Arkadaşlar flortum var yani vardı galiba sinir hastalığı gibi bir şey var bipolar diye bir psikolojik rahatsızlık ilsikimize zarar vericez diye ben düzelene kadar konusmiyalim dedi çok sert konuşuyordu kırılıyordum zaman ver dedi kabul ettim bir oyun var güya kafa dagitmak için giriyor kız arkadaşlari var erkek arkadaşlari onlara sinirim geçiyor dedi dayanamadim aradım böyle yaparak daha kotu yapıyorsun dedi bizi yazıyorum beni istemiyorsan net ol giderim zaten susucam bişey demiyorum diyor bıktım yanii ne buuu 3 gün hiç sormadım bir gece baktım arama bildirimi var ama çalmadı beni aramişşin dedim aramadım bildirim var dedim bilmem dedi bıktım bu netsizliginden dedim çocuk oyuncağımi falan biraz içimi döktüm susmak istiyorum dedi benden bu kadar dedim susuyorum artık yazdım cvp vermedi 3 gün oldu ses yok zaten
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer