Yakınlaşma korkusundan ki̇mseyi̇ hayatıma alamıyorum, ne yapmam lazım?

Birisiyle sevgili olursam ya da flört edersem yakınlık, temas olur diye korktuğum için kimseyi hayatıma almıyorum. Hatta bu yüzden evlenmekten de korkuyorum. Bunun sebebi nedir? ve nasıl yenerim?

Yakınlaşma korkusundan ki̇mseyi̇ hayatıma alamıyorum, ne yapmam lazım?
Cevapla