1,5 yıllık ilişkimi bitirmiştim ama tekrar barıştık, sizce barışarak doğru mu yaptım?

çok defa ayrıldık bu sefer tam bitti koptuk derken yine barıştık. Ne ayrı yapabiliyoruz ne beraber. Sorunlarımız var anlaşamıyoruz sevgilim çok kıskanç kısıtlayacı hep kendi dediği olsun ister. Sürekl her kavgada küfür eder. Bnde yorulduğum yediremediğim için bitirmiştim ama gel düzelelim kendimize çeki düzen verelim evlenelim dedi, yanlış hayatlara sapmayalım dedi. Bnde barıştım sizce doğru mu yaptım?

1,5 yıllık ilişkimi bitirmiştim ama tekrar barıştık, sizce barışarak doğru mu yaptım?
Cevapla