İş yerinde çalışan kızı yemeğe davet ettim bunu nasıl değerlendirirsiniz?

Dün bir kız başladı kızdan hoşlandım numarasını aldım az önce yemeğe davet ettim ve güzel bir soru bilemedim dedi. Ben de tamam o zaman düşününce cevap ver dedim tamam dedi sizce olumlu mu bu olay

İş yerinde çalışan kızı yemeğe davet ettim bunu nasıl değerlendirirsiniz?
Cevapla