Sizce eşler arasında kazanılan maaş farklılığı sorun olur mu?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eder. Kadın daha fazla kazanana gidecektir. Erkek için daha az kazanan kadın sorun değildir ama kadın için daha az kazanan erkek bir sorundur, kendileri aksini söylese de.
Cevap
1Cevap
Evlenince senin maaşın benim maaşım diye bir şey kalmıyor.
Hayır olmaz..
Eşler arası paranın ne lafı ne mevzusu olur.
Etmemeli bence.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?