Sevgilim olduğunu bilmesine rağmen yazıyor, gurursuz mu yoksa inanmadı mı?

Ona sevgilim olduğu yalanını söyledim yazmaması için. Çok sinirlenmisti ve hakkımızı helal ederek aramızdaki bağlantıyı kesmiştik. 5-6 gün sonra tekrar yazdı günaydın diye. Sonra başka bir bahaneyle tekrar yazdı. Acaba inanmadı mi yoksa bu kadar gurursuz biri mi?
Sevgilim olduğunu bilmesine rağmen yazıyor, gurursuz mu yoksa inanmadı mı?
Cevapla