Sevgilim dışarıda benimle hiçbir şey yapmıyor, sadece evde takılıyoruz kendimi kullanılmış gibi hissediyorum ne yapacağım?

1 senedir birlikteyiz çok yoğun çalışıyor işini biliyorum zaten. Ama sadece evde buluşuyoruz ve yakınlaşıyoruz. Dışarda buluşmak istediğim zaman "yoruluyorum, dışarda rahatsız hissediyorum" falan diyor. Toplasanız bir yılda 5 kez dışarı çıkmadık. Eve gittiğimizde de benimle birlikte çıkmıyor evden ya ben önce çıkıyorum ya o. Kendimi kullanılıyor gibi hissettiğimi söylediğimde de çok kızıyor seni seviyorum diyor. Ne yapmalıyım bilmiyorum dışarda buluşup kahve içen yürüyen muhabbet eden sevgililere çok özeniyorum. bitirmeye çalışıyorum bırakmıyor. çok seviyorum ne yapacağım

Sevgilim dışarıda benimle hiçbir şey yapmıyor, sadece evde takılıyoruz kendimi kullanılmış gibi hissediyorum ne yapacağım?
Cevapla