Karşı cinsle yaş farkı olması ilişki yaşamaya engel mi?

Bence engel değil. Tabi karşıdaki kişinin reşit bir birey ve kendini yetiştirmiş birisi olması gerekir. Günümüz ilişkilerde bu farklar pek önemsenmiyor. Ya kadın büyük oluyor, erkek küçük oluyor ya da erkek büyük kadın küçük oluyor. Önemli olan iki kişinin birbirini beğenmesi ve çekici bulması bence. Sonuç olarak hayat kısa ve keyif almak en önemli kısım. Siz ne düşünüyorsunuz?
Karşı cinsle yaş farkı olması ilişki yaşamaya engel mi?
Karşı cinsle yaş farkı olması ilişki yaşamaya engel mi?
Cevapla