Yolda sevgilinle elele yürürken babanla karşılaşsan sonrasında ne olur?
Bu filmin sonu nasıl biter?
#mutlugünler
Yolda sevgilinle elele yürürken babanla karşılaşsan sonrasında ne olur?
Bu filmin sonu nasıl biter?
#mutlugünler
Olmaz da hadi diyelim ki oldu. (Şu cümleyi yazarken yutkunamadım ve gözümün önünde neler canlandı bir bilsen)
Her neyse babam öyle bağırıp çağıran, kızan, kıran bir baba olmadı hiç. Hayal kırıklığına uğrar. Çünkü benim ilk rahle öğretmenim babamdır. Çok mahcup olurum ona karşı.🤦
Eve gittiğimde "Kızım bugün bi köpek sahiplendiğini gördüm ama bence o köpeği tekrar barınağa bırakmalısın." deyip ufak bi uyarı alırım 😄 (Denendi onaylandı)
Eic yani yapacak bişey yok 😃
Çok teşekkür ederim 🌺
🌸🌸
Cevap
19Cevap
Böyle bir şey olmaz ve kimse karışamaz
Koca adam olduk artık Yani bu saatten sonra da korkacak halimiz yok
Kızın babasından da mı 🤔
Allah korusun artık o zaman
başıma böyle bir şey geldi taaa ben 17-18 yaşlarımdayken.
Bir şey olmadı.
Rahmetli gayet medeni bir insandı
Mekanı cennet olsun
Amin sağolun
Babama hiç yakalanmadım.
Şimdi sevgilim de yok babamda..
Mekanı cennet olsun inş
Amin inşallah
Babam olsaydı hep birlikte bir mekanda bir şeyler yemeğe ya da içmeye giderdik her halde.
Mekanı cennet olsun
Sağ ol
Aşırı mutlu bir son 😃
Benim tarafımdan öyle.. :)) henüz kendisi meçhul hatunun babası yakalasa, hatunun canını sıkabilir.. Gerçi o an ben de tanışmak için elimi uzatırım, yaşı baya büyükse, hürmete elini öpmeye bile yeltenirim.. :))
İnş pamuk bir babadır yoksa uzattığın ele zarar da gelebilir 😃
Onu göze alırım o dakikadan sonra.. Hatunu bırakıp kaçacak halimiz yok :))
Sevgili gibi sevgili 😃😃😃
Böyle bir şey başıma gelmez gerçi de, elimi tutacak ya da koluma girecek seviyeye geldiysek, ailesinin illaki haberi vardır.. Muhtemelen söz ya da nişan tarihleri konuşuluyordur.. :))
Ben senin verdiğin örnek üzerinden gittim, öyle sevgili yapacak tiynet olmaz bizde :)
🙂🙂bilmez miyiz efenim böyle şeyler size göre değildir 🙂
Kendimizi tanıtabildiysek ne âlâ 😌
Bir şey olmaz Büyük ihtimalle babamla tanistirmisimdir zaten
Babaya bak vay be
Babam ancak eşim dediğim insanla el ele görebilir beni. Onda da bir şey diyecek biri değil. 😄
Tanıştırmışsam bir şey olma tanıştırmamışsam yine bir şey olmaz tanışırlar çünkü babam biliyodur sevdiğim biri olduğunu direkt söylerim ben
He kızın babası karşımıza çıksa yinw bir şey olmaz kızınızın sevgilisiyim derim
Bu kim diye sorar
Ciddi miyiz diye beni sorgular muhtemelen senden böyle bir şey beklemezdim diyip kuser sonra gonlunu alırım ben shshsh
Hıı bişey olmaz dıı babamın elini öperr tanışır lardı sonrası allah yardımetsin ben onun yanıda olmadım zaman babam onu sever demek isterim.
Böyle bir şey başıma gelmez biiznillah, evlenmeden önce her türlü temasa karşıyım.
Çok şükür böyle bir durum yaşamadım.. Ama düşündüm de neler olacağını tahmin bile edemedim..
Yanımdaki için bel (ki) iyi olmaz.. Benim için sorun yok.
sonrasinda babamla selamlasiriz vakti varsa cay kahve iceriz yoksa babam isine bakar biz devam ederiz
Böyle babalar nerde yetişiyor ya
bi trabzon istisnasi
😃
Tanıştırırım. Muhtemelen akşam yemeğine davet çıkar ailecek buluşuruz bir anda böyle 😂
Aman asım çok fenasın, dermisiz bulmuşuz sevgiliyi keyfimize bakalım yakalanmayalım
Yavaşça o el bırakılır.. 😄
Sonrasında da topuk mu 😃
Hayır, daha resmi geçiş yapılır.. Uygun adım.. 😄
😃😃
Ben kaçarım çünkü babama söylememiş olurum muhtemelen djjdd
😃😃
erkekler için sorun olmazda kızlar için sorun bence 😂
Öyle biri olmadigi icin sevgilimle rahat gezebilirim
sevgilim olmayacağı için böyle bir sorunum hiç bir zaman olmayacak
Sevgili yapmıyorum işim olmaz böyle şeylerle o yüzden sıkıntı yok
beraber ya bira ya da rakı içmeye gideriz en güzeli
Sevgilim komaya babam hapse girer 😅
Aman allah korusun 😃
Hiç bisey olmaz canım babam cocugun yanında mahcup etmez beni anca kendim anlatırsam yorum yapar 😊
Yaşadık..
En kralını da yaşadık. :D
Sonuç 😃
Tövbe est 😃
Babası yumruğunu sıkarak gelirse napıcaz 😂
Koca adam kaçmaz herhalde 😬
O zaman gözümüzü şişirsin
Aşk için giden bi gözün hesabı olmaz ya
Sevgilim olayına karşıyım adam dedigin kızı nikahına alır sokakta sevismez
Babam manitami tanır tanıştırmama gibi bi durumum olmaz selam verip geçeriz veya konuşuruz
Gider elini öperim, nereye gidiyorsun diye sorarım
Benle 1 hafta konuşmazdı artık
Uuuu bozulurum mahveder 🤭😅
Düşünmek istemedigim bir sey
Lise hikayesi...
kafamda acabalar dolaşıyor 😂😂😂
Tanıştırayım, sevgilim derim : ))
Hi baba. Tanıştırayım, müstakbel gelinin.
Buradakıler halaya dururlar her hal
bişey olmaz 😀
Ne güzel bir baba 😃
öyledir 😀
Ölürüm
Allah korusun
Hiç ne olsun alt tarafı el ele tutuşmuşuz
Komik olur
Ne sen soyle ne ben
Düsünemiyorum bile
Valla hayal gücüm o kadar geniş değil.
Kötü olur
Zaten bilmis olur bisey demez
hiçbir şey olmaz
Bişey olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?