Tatlılar benden dediğim flörtüm ilk buluşmada kendi kahvesi ve tatlısının parasını ödedi. Neden böyle yapmış olabilir?

Dün bir çocukla ilk buluşma yaptık, kendisi kahve ısmarlayacağını telefonda söylemişti ben de dün yüz yüze tatlılar da benden olsun dedim tatlıyı seçtik kasaya geldik tatlıları ben sipariş ettim benden sonra o da kahveleri söylemek yerine kendi alacağı tatlı ve içeceği sipariş etti yerin dibine girdim o sırada kasadaki kız da beni anladı ve sizin ödemenizi de birazdan alayım dedi halbuki anlaşmıştık çocukla niye böyle yaptı sadece kahveleri ödese normal ödediğinden daha uygun ödeyecekti tatlılar daha pahalı..
Tatlılar benden dediğim flörtüm ilk buluşmada kendi kahvesi ve tatlısının parasını ödedi. Neden böyle yapmış olabilir?
Cevapla