Bi sarhoş nasıl bu denli sorumluluk sahibi olabilir bana aşık falan demeyin laf olsun diye evlendik?

eşim daha önce 3 yıllık bir evlilik yapmış aşırı içiyor sorumsuz biriymiş bunu benden saklamadı izin ailesi de evlilik diye bıdı bıdı yapıp duruyorduonuştuk dedim kağıt üzerinde evli oluruz çenelerini kapatırız ev arkadaşı gibi yaşar gideriz o da kabul etti evlendik eski karısı sürekli bıdı bıdı yapıyormuş içtiği için eve geç geldiği için falan Ben de hiç ağzımı açmadım kendi işime baktım içiyorsa içer adam ağzıyla içiyor etrafa bana zarar vermiyor evin ihtiyaçlarına ihtimal etmiyor ben de içmiyorum ama benim de eşimden kalasıya yerim yok yatağımdan saatlerce günlerce çıkmam gerisini siz düşünün Bizim ev hariç eşimin 4 tdairesi var onlarda kirada eskiden evlerin kirası bakımı falan ya eski eşi ya da dayısının oğlu falan ilgileniyormuşi Kracıları bile tanımazdı sana dedi evlerle sen ilgilenirsin diye ben dedim tanımadığım insanlarla tek kelime bile etmem diye dayı oğlu da evlenip başka şehre taşındık Kiraları eşim topluyor bir yer bozulursa eşim ilgileniyor bizim evde ben mutfakla ilgilenmeyi severim bazen çeşit çeşit yemek yaparım ama temizlik yapmaya falan sevmiyorum eşim az biraz silip süpürüyor Ama artık haftada biriyle anlaşmış temizlikçi geliyor bazen kıyafetleri falan kendisi ütülüyor Hem onun Hem benim bazen gülüyorum doğru düzgün içmeye bile fırsat bulamıyorsun diye o da gülüyor içmesi be Bir dakika boş zamanım mı oluyor diyor Ben anlamadım bu adam niye sorumluluk sahibi oldu birbirimize aşık desen değiliz eski eşinin kıyameti koparmasına rağmen meyhaneye atarmış kendini ağzımı açmıyorum 24 saat iç diyorum adam ağzına içki almıyor sebep nedir birbirimize aşık da değiliz

Güncellemeler
+1 yıl
Birbirimize aşık falan değiliz arkadaşlar 8 sene aynı sınıfta okuduk biz onunla geçenlerde karşılaştık iki tarafı da ailesi de evlen deyip duruyor evlenip ailelerin çenesini kapattık İyi ki ev arkadaşı gibi oturuyoruz bu şekilde anlaştık
Güncellemeler
+1 yıl
Dediğim gibi aramızda aşk yok ailelerin çenesini kapatmak için evlendik birbirimizden saklamadık yatak odalarımız bile ayrı ikimizden birisi birine aşık olursa yürütemedik deyip ayrılırız diye anlaştık
Bi sarhoş nasıl bu denli sorumluluk sahibi olabilir bana aşık falan demeyin laf olsun diye evlendik?
Cevapla