Siz olsanız eşiniz zorlansan dahi illa çalışacaksın dese ne derdiniz?

ben evlendikten sonra çalışma konusunda bana bırakılsın isterim. kendimi ilgilendiren konularda sonuçta bende bir bireyim ve kendim karar vermek isterim. çünkü evlendikten sonra iş hayatı bana ağır gelecek yapamayacağım. o zaman çıkmak istediğimde kısıtlanmak istemem. ama ciddi düşündüğüm adam "Maalesef ağır da gelse ben çalışmasını isterim. çünkü bende ona her türlü destek olmakta fedakarlık yapacağım ve dış işlerini beraber yürütelim isterim" dedi.

siz olsanız ne yapardınız...

Siz olsanız eşiniz zorlansan dahi illa çalışacaksın dese ne derdiniz?
Cevapla