böyle kamufle etmen çok zeki çok profesyonel 😂
Peki
Taktik uygulamak teknik olarak mümkün ama Lain zaman sonra teoride taktik işlemez.
Doğru taktik her zaman işler bence
Twktikten ziyade doğal görünmek sağlıklı bir ilsikinivin nediyom ben maq gece gece ilsikinkocu gibi neyse iyi geceler bro
taktiğe gerek yok doğaçlama takılıyorum düşerse düşer çokta umrumda olmaz
Doğal olmak dışında ekstra bir çabam ya da taktiğim yok..
Tavlamak diye bir şey çok kaba, şimdiki yeni nesil zaten çok zevksiz birde onlar için çaba mi harcayacağım
Taktik maktik yok , bam bam bam 🤪🤪
Sizde çok taktiğe ihtiyaç yok doğru 😂
Şaka şaka yazdim öylesine
Xper mi kastın yoksaa diycem de mastersen ne xperi 😒
Yoo sahurculuk
Piki iyi sahurlarr 👋👋
Tişikkür ederim
Kimseye tavlamadım taktik de bilmiyorum
Evlisin sorduğun soruya bak awk
Canım bi * gider misin artık 🤔
Karın da sana aynısını yapar umarım😂
Yaşattığını yaşa
Tamam temennilerin için teşekkür ederim hadi boktan yaşantına geri dön artık sen 😘
Ajajajf aynen abicim sende KS köşelerinde sürünmeye devam et. Artık ne kadar kaliteli bir hayat yaşıyorsan buralarda kadın arıyorsun kendine ahahahah
Aramıyorum yavrucum kadınlar kendiliğinden geliyor zaten sen küçük beynine bir de bunları dert edipte yer kaplama bence lazım olur daha sana 😂
Tamam abicim sen kaliteli hayatına devam edip kendini çok akıllı sanmaya devam et 😂😂👍
Teşekkürler canım 😘
🧠
Ahahaha
Beni gören düşüyo zaten
Görmediğimiz iyi olmuş o zaman şimdi sağımızı solumuzu morartmayalım 😂
Yok.
Bakışım yeterli
yaz bana anlatayım ne olduğunu djsj
Sıfır yok
O niye kız
Bilinçli yok, içgüdüsel bilinçsiz vardır muhtemelen. Bunun hesabını kitabını yapıp öyle davranmıyorum yani..
Yani o da bir taktik aslında 😂
Değil bence, hesaplamamayı hesaplasam taktik olurdu, bu kendi kendine böyle
Tamam sıkıcı kız sen taktiksiz devam et 😂