Kendisi avukat arkadaşlar. Durumu yoktur belki diyecek arkadaşlar için söyleyeyim durumu da gayet iyi. Başka türlü olsa zaten laf etmezdim.
ben daha üniversitede öğrenciyim. Ailemden harçlık alıyorum sınırlı bir bütçem var yani. İlk buluşmada kahve içmeye götürdü beni. Dün de Ankara’da yaşayanlar bilir bana dedi ki “Beni Aspava’ya götürsene bir yemek ısmarlarsın artık özledim aspavayı vs”
Tamam olur dedim de yani biraz itici geldi açıkçası. Ben ona “beni şuraya götür” dememiştim. Kendisi o zenginlikle bana 50 liralık kahve ısmarlayıp bana nereden baksan 1000 liradan aşağı hesapla çıkamayacağım restorana götür demesi biraz bencillik gibi geldi. Siz olsanız ne yapardınız ya da düşünürdünüz?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıldım arkadaşlar. Böyle insanla uğraşamam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer