
Yaşadığınız ilişkinizi genelde nasıl bitirirsiniz, yüz yüze konuşarak mı mesaj yazarak mı?

Yaşadığınız ilişkinizi genelde nasıl bitirirsiniz, yüz yüze konuşarak mı mesaj yazarak mı?
Benim hiç ilişkim olmadı ama ilişkim olsaydı ben yüz yüz bitirmek isterdim. aslında bu nasıl bitireceğime göre de değişiyor yani aldatma ya da ihanet dolayı ilişkimi bitirme kararı aldıysam o zaman hiç bir şekilde konuşmadan direk bitiririm bir daha o kadının yüzüne bile bakmam ama bunun dışında anlaşamıyorsak karşılıklı konuşduk
Eskiden sitem ederdim içimi dökerdim kızardım küserdim şimdi sessizce gidiyorum son cümlem bile olmuyor. Böyle bitişler hepsinden iyiymiş söylencek sözler kalmadığında her şey o zaman bitiyormuş
Konuşursam bitiremem, mantığımdan çok duyguların konuşur. Yaz bitsin işte modunda kalıyorum, sonra kaçıyorum, sonra bitiyor. Ruh hastası olmak böylemsi bir şey
Cevap
2Cevap
En azından son kez sesli konuşarak..
Konusarak bitirmeyi tercih ederim
Engelleyerek 🙄
Yüz yüze konuşarak.
Yazarak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?