Gizli Üye(25-29)1 yıl29 yaşındayım hep aynı soru. Kafama uyacak kişiyi 23 umde tanisaydim o yaşta da olsa evlenirdim 21 imde de. Mesele evlenmek değil. Kafama uymayan biriyle sırf evlenmek için evlenmek istemiyorum. Evlilik bir insanın kaderiyse madem evlenmemekte kaderdendir. Sen sana eşini Allah'ın verdiği bir nimet olarak görüyorsun da bana verilen bu imtihanda beni mi sucluyorsun yoksa Allah'ı mı? Diye diyorum sonra bir daha demiyor
43 Yorumla
Cevap sahibi1 yılYani kimseyi ikna etmek gibi bir derdim yok.
En İyi Cevaplar
Yaşım evlenme yaşı, bu zamana kadar illa böyle sorular karşımıza çıkıyor. Olgun insanlarız. Günümüz de evlilik her bakımdan zor. Rabbim emretmiş , ve sünnet olan bu eylem şu zamanda gerçekleştirilmesi en zor şeylerden biri. Hem maddi olarak , hem manevi olarak. Bizler bir ömür diyeceğimiz o kişiyi hayatımızda karşımıza çıksa o ciddi adımı atmaz mıyız. Şimdi insanları insan yapan özellikler kalmamış. Kimine bakıyorum , olgun değil , kimi vicdan sahibi değil, kimi tutumlu değil veya kimi başkasının aklına köle. Mutlaka iyi ve gerçekten bu özellikleri belki fazlasını taşıyan kadınlar var. Ama sırf iyi diye de sevemezsin birini. Nasipte varsa o kişi doğru zaman doğru yerde hayatına girer. Ama herkesin genel sorunu şu ki , öyle bir daraltma var ki bu konuda kimse o adımı atamıyor. E evlilik bizde bir ömürdür , heves değildir. Şimdikiler heves gibi evleniyor. En ufak bir şeyde ayrılıyorlar. Ayrılmak için evlenmem.
110 Yorumla- 1 yıl
Olacaksa doğru kişi ile olsun. Yanlış insanla bir ömür geçmez. Ben kendi adıma konuşmak gerekirse her iki tarafa da hazırlamışım kendimi. Olursa evlenirim , olmazsa yalnız yaşarım. Buna yönelik yemek bulaşık çamaşır ne gerekiyorsa hepsini vaktiyle öğrendik tecrübe ettik. Bir hayat tecrübeyi yaşarız sorun değil.
- 1 yıl
İkizler burcuyum aslan da yükselenim. Yok ben gerçekleri konuşuyorum. İnsanın bir yüreği vardır. Ve 1 ruha sahiptir. Yüreğimizin ve ruhumuzun eşini arıyoruz. Ama yanlış kişi de aldığımız darbeler o arayışı ya durduruyor ya da vazgeçiriyor. Ben çok istemiştim vaktiyle. Olmadı. Onun sonucunda maddi manevi tükendim. O yüzden umudum pek kalmadı. Çünkü aranan nitelikler bende yok. Bende maddiyat yok. O yüzden yalnızlığı kabullendim. Hani arayışta değilim. .
1 yılEvlilik benim için sadece bir yaş meselesi değil, doğru insanı bulma ve ruhen hazır hissetme meselesi. Hayatta önce kendimi tanımak, ayaklarımın üzerinde durmak ve ne istediğimi netleştirmek istedim. Bu süreçte birçok deneyimim oldu, insanları ve ilişkileri daha iyi anladım. Herkesin hayatında farklı bir zaman çizelgesi vardır; ben de kendi zamanımı yaşıyorum. Acele etmek yerine, doğru insanla karşılaştığımda sağlam temeller üzerine bir yuva kurmak istiyorum. diyorum. Bu şekilde hem kendimi ifade etmiş oluyorum hem de evliliğin benim için bilinçli bir karar olduğunu vurguluyor söylerim.
13 Yorumla- 1 yıl
Kopyala yapıştır yaparım ben bunu hihihi
- 1 yıl
Olur nasıl istersen 😃
- 1 yıl
Teşekkür ederim
Doğru insanı bulamadım diyorum
01 Yorumla- 1 yıl
Bu doğru
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu tür sorular genelde karşı tarafın kendi algıları ve beklentileriyle ilgili oluyor, yani aslında seni değil, onların dünyasını yansıtıyor. 😊 Bu yüzden sakin kal, cevabını keyifli bir şekilde ver. "Doğru zamanı ve doğru kişiyi bekledim, aceleye gerek yok," diyebilirsin mesela. Çünkü bu senin hayatın, senin kararların! 💖
Ayrıca Unutma, hayatın her evresinin güzellikleri var. 2025'e adım atarken kendi yoluna, seçimlerine güven. Umarım yeni yılda istediğin mutluluklar seni bulur. 🎄✨❤️00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
1 yılAğzı olan konuşur bu devirde gadası
Ben evlendim öyle sorulara maruz kalmıyorum
01 Yorumla- 1 yıl
Piyango sana vurmuş, nasıl bir şeymiş evlilik görüşlerinizi alalım plzz
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılsizi ilgilendirmez diyorum
01 Yorumla- 1 yıl
Soran kişi seni tanımak isteyen kişiyse?
1 yılYaşım genç o yüzden evlilikle ilgili öyle çok soru sormazlar
12 Yorumla- 1 yıl
Tabikisi bekarlık sultanlıktır 💅🏻
Sen evlendin de ne oldu diyorum, anında susuyorlar ya da dişlerini sıkarak gülmeye çalışıyorlar.. 😂😅
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılVar mı? Kızın kardeşin komşun yegenin kuzenin torunun? Varsa tanıştır da evlenelim diyorum konuyu değiştiriyorlar..
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 538 cevap paylaştı.
1 yılSanane diyorum... gözünmü var bende diyorum asik mi oldun ssn mi evlenceksin benle diyorum... kadın erkek evliymis bekarmis karsimdaki hic umrumda olmaz agir konusurum
05 Yorumla- 1 yıl
Dogru insan karsima cıkmadı derim.. net
- 1 yıl
Tabi ki oldu cok cok pismanım nikah yapmadigima ülke degistirdi cok istedi o elimin tersiylw ittim degerini bilemedim neyse

👇🏻
11 YorumlaNasipte varsa gelir yemenden yoksa ne gelir elden bende ayni durumdayım kimsenin ne düşündüğünün önemi yok benim için o kisiyi bekleyebilmek mesele..
10 YorumlaAkli melekelerimi henüz kaybetmediğimi belirtiyor, evlenen sığırlardan mı olsaydım diye ekliyorum
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılBildim herkeze aciklama yapmadin ben vars biti hröem nikah kiyayım diyiyorum
03 Yorumla- 1 yıl
Hayırlısı
1 yılEvlendim ve iki insanın birbirini mahvetmeye yaramasindan başka bir şeyini görmedim diyorum
06 Yorumla- 1 yıl
Bilemiyorum. Ben ihanet dışında her şeyin bir şekilde onarılabileceğine inanıyorum ama bazen de olmayınca olmuyor. İnsanlar durağan varlıklar değil. İstekleri, ihtiyaçları, arzuları, beklentileri zamanla değişebiliyor veya korelebiliyor. Birbirlerine ayak uyduramayan ve birlikte değişemeyen çiftlerin evlilikleri de na yazık ki kabusa dönüşüyor
- 1 yıl
Güzel bi motto fakat hayatın öngörülmez dinamik akışı içinde insanlar çoğu zaman yola çıkarken ki düşüncelerine, isteklerine, duygularına ve ideallerine hakim olamıyorlar ne yazık ki. Başlangıçta değil yolun ortasında ve bitirdiğinde ki haldir gerçek olan. İnsanların hatırlayacağı ya da hatırlamak isteyeceği şeyler ilk sözlerimiz ve ilk halimiz değil son sözümüz ve son halimizdir. Bugün evlilik dahil tüm belirli süreyi tüketmiş ilişkilerde insanların birbirlerine ikinci kişiler bazında sadık olsalar bile duygu, bakış açısı ve arzu yönünde aynı sadakatle bakmadıklarını herkesle her şekilde tartışır ve iddia ederim. Olması gereken bu mudur? Elbette değildir fakat olanla olması gereken ne yazik ki çoğu zaman birbirini tutmayabiliyor
- 1 yıl
Bilemiyorum öyledir muhakkak. Ben kendi hayatım ve evliliğimle ilgili sorumluluğu, hatta başarısızlık sorumluluğunu kendi üzerime alınmış olayım ki bir genelleme ile şu an adlarını bile bilmediğimiz onlarca çiftin ilişkilerini töhmet altında bırakmış olmayayım. Fakat sevgi bir şekilde bittiyse saygıyı muhafaza etmek de pek mümkün değil. En fazla sadece insan olduğu için duyman gereken asgari saygı kadar koruyabiliyorsun. Bunu da her ilişkinin bitişi sancılı olduğu için o git gelli çekişmeli süreçte istemeden de olsa yitiriyorsun
1 yılTezek satarak geçim sağladığınız dönemde değiliz ondan derim eski topraklar soruyor hep
013 Yorumla- 1 yıl
Evet ama herkesin yokmuş o kadar hayvani, kimisinin bir kimisinin iki hatta bazısında hiç yok ve çobanlık yapmış eee evde 12 çocuk yedikleri kahvaltı peynir ekmek yağ yumurta yok süt yok bal yok reçel yok çikolata yok yokta yok hatta öyle ki yoğurt sadece misafirlere ikram edilirmiş. Yamalı elbiseler giymisler ayda bir kere banyo yapmışlar bir sabun tüm aileye. Şimdi öyle mi sabun ayrı şampuan ayrı kremler maskeler say say bitmez bugün yendiğini yarın yemezsin adamlar her gün bulgur pilavı domates soğan yemişler. Babam der ki bizim köyde bir kişinin ceketi vardı köydeki herkes özel gününde o ceketi giyerdi. Bugün takım elbiseler çeşit çeşit her renkten. O da yetmiyor bize birde marka olmalı yoksa adam yerine konmuyoruz bilemiyorum yazarken fark ettim bende baya baya sistemin kolesi olmuşuz fakirlik artık utanilacak bir şey olmuş…
- 1 yıl
1 hayvan 1 eve bakarmis eskiden yani çok zor değilmiş bu net
- 1 yıl
Sende karnın doyacak kadar para alıyon 🙂
- 1 yıl
O zamanlar ona da yetiyordu
- 1 yıl
Evet eski insanlarin genel olarak maddi durumu birbirine benziyordu şu an makas çok açık öyle değil o yüzden halk hiç mutlu değil hiç bir seyden de memnun kalmıyorlar her şeyleri borçla harçla aliyorlar ama doymuyorlar. Köy hayatı daha zor ama her zaman karlı olur stressiz olur bence
- 1 yıl
Lüks hayatlara özenmiş toplum normal olarak mutsuz olur
1 yıl"Evlenmeyi düşünmüyorum, zaten Bekarlık sultanlıktır." diyorum.
01 Yorumla
1 yılYa bunu geçen biri yapmıştı bir kıza, kızda siz evlendiniz de başınız göre mi erdi demişti 😂 o aklıma geldi
13 Yorumla- 1 yıl
Sanmıyorum 😂 adam kadının yüzüne bile bakmıyor Fransız gibiler
Gizli Üye(30-35)1 yılValla yalan yok bir tane beğenen kadın çıkmadı yani elimden gelen bir şey yok. Sans veren olsa olabilirdi
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 783 cevap paylaştı.
1 yılvalla kısmet bulamıyoruz diyorum
16 Yorumla- 1 yıl
insallah evlenırsem böyle bisey yasamayı istemem
- 1 yıl
işte cünki sadece bi evlılıkten ayrılmıyosun güvenin insanlara azalıyo onca maddi manevi seyler oluyo tekrar evlılık dahada zorlasıyo o yüzden tek olsun saglam olsun diyorum insallah öyle olur
- 1 yıl
aynen
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
s 1 yılBu soruyu hiç soran olmadı
11 Yorumla- 1 yıl
Hmm enteresan
Evlilik güzel bişey olsa kimse ayrılmazdı
12 Yorumla
1 yılKısmet diyorum. Ki kısmet zaten. Ha deyince olmuyor. Gerçekten sevdiğini hissetmek başka, gösterişten sevmek başka. Ben hissedemezsem olmaz.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
1 yılDaha 20 yaşındayım bir şey demiyorlar jdjdj
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBunu soranlara sinir olan tek ben değilim dimi
18 Yorumla- 1 yıl
Değilsin merak etme !
Cevap sahibi1 yılYani nasip olmamış evlenmemişiz hem erken evlenmekte iyi değil diye düşünüyorum
- 1 yıl
Erken evlenmek çok zor görüyorum çevrem deen ideali 25
Cevap sahibi1 yılValla bende evlenmek istiyorum doğrusu ama hayırlısı 🙂
- 1 yıl
İşin kötü tarafı tüm bekarlar olarak bizler evlenmek istiyoruz şöyle üzerime sevgi yağdıracak hem gözüm hem gönlümün sevdiği eşim yanımda olsaydı şuna fena mı olurdı ama yok Allah’ın salağı kesin mışıl mışıl uyuyor benden habersiz hdhdjdjd
Cevap sahibi1 yılYooo uyumuyorum😂
- 1 yıl
Hdhshshsh
Cevap sahibi1 yılYa ummadık yerden çıkarım böyle 😂 sen uyudum sanarsın,😀
- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılCanim istemedi
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılGerek görmedim sırf evlenmek için evlenmem derim
14 Yorumla
Cevap sahibi1 yılKarşılıklı saygı varsa yürür yoksa bazıları yürütüyormuş mutluymuş gibi yapıyor sırf boşandı dul demesinler diye, ya da ekonomik özgürlüğü yok kocasına katlanmak zorunda kalıyor böyle de cok kadın var mutsuz mutsuz yaşıyor
Cevap sahibi1 yılİşte çok mutsuzlar ama Instagram'a çok mutluymuş her şey yolundaymış mükemmel evlilikleri varmış gibi yansıtıyolar, görenleri de diyor ki ne kadar güzeller iyiler mutlular vs, ben gerçekten mutlu ve huzurlu birinin oralarda şov yapacağını sanmıyorum
1 yılNasıl degilmis
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 382 cevap paylaştı.
1 yılolduramadım diyorum
10 Yorumla
1 yılKeyfim ve kahyası öyle istedi ondan
10 Yorumla
1 yılevlenmek istemiyorum sfkssjjdjsjs
10 Yorumla
1 yılcanım istemedi diyorum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılKeyfim ve çok değerli kahyası öyle istedi
10 Yorumla Kimse öyle bi şey demiyo
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 411 cevap paylaştı.
1 yılİlerde bakarız niye evlenmediğime
10 Yorumla
1 yılAkıllı davrandım çünkü
10 YorumlaAh bulabilsem. Kimse diyemez ki ihtiyac hissetmiyorum
00 Yorumla
1 yılEvlendim, beni bırakmazlardı zaten bu yaşa zor.😅
15 Yorumla- 1 yıl
Uwwww🔥
- 1 yıl
İyi bişey mi bilemedim ama olsun be😅
- 1 yıl
Özgüvenliyim çok güzelim diyorsun 🔥
- 1 yıl
Çok şükür var giderimiz diyelim 🌸
- 1 yıl
Çiçeklerden bir çiçek 🫠
- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılHep farklı cevaplar
11 Yorumla Beni hakedecek kimse yok diyorum😅
16 Yorumla
1 yılBunu anana sorsana delikanlı diyorum
02 Yorumla- 1 yıl
Kızlardan soran olmamış demek ki 😄
- Aile & Toplum konusunda 497 cevap paylaştı.
1 yılKimse beni kandıramadı😂😂
014 Yorumla- 1 yıl
0😂
Benden daha zeki oldukları için beni kandırmaya çalışmıyorlar 🤪😂 - 1 yıl
Kendimde değilim inanki bugün amcamlarda kaldım🤪😂🤪😂😂😂
- 1 yıl
Espiri soğuk geldi farkındayım
Ama gecenin bu saatinde sabaha karşı güneş doğmaya üşenirken ben sana espiri yapmaya çalıştım
Soğuk felan idare et be😂😂😂🤨🤪 - 1 yıl
Kadınlar erkeklerden 100 kat daha zekidir
Ben her insanın zekasında saygı duyarım
Ama kadınların zekası bambaşka bir seviye uzak durmak şart kandıramıyorlar tertemiz mis gibi yaşıyorum😂😂 - 1 yıl
Güneşin doğmaya niyeti olsaydı etraf hâlâ sislerle kaplı olmazdı
Sabah namazına uyandırmaya bile niyet etmemiş gibi duruyor bugün
Henüz yüzünü göremedim🤪😂 - 1 yıl
Ah clara ah güneş dediğin bile kendini doğru göstermiyor ki
Aslında beyaz olan güneşi
Sarı görüyorsun ben eleştirmeyeyim de kim eleştirsin 😂😂🤪🤪🤨 - 1 yıl
Diyorum işte kadınlar erkeklerden daha zeki diye 😂
- 1 yıl
Atmosferik saçılma terimini ilk defa duydum
Bilime yeni bir terim kazandırdığın için teşekkür ederim 🤩 😂
1 yılEvlenmek bana göre değil diyorum
03 Yorumla- 1 yıl
Bir gün değil sonuçta bir ömür bu. Ya sevmeyi unutursam, ya neden sevdiğimi unutursam?
1 yılben biraz arızalıyım diyorum
05 Yorumla- 1 yıl
tamir olacak bi sey degil benim ki yataktaki fantezi durumumu kabul eden kadin bulmak zor benim icin yoksa evlenmek sorun değil ki
- 1 yıl
üslubun için tesekkur ederek 💐
bikac uzun soluklu iliskimde sevgililerim evlilik istedi ama konu oraya gelince bıraz sıkıntı oldu yurt dışı iyi fikir aslinda ama vize pasaport ve bilimum masraflari karsilayacak biri lazim gibi 😅😅😅🫣🫣 - 1 yıl
her insanin vardir illa bi talebi/huyu (iyi-kötü) romantik anlayislı eli açık biriyimdir sevdigimi pamuklara sarmayı şımartmayı severim ama napalim iste benimde arızam bu
- Aile & Toplum konusunda 5,5b cevap paylaştı.
1 yılAlmadilar beni yalan yok :)
02 Yorumla- 1 yıl
:) her zaman :)
Zengin avrat bulamadım ondan
08 YorumlaBekarlık sultanlıktır diyorum
01 Yorumlaçünkü yalnızlık çok daha ucuz :d
01 YorumlaSanane yapram diyorum
01 Yorumla
1 yılBöyle iyiyim gerek yok
03 YorumlaAile & Toplum konusunda 509 cevap paylaştı. Geçmişe değil geleceğe bakalım diyorum😂
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 952 cevap paylaştı. canım istemiyor zorundamıyım bunu diyorum
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Birinci denene basarisiz ikinci araniyor 😅
01 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılKadınların yavşadığı zengin badboylardan değilim.
05 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBenim kadınlara çekici gelen herhangi bir özelliğim yok...
Cevap sahibi1 yılnasip olmadı
Aile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı. Maalesef evlenmek için yetersizim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHayalimdekini bulmadıgim için
04 Yorumla
Cevap sahibi1 yılVardı bir hayalimiz ama artık yok
Cevap sahibi1 yılHayal kurmak bedava kur
Nasip değilmis
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,9b cevap paylaştı. Param yok
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılKeyfimden 😂
10 Yorumla
1 yılNasip değilmiş
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.
1 yılKız bulamadım diyorum
04 Yorumla- 1 yıl
aynını derim kimse istemedi derim :D
- 1 yıl
maalesef öyle :)
Gizli Üye(30-35)1 yılSize ne diyorum
00 YorumlaNasip bu ya cok sacma soru
15 Yorumla
1 yılKiminle diyorum
11 Yorumla- Devamını Gör (13)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 