• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Bu yaşa kadar neden evlenmedin sorusuna ne cevap veriyorsunuz?

Clara10
Clara10 Takip Et
Xper 5 Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
19
Yapay Zekaya Sor
Bu yaşa kadar neden evlenmedin sorusuna ne cevap veriyorsunuz?
Cevapla
Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    29 yaşındayım hep aynı soru. Kafama uyacak kişiyi 23 umde tanisaydim o yaşta da olsa evlenirdim 21 imde de. Mesele evlenmek değil. Kafama uymayan biriyle sırf evlenmek için evlenmek istemiyorum. Evlilik bir insanın kaderiyse madem evlenmemekte kaderdendir. Sen sana eşini Allah'ın verdiği bir nimet olarak görüyorsun da bana verilen bu imtihanda beni mi sucluyorsun yoksa Allah'ı mı? Diye diyorum sonra bir daha demiyor

    4
    3 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Biraz tokat gibi ama çok yerinde !

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Yani kimseyi ikna etmek gibi bir derdim yok.

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Gayet mantıklı

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • İslamkrgz
    İslamkrgz Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Yaşım evlenme yaşı, bu zamana kadar illa böyle sorular karşımıza çıkıyor. Olgun insanlarız. Günümüz de evlilik her bakımdan zor. Rabbim emretmiş , ve sünnet olan bu eylem şu zamanda gerçekleştirilmesi en zor şeylerden biri. Hem maddi olarak , hem manevi olarak. Bizler bir ömür diyeceğimiz o kişiyi hayatımızda karşımıza çıksa o ciddi adımı atmaz mıyız. Şimdi insanları insan yapan özellikler kalmamış. Kimine bakıyorum , olgun değil , kimi vicdan sahibi değil, kimi tutumlu değil veya kimi başkasının aklına köle. Mutlaka iyi ve gerçekten bu özellikleri belki fazlasını taşıyan kadınlar var. Ama sırf iyi diye de sevemezsin birini. Nasipte varsa o kişi doğru zaman doğru yerde hayatına girer. Ama herkesin genel sorunu şu ki , öyle bir daraltma var ki bu konuda kimse o adımı atamıyor. E evlilik bizde bir ömürdür , heves değildir. Şimdikiler heves gibi evleniyor. En ufak bir şeyde ayrılıyorlar. Ayrılmak için evlenmem.

    1
    10 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      « Ayrılmak için evlenmem » bu çok güzel bir bakış ve prensip

      Yorumla
    • İslamkrgz
      İslamkrgz
      1 yıl

      Teşekkür ederim. Günümüz de ayrılıklar çok. Ayrılacaksam neden evleneyim. Bunun bana maddi ve manevi zararı olmayacak mı. O yüzden bu konu ciddi konudur. Ve gerçekten doğru kişi olmadıkça huzur vermez.

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Kesinlikle olur !! Doğru kişi doğru an sabırla!

      Yorumla
    • İslamkrgz
      İslamkrgz
      1 yıl

      Olacaksa doğru kişi ile olsun. Yanlış insanla bir ömür geçmez. Ben kendi adıma konuşmak gerekirse her iki tarafa da hazırlamışım kendimi. Olursa evlenirim , olmazsa yalnız yaşarım. Buna yönelik yemek bulaşık çamaşır ne gerekiyorsa hepsini vaktiyle öğrendik tecrübe ettik. Bir hayat tecrübeyi yaşarız sorun değil.

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Umudun daim olsun 🌱

      Yorumla
    • İslamkrgz
      İslamkrgz
      1 yıl

      Teşekkür ederim. Bir umudum yok. 1 kere oldu oda helak oldu.

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Haydaaa ee sen ne güzel konuşuyordun ne oldu birden. İkizler burcu musun doğru söyle

      Yorumla
    • İslamkrgz
      İslamkrgz
      1 yıl

      İkizler burcuyum aslan da yükselenim. Yok ben gerçekleri konuşuyorum. İnsanın bir yüreği vardır. Ve 1 ruha sahiptir. Yüreğimizin ve ruhumuzun eşini arıyoruz. Ama yanlış kişi de aldığımız darbeler o arayışı ya durduruyor ya da vazgeçiriyor. Ben çok istemiştim vaktiyle. Olmadı. Onun sonucunda maddi manevi tükendim. O yüzden umudum pek kalmadı. Çünkü aranan nitelikler bende yok. Bende maddiyat yok. O yüzden yalnızlığı kabullendim. Hani arayışta değilim. .

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Burcunu tahmin etmek zor olmadı hhi. Yasin daha genç

      Yorumla
    • İslamkrgz
      İslamkrgz
      1 yıl

      Evet ama hayatı çok genç yaşta öğrendim.

      Yorumla
  • BozkırHukumdari
    BozkırHukumdari Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Evlilik benim için sadece bir yaş meselesi değil, doğru insanı bulma ve ruhen hazır hissetme meselesi. Hayatta önce kendimi tanımak, ayaklarımın üzerinde durmak ve ne istediğimi netleştirmek istedim. Bu süreçte birçok deneyimim oldu, insanları ve ilişkileri daha iyi anladım. Herkesin hayatında farklı bir zaman çizelgesi vardır; ben de kendi zamanımı yaşıyorum. Acele etmek yerine, doğru insanla karşılaştığımda sağlam temeller üzerine bir yuva kurmak istiyorum. diyorum. Bu şekilde hem kendimi ifade etmiş oluyorum hem de evliliğin benim için bilinçli bir karar olduğunu vurguluyor söylerim.

    1
    3 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Kopyala yapıştır yaparım ben bunu hihihi

    • BozkırHukumdari
      BozkırHukumdari
      1 yıl

      Olur nasıl istersen 😃

    • BozkırHukumdari
      BozkırHukumdari
      1 yıl

      Teşekkür ederim

  • Tingly
    Tingly Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Doğru insanı bulamadım diyorum

    0
    1 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Bu doğru

Yapay Zeka Cevapladı

Hayat
Hayat Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Canım, bu tür sorular genelde karşı tarafın kendi algıları ve beklentileriyle ilgili oluyor, yani aslında seni değil, onların dünyasını yansıtıyor. 😊 Bu yüzden sakin kal, cevabını keyifli bir şekilde ver. "Doğru zamanı ve doğru kişiyi bekledim, aceleye gerek yok," diyebilirsin mesela. Çünkü bu senin hayatın, senin kararların! 💖

    Ayrıca Unutma, hayatın her evresinin güzellikleri var. 2025'e adım atarken kendi yoluna, seçimlerine güven. Umarım yeni yılda istediğin mutluluklar seni bulur. 🎄✨❤️

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

18

Cevap

55

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.

    Ağzı olan konuşur bu devirde gadası

    Ben evlendim öyle sorulara maruz kalmıyorum

    0
    1 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Piyango sana vurmuş, nasıl bir şeymiş evlilik görüşlerinizi alalım plzz

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.

    sizi ilgilendirmez diyorum

    0
    1 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Soran kişi seni tanımak isteyen kişiyse?

  • Selinaorselin
    Selinaorselin Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Yaşım genç o yüzden evlilikle ilgili öyle çok soru sormazlar

    1
    2 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Tadını çıkar bébish

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      Tabikisi bekarlık sultanlıktır 💅🏻

      Yorumla
  • Need4Read
    Need4Read Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl

    Sen evlendin de ne oldu diyorum, anında susuyorlar ya da dişlerini sıkarak gülmeye çalışıyorlar.. 😂😅

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Var mı? Kızın kardeşin komşun yegenin kuzenin torunun? Varsa tanıştır da evlenelim diyorum konuyu değiştiriyorlar..

    1
    1 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Kimsenin kimseye hayrı yok zaten

      Yorumla
  • Kombatyeah
    Kombatyeah Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 538 cevap paylaştı.

    Sanane diyorum... gözünmü var bende diyorum asik mi oldun ssn mi evlenceksin benle diyorum... kadın erkek evliymis bekarmis karsimdaki hic umrumda olmaz agir konusurum

    0
    5 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Teyzeleri amcaları sormuyorum bir kizçe ile tanıştın sana sordu combat bey combat bey neden evlenmediniz diye

      Yorumla
    • Kombatyeah
      Kombatyeah
      1 yıl

      Dogru insan karsima cıkmadı derim.. net

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Peki aslında o D doğru kişiydi kacirdim dediğin oldu mu

      Yorumla
    • Kombatyeah
      Kombatyeah
      1 yıl

      Tabi ki oldu cok cok pismanım nikah yapmadigima ülke degistirdi cok istedi o elimin tersiylw ittim degerini bilemedim neyse

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Evet hep böyle oluyoruz 🥹🥹

      Yorumla
  • Berweic
    Berweic Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl
    Bu yaşa kadar neden evlenmedin sorusuna ne cevap veriyorsunuz?

    👇🏻

    1
    1 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • Mac79
    Mac79 Takip Et
    Master Yaş: 34
    1 yıl

    Nasipte varsa gelir yemenden yoksa ne gelir elden bende ayni durumdayım kimsenin ne düşündüğünün önemi yok benim için o kisiyi bekleyebilmek mesele..

    1
    0 Yorumla
  • Oluştur
    Oluştur Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 74%
    1 yıl

    Akli melekelerimi henüz kaybetmediğimi belirtiyor, evlenen sığırlardan mı olsaydım diye ekliyorum

    0
    1 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Gönül eşin henüz oluşturulmamistir belki

      Yorumla
  • bielmanınyarısı
    bielmanınyarısı Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Bildim herkeze aciklama yapmadin ben vars biti hröem nikah kiyayım diyiyorum

    0
    3 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Ben anlamıyor seni

      Yorumla
    • bielmanınyarısı
      bielmanınyarısı
      1 yıl

      Hayırlısı

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Yok gerçekten anlamadım gkgnfk yazdığını oku

      Yorumla
  • GözlemciÜyee
    GözlemciÜyee Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Evlendim ve iki insanın birbirini mahvetmeye yaramasindan başka bir şeyini görmedim diyorum

    0
    6 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Sahi evlenmeden önce her şey toz pembe evlenince ne degisiyor ki?

      Yorumla
    • GözlemciÜyee
      GözlemciÜyee
      1 yıl

      Bilemiyorum. Ben ihanet dışında her şeyin bir şekilde onarılabileceğine inanıyorum ama bazen de olmayınca olmuyor. İnsanlar durağan varlıklar değil. İstekleri, ihtiyaçları, arzuları, beklentileri zamanla değişebiliyor veya korelebiliyor. Birbirlerine ayak uyduramayan ve birlikte değişemeyen çiftlerin evlilikleri de na yazık ki kabusa dönüşüyor

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Bir çift şöyle diyordu seninle bir sözleşme imzaladık , değişeceğiz elbet hatta bazen birbirimizi tanıyamayacağız ama ilk başta olduğu gibi her zmaan birbirimizi tanımaya gayret göstereceğiz ve bu sözleşmeyi fes etmeyeceğiz.

      Yorumla
    • GözlemciÜyee
      GözlemciÜyee
      1 yıl

      Güzel bi motto fakat hayatın öngörülmez dinamik akışı içinde insanlar çoğu zaman yola çıkarken ki düşüncelerine, isteklerine, duygularına ve ideallerine hakim olamıyorlar ne yazık ki. Başlangıçta değil yolun ortasında ve bitirdiğinde ki haldir gerçek olan. İnsanların hatırlayacağı ya da hatırlamak isteyeceği şeyler ilk sözlerimiz ve ilk halimiz değil son sözümüz ve son halimizdir. Bugün evlilik dahil tüm belirli süreyi tüketmiş ilişkilerde insanların birbirlerine ikinci kişiler bazında sadık olsalar bile duygu, bakış açısı ve arzu yönünde aynı sadakatle bakmadıklarını herkesle her şekilde tartışır ve iddia ederim. Olması gereken bu mudur? Elbette değildir fakat olanla olması gereken ne yazik ki çoğu zaman birbirini tutmayabiliyor

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Arzu ve duygular elbette değişir sanırım sevgiden sonra saygının önemi tam olarak orada devreye giriyor

      Yorumla
    • GözlemciÜyee
      GözlemciÜyee
      1 yıl

      Bilemiyorum öyledir muhakkak. Ben kendi hayatım ve evliliğimle ilgili sorumluluğu, hatta başarısızlık sorumluluğunu kendi üzerime alınmış olayım ki bir genelleme ile şu an adlarını bile bilmediğimiz onlarca çiftin ilişkilerini töhmet altında bırakmış olmayayım. Fakat sevgi bir şekilde bittiyse saygıyı muhafaza etmek de pek mümkün değil. En fazla sadece insan olduğu için duyman gereken asgari saygı kadar koruyabiliyorsun. Bunu da her ilişkinin bitişi sancılı olduğu için o git gelli çekişmeli süreçte istemeden de olsa yitiriyorsun

      Yorumla
  • -Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ
    -Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Tezek satarak geçim sağladığınız dönemde değiliz ondan derim eski topraklar soruyor hep

    0
    13 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Yahu o dönemde o fakirlikte o zorlukta insanlar birbirine nasıl katlanmislar büyük başarı değil mi?

      Yorumla
    • -Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ
      -Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ
      1 yıl

      https://voca.ro/1bQuejftYY3i

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Evet ama herkesin yokmuş o kadar hayvani, kimisinin bir kimisinin iki hatta bazısında hiç yok ve çobanlık yapmış eee evde 12 çocuk yedikleri kahvaltı peynir ekmek yağ yumurta yok süt yok bal yok reçel yok çikolata yok yokta yok hatta öyle ki yoğurt sadece misafirlere ikram edilirmiş. Yamalı elbiseler giymisler ayda bir kere banyo yapmışlar bir sabun tüm aileye. Şimdi öyle mi sabun ayrı şampuan ayrı kremler maskeler say say bitmez bugün yendiğini yarın yemezsin adamlar her gün bulgur pilavı domates soğan yemişler. Babam der ki bizim köyde bir kişinin ceketi vardı köydeki herkes özel gününde o ceketi giyerdi. Bugün takım elbiseler çeşit çeşit her renkten. O da yetmiyor bize birde marka olmalı yoksa adam yerine konmuyoruz bilemiyorum yazarken fark ettim bende baya baya sistemin kolesi olmuşuz fakirlik artık utanilacak bir şey olmuş…

      Yorumla
    • -Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ
      -Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ
      1 yıl

      1 hayvan 1 eve bakarmis eskiden yani çok zor değilmiş bu net

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Evet ama Karin doyuracak kadar..

      Yorumla
    • -Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ
      -Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ
      1 yıl

      Sende karnın doyacak kadar para alıyon 🙂

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Başka hiçbir şey almıyor musun kendine?

      Yorumla
    • -Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ
      -Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ
      1 yıl

      O zamanlar ona da yetiyordu

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Sen yazdıklarımı okudun mu 😅😅

      Yorumla
    • -Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ
      -Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ
      1 yıl

      Evet eski insanlarin genel olarak maddi durumu birbirine benziyordu şu an makas çok açık öyle değil o yüzden halk hiç mutlu değil hiç bir seyden de memnun kalmıyorlar her şeyleri borçla harçla aliyorlar ama doymuyorlar. Köy hayatı daha zor ama her zaman karlı olur stressiz olur bence

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Gökten para yağsa biz yine daha fazla diye isyan edicez ona eminim !!

      Yorumla
    • -Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ
      -Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ
      1 yıl

      Lüks hayatlara özenmiş toplum normal olarak mutsuz olur

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Lüküs hayat lüküs hayat bak keyfine yan gelde yat 🎶🎶

      Yorumla
  • ibrahim132
    ibrahim132 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 36%
    1 yıl

    "Evlenmeyi düşünmüyorum, zaten Bekarlık sultanlıktır." diyorum.

    0
    1 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Buda nerden bakarsan bak büyük bir yalan sultanlar hep evliymisler dhhdhd

      Yorumla
  • Arc-en-cieel
    Arc-en-cieel Takip Et
    Guru Yaş: 27
    1 yıl

    Ya bunu geçen biri yapmıştı bir kıza, kızda siz evlendiniz de başınız göre mi erdi demişti 😂 o aklıma geldi

    1
    3 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Belki de ermiştir ama utandıkları için soyleyememislerdir 🤫😅😅

      Yorumla
    • Arc-en-cieel
      Arc-en-cieel
      1 yıl

      Sanmıyorum 😂 adam kadının yüzüne bile bakmıyor Fransız gibiler

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Aïe umutsuz ve mutsuz bir evlilik 🥹

      Sen fransadasin gökkuşağı?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Valla yalan yok bir tane beğenen kadın çıkmadı yani elimden gelen bir şey yok. Sans veren olsa olabilirdi

    0
    1 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Kas yaparak tavla kızları kanka yeni trend bu

      Yorumla
  • mehmetsercan06
    mehmetsercan06 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 783 cevap paylaştı.

    valla kısmet bulamıyoruz diyorum

    1
    6 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Evlenenlerde boşanıyor zaten

      Yorumla
    • mehmetsercan06
      mehmetsercan06
      1 yıl

      insallah evlenırsem böyle bisey yasamayı istemem

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Bende hiç istemem

      Yorumla
    • mehmetsercan06
      mehmetsercan06
      1 yıl

      işte cünki sadece bi evlılıkten ayrılmıyosun güvenin insanlara azalıyo onca maddi manevi seyler oluyo tekrar evlılık dahada zorlasıyo o yüzden tek olsun saglam olsun diyorum insallah öyle olur

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Ben şahit oldum hem erkek hem kadin her ikisi de çok yıpranıyor çok zor bir durum

      Yorumla
    • mehmetsercan06
      mehmetsercan06
      1 yıl

      aynen

      Yorumla
  • straliiewygꯁ s
    straliiewygꯁ Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Bu soruyu hiç soran olmadı

    1
    1 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Hmm enteresan

  • Başak0625
    Başak0625 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Evlilik güzel bişey olsa kimse ayrılmazdı

    1
    2 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Boşananlar da tekrar evlenmek istiyor ama..

      Yorumla
    • Başak0625
      Başak0625
      1 yıl

      Bende ayrıldım istemiyorum ama o tez herkeste geçerli değil heleki ayrılmış biri vok zor düşünür acı tecrübeler yaşandiysa tabi

      Yorumla
  • OğuzhaNX93
    OğuzhaNX93 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    1 yıl

    Kısmet diyorum. Ki kısmet zaten. Ha deyince olmuyor. Gerçekten sevdiğini hissetmek başka, gösterişten sevmek başka. Ben hissedemezsem olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.

    Daha 20 yaşındayım bir şey demiyorlar jdjdj

    1
    1 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      🫠

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Bunu soranlara sinir olan tek ben değilim dimi

    1
    8 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Değilsin merak etme !

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Yani nasip olmamış evlenmemişiz hem erken evlenmekte iyi değil diye düşünüyorum

    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Erken evlenmek çok zor görüyorum çevrem deen ideali 25

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Valla bende evlenmek istiyorum doğrusu ama hayırlısı 🙂

    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      İşin kötü tarafı tüm bekarlar olarak bizler evlenmek istiyoruz şöyle üzerime sevgi yağdıracak hem gözüm hem gönlümün sevdiği eşim yanımda olsaydı şuna fena mı olurdı ama yok Allah’ın salağı kesin mışıl mışıl uyuyor benden habersiz hdhdjdjd

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Yooo uyumuyorum😂

    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Hdhshshsh

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ya ummadık yerden çıkarım böyle 😂 sen uyudum sanarsın,😀

  • TekAşkBeşiktaş
    TekAşkBeşiktaş Takip Et
    Master Yaş: 37
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Canim istemedi

    1
    1 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Evlilik zor tabii haklısın

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Gerek görmedim sırf evlenmek için evlenmem derim

    1
    4 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Sırf evlenmek için evlenenler de tuhaf bi şekilde evliliği yürütüyor ( bazıları)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Karşılıklı saygı varsa yürür yoksa bazıları yürütüyormuş mutluymuş gibi yapıyor sırf boşandı dul demesinler diye, ya da ekonomik özgürlüğü yok kocasına katlanmak zorunda kalıyor böyle de cok kadın var mutsuz mutsuz yaşıyor

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Sanırım güzel evliliği olan sadece Instagram halkı 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      İşte çok mutsuzlar ama Instagram'a çok mutluymuş her şey yolundaymış mükemmel evlilikleri varmış gibi yansıtıyolar, görenleri de diyor ki ne kadar güzeller iyiler mutlular vs, ben gerçekten mutlu ve huzurlu birinin oralarda şov yapacağını sanmıyorum

      Yorumla
  • Hümeeyraaaa
    Hümeeyraaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Nasıl degilmis

    1
    0 Yorumla
  • hislipencere
    hislipencere Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 97%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 382 cevap paylaştı.

    olduramadım diyorum

    1
    0 Yorumla
  • Sibelazra00
    Sibelazra00 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 91%
    1 yıl

    Keyfim ve kahyası öyle istedi ondan

    1
    0 Yorumla
  • MasalPeriisi
    MasalPeriisi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    evlenmek istemiyorum sfkssjjdjsjs

    1
    0 Yorumla
  • Beyefendi92
    Beyefendi92 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    canım istemedi diyorum

    1
    0 Yorumla
  • BeyazTavşann
    BeyazTavşann Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 38%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Keyfim ve çok değerli kahyası öyle istedi

    1
    0 Yorumla
  • salamanka
    salamanka Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 95%
    1 yıl

    Kimse öyle bi şey demiyo

    1
    0 Yorumla
  • GıcıkAdam34
    GıcıkAdam34 Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 101%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 411 cevap paylaştı.

    İlerde bakarız niye evlenmediğime

    1
    0 Yorumla
  • justtmurat
    justtmurat Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl

    Akıllı davrandım çünkü

    1
    0 Yorumla
  • Farukkk00
    Farukkk00 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    1 yıl

    Ah bulabilsem. Kimse diyemez ki ihtiyac hissetmiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Belayımdiyorum
    Belayımdiyorum Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Evlendim, beni bırakmazlardı zaten bu yaşa zor.😅

    1
    5 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Uwwww🔥

    • Belayımdiyorum
      Belayımdiyorum
      1 yıl

      İyi bişey mi bilemedim ama olsun be😅

    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Özgüvenliyim çok güzelim diyorsun 🔥

    • Belayımdiyorum
      Belayımdiyorum
      1 yıl

      Çok şükür var giderimiz diyelim 🌸

    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Çiçeklerden bir çiçek 🫠

  • GoldenFireBall_06
    GoldenFireBall_06 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Hep farklı cevaplar

    1
    1 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Bir örnek lütf ede misiniz bayım

      Yorumla
  • Olugide1
    Olugide1 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Beni hakedecek kimse yok diyorum😅

    1
    6 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Hiç kimse hiç kimseyi hak etmiyor zor bir denklem hdjdjdj

      Yorumla
    • Olugide1
      Olugide1
      1 yıl

      E ne güzel işte djdjdjd

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      En azından biri mutlu hdhdhd

      Yorumla
    • Olugide1
      Olugide1
      1 yıl

      Bekarlık sıkıcı

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Hepimiz sevgiye aç zombileriz

      Yorumla
    • Olugide1
      Olugide1
      1 yıl

      İlginin köpeğiyiz

      Yorumla
  • cckldlover
    cckldlover Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Bunu anana sorsana delikanlı diyorum

    0
    2 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Kızlara delikanlı demen pek hoş olmaz sanki hfhfjfj

      Yorumla
    • cckldlover
      cckldlover
      1 yıl

      Kızlardan soran olmamış demek ki 😄

      Yorumla
  • ÖMERBORABALAMİR1
    ÖMERBORABALAMİR1 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 497 cevap paylaştı.

    Kimse beni kandıramadı😂😂

    0
    14 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      IQ kaç? Senden zekisini bulup sana yönlendirelim ghdjfj

      Yorumla
    • ÖMERBORABALAMİR1
      ÖMERBORABALAMİR1
      1 yıl

      0😂
      Benden daha zeki oldukları için beni kandırmaya çalışmıyorlar 🤪😂

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Kendine gel sen OMERBORABALAMIsin aptal olma djdjdj

      Yorumla
    • ÖMERBORABALAMİR1
      ÖMERBORABALAMİR1
      1 yıl

      Kendimde değilim inanki bugün amcamlarda kaldım🤪😂🤪😂😂😂

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      🥶🥶

      Yorumla
    • ÖMERBORABALAMİR1
      ÖMERBORABALAMİR1
      1 yıl

      Espiri soğuk geldi farkındayım
      Ama gecenin bu saatinde sabaha karşı güneş doğmaya üşenirken ben sana espiri yapmaya çalıştım
      Soğuk felan idare et be😂😂😂🤨🤪

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Güneş’e iftira atmaya utanmıyor musun? fkg’gk

      Yorumla
    • ÖMERBORABALAMİR1
      ÖMERBORABALAMİR1
      1 yıl

      Kadınlar erkeklerden 100 kat daha zekidir
      Ben her insanın zekasında saygı duyarım
      Ama kadınların zekası bambaşka bir seviye uzak durmak şart kandıramıyorlar tertemiz mis gibi yaşıyorum😂😂

      Yorumla
    • ÖMERBORABALAMİR1
      ÖMERBORABALAMİR1
      1 yıl

      Güneşin doğmaya niyeti olsaydı etraf hâlâ sislerle kaplı olmazdı
      Sabah namazına uyandırmaya bile niyet etmemiş gibi duruyor bugün
      Henüz yüzünü göremedim🤪😂

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Yapamadığın espriyle koskoca günesin o galaxie de onlarca gezegene çarpmadan yörüngesini takip etmesini eleştirmende ne güzel iş hdjfjfj

      Yorumla
    • ÖMERBORABALAMİR1
      ÖMERBORABALAMİR1
      1 yıl

      Ah clara ah güneş dediğin bile kendini doğru göstermiyor ki
      Aslında beyaz olan güneşi
      Sarı görüyorsun ben eleştirmeyeyim de kim eleştirsin 😂😂🤪🤪🤨

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Güneş kendi ışığını yansıtıyor acaba göz yanılması veya atmosferik saçılmadan kaynaklı olmasın mı

      Yorumla
    • ÖMERBORABALAMİR1
      ÖMERBORABALAMİR1
      1 yıl

      Diyorum işte kadınlar erkeklerden daha zeki diye 😂

      Yorumla
    • ÖMERBORABALAMİR1
      ÖMERBORABALAMİR1
      1 yıl

      Atmosferik saçılma terimini ilk defa duydum
      Bilime yeni bir terim kazandırdığın için teşekkür ederim 🤩 😂

      Yorumla
  • furypistons
    furypistons Takip Et
    Bilge Yaş: 41 , eic 99%
    1 yıl

    Evlenmek bana göre değil diyorum

    0
    3 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Neden ki?

      Yorumla
    • furypistons
      furypistons
      1 yıl

      Bir gün değil sonuçta bir ömür bu. Ya sevmeyi unutursam, ya neden sevdiğimi unutursam?

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Bir yere not al

      Yorumla
  • setanalsever
    setanalsever Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 86%
    1 yıl

    ben biraz arızalıyım diyorum

    0
    5 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Aman aman arızalımdan önce tamir ol toplumda fazlaca arıza var

      Yorumla
    • setanalsever
      setanalsever
      1 yıl

      tamir olacak bi sey degil benim ki yataktaki fantezi durumumu kabul eden kadin bulmak zor benim icin yoksa evlenmek sorun değil ki

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Git yurtdışından al batıda affina sığınarak « sapik » çok

      Yorumla
    • setanalsever
      setanalsever
      1 yıl

      üslubun için tesekkur ederek 💐
      bikac uzun soluklu iliskimde sevgililerim evlilik istedi ama konu oraya gelince bıraz sıkıntı oldu yurt dışı iyi fikir aslinda ama vize pasaport ve bilimum masraflari karsilayacak biri lazim gibi 😅😅😅🫣🫣

      Yorumla
    • setanalsever
      setanalsever
      1 yıl

      her insanin vardir illa bi talebi/huyu (iyi-kötü) romantik anlayislı eli açık biriyimdir sevdigimi pamuklara sarmayı şımartmayı severim ama napalim iste benimde arızam bu

      Yorumla
  • nomorebets35
    nomorebets35 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 64%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,5b cevap paylaştı.

    Almadilar beni yalan yok :)

    0
    2 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      İşte egosuz sade bir insan

      Yorumla
    • nomorebets35
      nomorebets35
      1 yıl

      :) her zaman :)

      Yorumla
  • Dudu_Bubu
    Dudu_Bubu Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Zengin avrat bulamadım ondan

    0
    8 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Bu devirde eee yuh artık bu nasıl bir beceriksizlik shdhdjdj

      Yorumla
    • Dudu_Bubu
      Dudu_Bubu
      1 yıl

      Hepsi paraları yemiş yaww.. bu zengin kadın sevdasını bırakacağım böyle giderse offf off

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Sana bir Dilan Polat lazım ama nerdeee

      Yorumla
    • Dudu_Bubu
      Dudu_Bubu
      1 yıl

      İstemem pislik o yaa

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Sana da zengin avrat beğendiremiyoruz

      Yorumla
    • Dudu_Bubu
      Dudu_Bubu
      1 yıl

      Zengin avrat dedik çirkin ve pislik demedik aşk olsun aşkk😂😂🥴🥴

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Antipatik konusunda hemfikiriz ama kadin güzel doğruya dogru

      Yorumla
    • Dudu_Bubu
      Dudu_Bubu
      1 yıl

      Güzellik kavramı değişkendir.. bence güzel degil ben genelde sarışın kadınları güzel bulurum ama ağlıyorum şuan😭

      Yorumla
  • ladyalone
    ladyalone Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Bekarlık sultanlıktır diyorum

    0
    1 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Kendine seni sultan yapmak isteyen sorduğunda ne diyorsun peki

      Yorumla
  • ElCuco
    ElCuco Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    1 yıl

    çünkü yalnızlık çok daha ucuz :d

    0
    1 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Dedi sayısalci abimiz 😏

      Yorumla
  • Semyaza
    Semyaza Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Sanane yapram diyorum

    0
    1 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Yahu soran istek attığın kız olunca ne diyorsun

      Yorumla
  • Yapbirkahveiçelim
    Yapbirkahveiçelim Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Böyle iyiyim gerek yok

    0
    3 Yorumla
    • Dudu_Bubu
      Dudu_Bubu
      1 yıl

      50a sinde aşık bulanda var

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Bazı kalpler kırılmış sanırım

      Yorumla
    • Dudu_Bubu
      Dudu_Bubu
      1 yıl

      Kalp mi o da nedir

      Yorumla
  • Mchukuk
    Mchukuk Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 41%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 509 cevap paylaştı.

    Geçmişe değil geleceğe bakalım diyorum😂

    1
    0 Yorumla
  • Bi_Sus
    Bi_Sus Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 952 cevap paylaştı.

    canım istemiyor zorundamıyım bunu diyorum

    0
    0 Yorumla
  • recep48
    recep48 Takip Et
    Master Yaş: 38
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Birinci denene basarisiz ikinci araniyor 😅

    0
    1 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      İşte yılmayan gayretli ve umutlu biri

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Kadınların yavşadığı zengin badboylardan değilim.

    0
    5 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Sende kendi denginden bul 8milyar insan var yeryüzünde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Benim kadınlara çekici gelen herhangi bir özelliğim yok...

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Adam gibi adam olabiliyorsan ; Çalışkan, sorumluluk sahibi eşinin kıymetini bilen nazıyla oynatan aile babası olmaya hazır vs vs bunlarla kendini tanıt. Birde kusura bakmazsan yaşın kırklarda hiç mi birikim yapamadın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      nasip olmadı

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Olur inshaAllah

      Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı.

    Maalesef evlenmek için yetersizim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Hayalimdekini bulmadıgim için

    0
    4 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Hayalindeki nasıl 🫠

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Vardı bir hayalimiz ama artık yok

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Benim hayal duruyor ama hayalin adı üstünde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Hayal kurmak bedava kur

      Yorumla
  • Berat_krc
    Berat_krc Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Nasip değilmis

    1
    0 Yorumla
  • Mukan34
    Mukan34 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Param yok

    1
    0 Yorumla
  • CaptainVenture
    CaptainVenture Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 97%
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Keyfimden 😂

    1
    0 Yorumla
  • AnlamınıBilmekk
    AnlamınıBilmekk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Nasip değilmiş

    1
    0 Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.

    Kız bulamadım diyorum

    0
    4 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Flört ettiğin kız sorarsa ne dersin

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      1 yıl

      aynını derim kimse istemedi derim :D

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      boş ver onlar egolu akrep 🤫

      Yorumla
    • scorpion026
      scorpion026
      1 yıl

      maalesef öyle :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Size ne diyorum

    0
    0 Yorumla
  • hfguiiuh
    hfguiiuh Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    1 yıl

    Nasip bu ya cok sacma soru

    1
    5 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Nasip diyince de dikkate almıyorlar dengesizler 😏

      Yorumla
    • hfguiiuh
      hfguiiuh
      1 yıl

      Sen evlendinde cokmu mutlusun hergun kocalarini anlatyolar

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Kim evlenmiş? Kim sana kocasını anlatıyor?

      Yorumla
    • hfguiiuh
      hfguiiuh
      1 yıl

      Yani bananiye evlenmedin diyenlere diyorum eksik yazmisim 😅

      Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      😅😅

      Yorumla
  • arzuatesliaslan
    arzuatesliaslan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    1 yıl

    Kiminle diyorum

    1
    1 Yorumla
    • Clara10
      Clara10
      1 yıl

      Asalssjsjsjsjsak

      Yorumla
  • Devamını Gör (13)
Devamını Gör(58)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bu yaşa kadar neden evlenmedin sorusuna ne cevap veriyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Neden evlenmedin sorusuna cevabınız ne oluyor? 6 cevap verildi
Neden evlenmedin sorusuna nasıl cevaplar veriyorsunuz? 10 cevap verildi
Neden evlenmedin sorusuna verilecek en guzel cevap nedir? 24 cevap verildi
Neden evlenmedin sorusuna ne cevap verirdiniz? 43 cevap verildi
Neden evlenmediniz? Evlilik düşünüyor musunuz? 18 cevap verildi
"Neden evlenmedin" sorusuna ne cevap verirsiniz? 196 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨