Güncellemeler
+1 yıl
Birbirimize aşık falan değiliz arkadaşlar 8 sene aynı sınıfta okuduk biz onunla geçenlerde karşılaştık iki tarafı da ailesi de evlen deyip duruyor evlenip ailelerin çenesini kapattık İyi ki ev arkadaşı gibi oturuyoruz bu şekilde anlaştık
Güncellemeler
+1 yıl
Dediğim gibi aramızda aşk yok ailelerin çenesini kapatmak için evlendik birbirimizden saklamadık yatak odalarımız bile ayrı ikimizden birisi birine aşık olursa yürütemedik deyip ayrılırız diye anlaştık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
İlginç bi hikaye
Yani bence de daha önce içkiyi bırakan görmüştüm ama bu da anne sorumluluk sahibi olan görmemiştim
Sıkıntıdan içiyormuştu demek ki
O benim de aklıma geldi 😀
Bana mesaj at da engelliyeyim seni
Sebep başka işin yok mu
Sorularını görmek istemiyorum
Beni bile tanımıyorsun soruların mı batıyor
Evet
Manyek
Cinsellik yaşanıyormu
Hayır
Bu konuyla ne ilgisi var
Adam senden istedimi hiç
Boş yapma
Sorun çözmeye çalışıyorum
İyi de bunun cinsellikle Ne ilgisi var anlaştık dedim ya kanka gibi takılıyoruz çenelerini kapatmak için evlendik ikimizin de birbirine duygusal bir bağı yok
İşte belki senin onu bu şekilde takmaman adamı değiştiriyor hiç bi erkek evde bi kadınla aklı oraya gitmeden kalamaz
Odalarımız bile aynı değil ki ben misafir yatak odasında yatıyorum
Kaç ay oldu
Yaşlar kaç
Geçen ay 1 yıl oldu Ben 24 o 30
Şimdilik böyle takılalım dedik ikimizden biri birine aşık olursa yürütemedik deyip ayrılacağız diye anlaştık
Neden peki böyle bişey oldu
Dedim ya çevrenin çenesini kapatmak maksat okuldan tanıyoruz birbirimizi
Yani çene kapamak için evlenmekte bi değişik bence bu adam sana aşık gibi yani detaya inmek lazım
Niye değişik zaten çevrede herkes artık mantık evliliği yapmıyor mu evlenmiş olmak için evleniyorlar En azından biz birbirimizden saklamadık dürüst davrandık
Aşık olursanızmı ayrılacaksınız
Aynen ikimizden biri başkasına aşık olursa ayrılıriz
:)) hangi şehirdesiniz
Antalya
Hmm nerde şimdi ev arkadaşım
Bilmem saat 11 gibi çıktı
Peki sen böyle bi evliliği neden kabul ettin bakire değilmisin
Ne alaka bakireyim ayrıca böyle bir evlilik bakire olmayanların mı hakkı
Bi arkadaşım vardı senin yaşadıklarınn aynısını yaşadıda
Çevre baskısı ikide bir kısmet getiriyorlar kapıya hiç değilse bununla anlaştık benden cinsellik ya da başka bir şey beklemiyor
Sen istemiyormusun peki
Hayır r
İlginçsin kanka
Yine de Allah'ın sevgili kuluyum be. Kağıt üzerinde evliyim hem de değilim
:)). Ne diyim bilenedim sana
Ben iyiyim ya keyfim yerinde 😀 Ama onun bu kadar sorumluluk sahibi olması beni şaşırtıyor Ben sanıyordum ki 24 saat geçer kendine gelmez hatta eve bile uğramaz sanıyordum
Eski eşiyle evliyken öyleymiş çünkü 2-3 günde bir gelip duş alır giderdim diyordu
:) demekki adamda fre takılmak istiyormuş
Nasıl yani 😀
Yani sorumluluk sewmiyor bence ara sıra heycanlandırmalısın
Evet sorumluluk sevmiyor annesi babası öleli 6 yıl olmuş kiracılarını bir kere bile tanımıyordu kim derdi gitsin o kadar insanla yüz göz olsun kirayı toplasın evlerin bakımı ile ilgilensin hala şoktayım
Ama bu kadar sorumluluk sahibi olması beni endişelendiriyor
Sana aşık olur
Sen niye aşka bu kadar kafayı takıyorsun
Bura zor oluyo dm den yassan
tamam
Yaz
Yazdım