Flörtüm bipolar olduğu için ilişkimize zarar verebilirim konuşmayalım dedi ne yapmalıyım?

Arkadaşlar flortum var yani vardı galiba sinir hastalığı gibi bir şey var bipolar diye bir psikolojik rahatsızlık ilsikimize zarar vericez diye ben düzelene kadar konusmiyalim dedi çok sert konuşuyordu kırılıyordum zaman ver dedi kabul ettim bir oyun var güya kafa dagitmak için giriyor kız arkadaşlari var erkek arkadaşlari onlara sinirim geçiyor dedi dayanamadim aradım böyle yaparak daha kotu yapıyorsun dedi bizi yazıyorum beni istemiyorsan net ol giderim zaten susucam bişey demiyorum diyor bıktım yanii ne buuu 3 gün hiç sormadım bir gece baktım arama bildirimi var ama çalmadı beni aramişşin dedim aramadım bildirim var dedim bilmem dedi bıktım bu netsizliginden dedim çocuk oyuncağımi falan biraz içimi döktüm susmak istiyorum dedi benden bu kadar dedim susuyorum artık yazdım cvp vermedi 3 gün oldu ses yok zaten

Flörtüm bipolar olduğu için ilişkimize zarar verebilirim konuşmayalım dedi ne yapmalıyım?
Cevapla