Tüm her şeyimi erkek arkadasıma göre ayarladığımı fark ettim normal mi bu?

Mesela gece 12 ye kadar ders çalışıyor 12 den sonra konusuyoruz benim o saatten once tüm işlerim bitmiş oluyor genellikle, uykum geliyor ama ona rağmen bekliyorum ama mesela bazen o uykum geldi diyip erken konusmayı bitiriyoruz ama benim çok uykum olsada ben onu hep bekliyorum bu cümleyide kurmuyorum. Sonra işe girmek istiyorum öğrenciyim ama eğer işe girersem onunla iletişimimiz bu kadar olmayacak diye girmiyorum ki ihtiyacımda var. Sonra okulda erkek arkadaşlarım olsun asla istemiyor ki sınıfımdakiler küçükde ama ben ondan bir kızla konusmamasını istiyorum dedim diye (sadece not atıyorlarmış) bana iki hafta noyunca hep soyledi hep sorguladı neyse sonra dedi bir daha konusmicam diye konusu kapandı ama geçen telefonunda numarasını gördüm ama ama asla sil demedim gördüğümüde gördü hiçbir şey demedi. Sonra açık giyinmeni isteöiyorum dedi onada elimden geldiğince uymaya çalışıyorum ki etek şort giyen biriydim bayadır giymiyorum crop dedi onuda giymemeye çalışıyorum ama düşünüyorum onun benim için yaptığı bir şey var mı diye beni seviyor biliyorum bende onu seviyorum sevmesem bu dediklerimi yapmazdım ama şu aralar bi dank etti bi kere yalnızca o kızı soyledim numarasını bile silmemiş bilmiyorum yaa normal mi sizce

Tüm her şeyimi erkek arkadasıma göre ayarladığımı fark ettim normal mi bu?
Cevapla