Aarkadaslar yardim edin hep kaybetmeye mahkum muyum😭?

Iyi geceler herkese. Benim bi problemim var. Hangi erkekle olursam olayım guvenemiyorum sürekli didikleme ihtiyacı duyuyorum birşeyleri. Benle yeterince ilgilenilmedigini veya görmezden gelindigimi gordugum anda elimde olmayarak cok cok sinirleniyorum icimden canavar cikiyo ve hani karşımdakini de eminim korkutuyorum. Bütün erkeklerin boyle yalanci adi birer pislik oldugunu düşünüyorum ama aski bulmak da istiyorum. Her gece ağlayarak uyuyorum nolucak bu gidisle halim diye. Herkes farkinda fevriligimin ve bilmiyorum cidden zor durumdayim

Aarkadaslar yardim edin hep kaybetmeye mahkum muyum😭?
Cevapla