Bence engel değil. Tabi karşıdaki kişinin reşit bir birey ve kendini yetiştirmiş birisi olması gerekir. Günümüz ilişkilerde bu farklar pek önemsenmiyor. Ya kadın büyük oluyor, erkek küçük oluyor ya da erkek büyük kadın küçük oluyor. Önemli olan iki kişinin birbirini beğenmesi ve çekici bulması bence. Sonuç olarak hayat kısa ve keyif almak en önemli kısım. Siz ne düşünüyorsunuz?
Karşı cinsle yaş farkı olması ilişki yaşamaya engel mi?
2-3 yaş tabii ki engel değil ama fazla yaş farkı kesinlikle engeldir. Bir insan kendinden 15 yaş küçük birine aşık olamaz, konuşacak ortak konuları bile olmaz. Kafa denkliği olmayan ilişki yüzeyseldir, dış görünüş ve çıkar odaklıdır ve dolayısıyla aşk değildir.
Bence kafa dengi olması yeterli oluyor yaşın hiç bir önemi yok tabi böyle de diyince de 50 yaşındaki adam 18 yaşındaki çocuğa aşık oldum seviyorum diyemez. Biz bunu sadece yetişkin insanlar için söylüyoruz y@vsaklar kendi üzerine alınmasın,🖕🏿