Uzak mesafe ilişkisi yaşadığım eski sevgilimi 1 yıldır unutamıyorum bu sene YKS'ye gireceğim bir de hem o, hem de bu acı bana çok geliyor, ne yapmalıyım?

  • İlk başta telegramda tanışmıştik baya samimi sohbetlerle ilerledik arkadaş olduk uzun süre sahalara kadar uyumadan konuşuyorduk okdr çabuk geçiyordu ki zaman onla konuşunca hayatım düzene girmişti onunla beraber çok asosyal biriyim çok çok utangaç biriyim beni biraz olsun kendime getirmişti sonra aradan baya zaman geçmişti biz hala konuşuyorduk gün geçtikçe dhaa çok bağlandık birbirimize ikimizde boş değildik birbirimize ben arkadaşım dediğim birine hiç sevgilim demivem diye kendime hergun söz veriyordum yediremiyodum çünkü ya bişi olursa arkadaşlgimiz bozulursa falan neyse ben her gece böyle düşünüyodum nolcak diye sonra bu bana teklif etti açıldı işte duygularını söyledi tabi bende şok olmuştum beklemiyordum ama o an çok güzel bı histi benim adıma yemeğin üstündeydim bu haberi duyunca iştah falan kalmadı ztn o gün sabaha kadar birbirimiz hakkında şeyler konuştuj neyse aradan kaç ay geçti ben 11. sinjf için dershaneue yazıldım telefon falan olmadığı için pek konuşamadık birde uzak mesafe olduğu için çok zor oluyordu işte o aralar biraz işler kötüye gidiyor du ztn kaç ay geçtikçe ben artık dayanamadim telefon yok uzak mesafe birde dershane var yapamadım özlüyordum ailevi nedenlerden dolayı aramız bozuldu ayrıldık 3 ay geçti tekrar barıştık bu sefer her şey güzel olvak dedim güzel de oldu ama yine birşeyler oldu ayrıldım benim suçumdu ayırdık ben ilk başlarda onun kadar üzülmedim o çok üzüldü ama biz konuşuyorduk hala arkadaş olarak ara bı ben yazmasam bile o yazıyordu kaç ay geçti yaz tatili oldu aramız baya açıldı konuşmadık sonra bişiler oldu baya büyük tartıştık birbirimize sonra hiç yazmadık ben aradan aylar geçtikçe özledim bunu çok çok özledim çok acı çektim hala da çekiyorm dört ay önce yazdım bana sevgilim olduğunu söyledi bende eyvallah dedim sonra hiç yazmadım hala aklımda tam 1.5 yll geçti ayrilmamizdan aklımdan çıkmıyor arkadaşlarım çık dolaş unut diyo ama yapamıyorum konuşacak kimsem pek olmadığı için genelde hep tek başıma eski fotolarına bakıyorum ses kayıtlarını dinliyorum bilmiyorum yazsam mi yine diye düşünüyorum bu sene yks de var bide derdim çok arttti geçenler iki defa özel numaradan arayan vardı ilk aklıma o gelmişti sonra sesi dinlefim bilmiyorum emin değilim o değil belkide bana çok umut oldu en ufak şeyde bile Umut oluyor bana.
  • Lafın kısası ben ne yapmalıyım hergun dua ediyorum Allahim nasip et eğer nasip deilse bu acıyı bana çektirme zor geliyor çünkü benim çok yanlışım oldu yalan Yok ama şimdi o yaptıklarım gözüme gelince çok zoruma gidiyor nasıl bunu ona yaptım...
  • Siz ne önerirsiniz nasıl geçer bu acı ne yapmalıyım
Uzak mesafe ilişkisi yaşadığım eski sevgilimi 1 yıldır unutamıyorum bu sene YKS'ye gireceğim bir de hem o, hem de bu acı bana çok geliyor, ne yapmalıyım?
Cevapla