Erkek yazmalı kesinlikle ilk adımı kız atınca erkeklerin g*tleri havaya kalkıyor maalesef ve ilişki içinde kızı hafife alıp üstünlük kuruyor “zaten o bana yazdı mantığı ile”. Yaşandı bu.
E o zaman şöyle bir şey olmuyor mu hep erkekler yazınca kozların hep bir tarafı kalkmış oluyor. Hep elimi sallasam ellisi modunda ilişkide üstünlük kurup kaybetme korkusuna kapılmasını sağlıyor erkeğe
Olmuyor işte. Erkek yazınca biz kızlar daha zarif düşünce yapısına sahip olduğumuz için erkeğin yazması onun özgüvenin yüksek olduğunu ve beni geçekten tanımak istediğini anlarız. Bu durum hoşumuza gider. İlişkilerin yüzde 98% zaten ilk adımı erkek atmıştır.
Neden her şey erkekten bekleniyor. Yani kızlar kadar bu olgunluğa sahip erkekler var. Yani bir kız yazınca bir tarafım kalkmıyor aksine diyorum helal olsun çekinmeden yazıyor daha da saygı duyuyorum
Hayır ya hani hoşlandığın bir kızla konuşmaya çalırsın sana sapık muamelesi yapar ya ondan bahsediyorum polise felan sapık diye verirler öyle manyaklar var shshs
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Erkek yazmalı kesinlikle ilk adımı kız atınca erkeklerin g*tleri havaya kalkıyor maalesef ve ilişki içinde kızı hafife alıp üstünlük kuruyor “zaten o bana yazdı mantığı ile”. Yaşandı bu.
Dimi
E o zaman şöyle bir şey olmuyor mu hep erkekler yazınca kozların hep bir tarafı kalkmış oluyor. Hep elimi sallasam ellisi modunda ilişkide üstünlük kurup kaybetme korkusuna kapılmasını sağlıyor erkeğe
Olmuyor işte. Erkek yazınca biz kızlar daha zarif düşünce yapısına sahip olduğumuz için erkeğin yazması onun özgüvenin yüksek olduğunu ve beni geçekten tanımak istediğini anlarız. Bu durum hoşumuza gider. İlişkilerin yüzde 98% zaten ilk adımı erkek atmıştır.
Neden her şey erkekten bekleniyor. Yani kızlar kadar bu olgunluğa sahip erkekler var. Yani bir kız yazınca bir tarafım kalkmıyor aksine diyorum helal olsun çekinmeden yazıyor daha da saygı duyuyorum
Her şeyi erkeklerden beklemiyoruz. İlişkiyi kesinlikle sürdüren zaten kadın. Sizde üstünüze düşen iki üç görevi yapın bu kadar üşengeç olmayın :D
Bak bak meymiş o görevler 😂
Niye bacım kadınlar insan değil mi? Onların ayakları yok mu? Neden ilk adımı onlar da atamıyor 😂
Hayır sadece genç yaşta bir savcıyla hasbihal etmek istemiyorum sshsh
Savcimisin
Anlmadim
Hayır ya hani hoşlandığın bir kızla konuşmaya çalırsın sana sapık muamelesi yapar ya ondan bahsediyorum polise felan sapık diye verirler öyle manyaklar var shshs
Bu Genç yaşta bir savcıya ifade vermek istemiyorum anlamında espiriydi ama yakalayamadın sen hshsh
Anladim yok Ya olmaz
Sırf bu yüzden hoşlandığım kızın yanına gidip konuşamam ben yani illa bi bahane bulmam gerekir shshs
Kızlar kezbanlığı bırakıp erkeklere yazsınlar
Siz yazinnhanzolar
Bu kafayla yazacak modeller, hanzolardan başkası değil zaten. Bekle yazar bârzolar
Ahhahahha
Bana yazan kızlara daha ciddi bakıyorum boş havalara girenlerle işim yok
Burada korkak diyorsan sen hiç denk gelmemişin abaza ordusuna
Yazioz zatende hep goruldu yiyoz :)
Bu korkaklık değil gurur.
Erkeksiz yaşayamıyorsan sen yazacaksın
Klas erkek yazmaz unutma yazdırır
Ben niye yazıyım
Sitenin yeterince abazanı var yetmedi mi
Değerli birisi yok şimdilik
Seven sevdiğine yazsın ölümlü dünya
Daha selam yazmadan adli işlem başlatıyorlar ak
Neden hep ilk tepki erkekten beklenirki.
Cvp vermiyorsunuz?
Sen yaz
Erkekler mi korkak 😂😂
Delı etmee