Bir kızla konuşuyorum, sevgilisi benim manitama yazma diye aradı. Neden sevgilisi olan biri yazar?

kızla canım cicim konuşurken akşam yazdım beni bir numara aradı benim manitaya yazma diye bende alttan aldım oky dedim kapattım bugün 3 kavga ettim bu kız mevzusundan napıyım sizce artık bıktım yaa valla kızda demiyor benim manitam var diye ya

Bir kızla konuşuyorum, sevgilisi benim manitama yazma diye aradı. Neden sevgilisi olan biri yazar?
Cevapla