Evlenmeyi ne zaman dusunuyorsunuz?
Ve neden evlenmediniz?
Dogru kisi mi gelmedi dersiniz?
Evlenmeyi ne zaman dusunuyorsunuz?
Ve neden evlenmediniz?
Dogru kisi mi gelmedi dersiniz?
Issikk sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Net belirlemedim doğru kişi çıksa belirli olurdu.
Hayatımda birisi yok, aradığım gibi birisi karşıma çıkmadı ve çevremde gördüğüm düğün olayları ise evlilikten soğutuyor. Komşumuz evlendi 1 milyon 100 bine yakın masraf yapmış böyle devasa isteklerde bulunanlar var bu bence aşk sevgi filan değil dolandırıcılık. Evliliği kolaylaştırmak destek olmak yerine erkeğe yükleniyorlar zaten ekonomi bozuk ülkede iyice üstüne gidiyorlar.
Şans işi biraz maksimum 35 yaşında minimum 30 Allah herkese kendisi gibi birini versin Kötü ise kötü iyi ise iyisini versin kötüler iyilerle olmasın iyi adamlar mesaj bekliyor iyi kadınlar diretiyor iyi kadınları kötü adamlar alıyor kötü adamlar içiyor sövüyor dövüyor iyi kadınlar üzüntüden balkondan gökyüzüne bakıyor iyi adamlarsa yalnız ölüyor
Doğru kişiyle karşılaşamadım maalesef.
Aslında tam evcimen, evliliğin sorumluluğunu alabilecek, evlenilecek adamım ama aynı şekilde bir kadınla henüz karşılaşamadım maalesef😅
Dogru kisi aramayla bulunmaz , sen dogru olursan karsidakide sana dogru olur , dogru bulunmaz dogru olunur
Yavrum havlama hemenkim bekarim dedi, veya bekar olsam sanane, sana ve okuyanlara onemli birsey soyluyorum , ders alman gerekirken soyledigine bak. burada herkes doktor herkes hakim herkes aile koçu 😄ama hic belge yok anca lafta saga sola havlamakla gelişemezsiniz gelismek istiyorsan el öpeceksin saygi gostereceksin ogren yeenim bunlari
Nasip kısmet evlenmekte nasiptir bekarlikta nasiptir... nar tanelerini bir araya toplayan Allah bizide bir kalpe yerleştirilir. Beklemeye devam
Düşünmüyorum, çünkü zaten birinciden kurtulmaya çalışıyorum. İkinciye ölsem imza atmam, Allah düşmanıma vermesin.
nasip olmadı nişanlım aldatmasaydı şu an 6 senelik evliydim
Doğru kişi geldi de ben onun için doğru kişi değildim galiba
Hiç acımadan yüzüme yüzüme söyledi vicdansiz
Evlenmeyi hiçbir zaman düşünmüyorum. Artık aileye gerek yok herkes yalnız.
Bi kere evlenip ayrıldım ikinci için zamanı değil henüz
Düşünmekte kalıyoruz maddi sorunlar ilişkilerin önüne geçiyor !!
Em evlenilmemesi gereken zamanda dünya’ya gelmeyi üstelik Türkiye’ye gelmeyi ben seçmedim 😂
Evlenmeyi düşünmüyorum çocum, yalnız yaşıycam
İşim olursa gerisi tamam geriye eş aramak kalıyor maddi sıkıntım yok çok şükür.
Evet daha ruh ikizimi bulamadım
Doğru kişi henüz gelmemiştir hem de daha gencim 30 a kadar yolu var daha
Doğru insan var mı bunu düşünmek gerek anlaşabileceğim insan bulamadım
bence bu zamanda evlenmek için hiçbir yönden avantajı yok
Doğru kişi geldi ama evlenmeye zamanimiz kalmadi
Ee hayir öyle değil aa 12 yil önce nişanlimi kalp yetmezliğinden kaybettim vefat etti yani demek istediğim böyle bir şey 😔
Hiç bi zaman. Gerek te yok böyle macerlara
Neden bir başkasının sorumluluğunu üzerine alasın ki. Tanış konuş gez toz kafana yatıyorsa arkadaş ol sevgili ol illa bi nikahla birbirine bağlayıp zamanla yıpratmak zorundamısınız. Evlenmeden de gayet medenice her şey yaşanabilir
Yok maalesef çünki ben bi bağlanmaya karşıyım. Ne ben kadının nede kadın benim esirim de değil herhangi bi olguyla da birleştirlmeye karşıyım. Severim saygı duyarım konuşurum paylaşırım... Fakat kimseye ait olmadan sadece kendim olarak. Özellikle de böyle bi ülkede böyle bi devirde
Piyasada doğru düzgün kız yok.
Zenci kız bulsam hemen evleneceğim.
Zenci kızlar iyidir sjsj
Maddiyat ve doğru kişi olmamıştı
evet, ikinci şık daha benlik.
Evlenil3cek kişi var mı ki
asla dusunmuyorum
Evliyim
Seni ilgilendirmez.
30 lu yaşlarda
Düşünmüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?