Sevgilimle sorunlarım var. Mesajda konuşmak mı daha mantıklı yoksa yüz yüze mi?

Çok ciddi sorunlar değil ama beni rahatsız ediyor. Buluşmak pek istemiyorum ama mesajda etkili olur mu bilemiyorum. Belki ayrılığa bile gidecek bir konuşma yapmak istiyorum.
Sevgilimle sorunlarım var. Mesajda konuşmak mı daha mantıklı yoksa yüz yüze mi?
Cevapla