Yakışıklı bir erkek olarak red yedim ve sonra anladımki zaten kızların kapasitesi belli alıştığı erkekler tipsiz normal karşıladım?

Normal karşılamam doğru mu?

Yakışıklı bir erkek olarak red yedim ve sonra anladımki zaten kızların kapasitesi belli alıştığı erkekler tipsiz normal karşıladım?
Cevapla