Sürekli kaybetmeye mahkum biriyim neden böyle?

Ve sürekli eziliyorum. Bı ortamda kiloluyum diye kilomla değil ama benle çok dalga geçiliyor kilom kaynaklı. Kilom benim elimde değil ki tiroid hastasıyım metabolizmam çok yavaş çalışıyor. Dışında ne bileyim doktor kuzenim var onun gibi doktor olamadım diye belli soğuk davranıyor. Ama psikolojik olarak iyi değilim ki sınava adam akıllı çalışabileydim. Yoksa aptalda olsam calisabilsem 3 kez girdiğimde tıp olmasa da iyi yerler gelirdi ama elimde değil
Sürekli kaybetmeye mahkum biriyim neden böyle?
Cevapla