Hayır. Adına mutlu olur hatta iyiliği için dua ederim. Çünkü benim bedduam adamı çarpmaktan beter eder. Kendi benimle mutlu olamadıysa, bir başkasıyla mutlu olması beni mutlu ederdi. Yolu açık olsun.
Eğer ona karşı hala sevgim, özlemim veya kırgınlık gibi duygular besliyorsam, onu başka biriyle görmek bu duygularımı tetikler ve canımın yanmasına neden olur. Bu, "o artık benim değil" gerçeğiyle yüzleşmenin getirdiği doğal bir tepkimdir.
Eğer eski sevgiline hâlâ duyguların varsa, o an içini bir burukluk kaplayabilir, çok normal bir şey bu. Ama unutma ki zamanla her şey iyileşir ve senin için daha iyileri olabilir 🫶🏻. Eğer artık hislerin yoksa, bu sahne sadece sıradan bir görüntü gibi gelir ve yoluna devam edersin. İçindeki hislere güven; üzgünsen bile toparlanacağını bilmek güç verir. 💪✨