Siz olsanız müsaade eder miydiniz eşinize bu konuda?

Eşim askeri personel, nöbetten çıktı. Eve uyusun diye gönderdim. Kendim çalışıyorum. Evde de çocuklarımızın bakıcısı var. Bizimle yaşıt. Eşime bu konuda güveniyorum ama bir an için acaba ben biraz fazla mı saflık ediyorum diye düşündüm. Siz olsanız müsaade eder miydiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sağolun içime su serptiniz 😅
Siz olsanız müsaade eder miydiniz eşinize bu konuda?
Cevapla