Bencil
Karamsar
Fazla alıngan
İnatçı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
"Fazla alıngan" olmasına tahammül edebilirim.. Onu pohpohlayarak bir şekilde nazını çekerim sorun değil..
Ama bencillik kendinden soğutur. Hatta koparır. Beni hayatında yok sayıyorsa, kenar süsü olmam kimseye..
Karamsarsa, hayat enerjimi sömürür.. Gerçekten hayatı karartır..
"İnatçıysa" hepten yandık. Çünkü benim en sevmediğim özelliğim de inatçılık.. Benimle kimse inatlaşmadığı sürece o huyum ortaya çıkmaz.. Ama çıkarsa, bana karşı kazanamaz.. İkimiz de hem çok yıpranırız, hem ikimiz de kaybederiz..
Aralarında en mantıklısı yine inatçı olması geldi. Bencil biri ile gerçekten hayat geçmez. Ne arkadaş ne de sevgili olarak. Bende yeterince karamsarım o yüzden bir ilişkiye tek pesimist yeter. Bana ışık olmadıktan sonra bir anlamı yok. Alıngan insan ise nefret ettiğim türlerden birisidir. Tatlı bir kıskançlık ile inatçılık sevimli durabilir.
Ay aptal olmasında ne olursa olsun
O yok şıklarda sjsj
Şıkları görmedim hdjdj tamam inatcı olsun nasılsa benim inadım daha ağır basar 😄
Burcun ne senin 😅
Balık, bildiğin gibi bir balık değil ama 🙃
😅 öyle olsun bakalım onların inatçı olduğunu bilmiyordum
Herkes ağlak olduğumuza da düşünüyor ona bakarsan agshjd yükselen etkiliyorsa beni bilemiyorum artık 😁
Yükselenin ne :D niye tek tek sorduruyorsun sjks
Güzel oluyor böyle merak edilmek ahahaaaa bilmiyorum desem agshjdk koç sanırım ya da boğa olması lazımdı 😂
Ha boğa ise tamam, boğa ben :D memnun oldum sjsks
Boğalar da çok ciddi olur, sende öylesin kova diye düşünüyordum ben seni. Şurda gördüğüm 3 5 kişiden birisin akıllı olarak 😄
sjsk :D kovayla özelliklerimiz benzeşiyor. Teşekkür ederim yahu gömdü mü övdü mü belli değil bilmukabele 😅
Övdüm 🤤
Bayıldım 🤤
🫶🏻🌸
En kötü özelliği dürüstlük olsun
Olmaz oyunbozanlık etme :D
İnatçı olsun madem
Olsun madem 😃
Cevap
42Cevap
İnatçı olabilir ama olmasını tercih etmem, kötünün iyisi işte...
Sen inatçı o inatçı olabilemez
Yapacak bir şey yok yola gelecek
Hastalık derecesinde bir kıskançlık olmasın ama accıcık 🤏🏻 kıskançlığı olsa olur
Listedekilerden?
Bencil biriyle hayat çok yorucu, inatçı çekiliyor ama. Ben onu alayım
İnatçı olabilir, kötünün iyisi...😄
İnatçı iyi bile sayılır 😃
Bencilde bir nebze iyi ama karamsarla fazla alıngan çekilir dert değil.😄
Alınganlık aman aman 🤦🏼♀️
Karamsar olsun.. Nasılsa ben de öyleyim beraber el ele verip uçurum falan bulur ölür gideriz😄
Hayale bak sjsj
Bencille olmuyo alınganda insanı bezdırıyo karamsar bi insanla uğraşamam benım derdım bana yeter ölmek için gencim o yuzden inatçı olsun severım bende inatçıyım birbirimizi yeriz heyecan olur ayrılamayızda ohh tam benlik zaten 😂
İnatla bırakmaz diyorsun :D
Aynen denendi onaylandı inatçı insanla sıkılman imkansız çünkü sürekli bı hareketli ilişki oluyo ayakta tutuyo her konuda sohbet edebılırsın bilmediği konuda bıle inatlaşma var inatçı ınsanlarda o yuzden konu bulamama gıbı bısey yok😂
Aaa bu ben djdjs
Olsun böylede harikasın 😎
Bilmukabele 🙈
Biraz inatçı ve kıskanç olabilir.. İnatçı adamı ikna etmek zor olsada seçenekler arasında en iyisi bu.. 😅
Yani tek kötü özelliği olacak ise
Benimle alakalı olsun istemezdim
Bana ucu dokunmayacak bir huyu olursa olur 😅
Meselaaa 😅
Mesela sinir bana sökmez 😂
Sinirli biriyle zor 🙄 ölür müsün öldürür müsün dkkd
Öldürürüm denedim mum oldu 😅😅
😃 helal olsun sana helal olsun
Ama şimdi umrumda değil savaşırken aslında vazgeçiyorsun oyuzden inişli çıkışlı değil sağlıklı ilişkilere ihtiyaç var hayat zaten zor birde hayatı zor eden olmamamalı canıms 😌💖
Kesinlikle katılıyorum 🌸
🍓🍓
Fotoğraftaki yazıyı"aç bacaklarını" olarak okudum NANSBSBSBSBDBBD
Fesatlık is loading djdj
İAJSJSJSJS
Gitsin iskolik olsun seçenekler hepsi beter 😂
İşkolik olabilemez ya :D oyunbozan mısın
Ama sürekli iş iş, seninle ilgilenmez sonra 😏
Hıı öyle diyorsun, tamam o zaman 😃
Fazla alingani seçtim. Diğerlerinden daha iyi sayılır.☘️
Zor ya..
Evet ama, bencil, inatçi ve hele de karamsar birini çekmek hiç kolay değil.😶
İnatçı olsun 😃 hadi
Ayyy inatçi insanla da anlaşmak zor, bencil de istemem.
Hepsi birbirinden kanser. Aşkımdan öleyim daha mantıklı
Ya ölll sjks
Karamsarlığını hallederdim ben. Bencil, fazla alıngan ve inatçı olması beni çok zorlardı. 😅
hshsh masal ya 😃
İnatçı olsun ben oğlak burcuyum üstesinden gelirim 😂😂
Baş edemezsin sjsj
Güveniyorum kendime
İstediğin kadar güven inatçı kişi karşısında, zor çok zor 😅
Ben de çok inatçıyım ki
Bencil, karamsar, alınganı yaşatmam, inadına can kurban bence inat iyi huy 😄👍
Katılıyorum 😃
Sen katıldıysan tamamdır 😄👍
🙈♥️
❤️❤️
Tek kötü huyu o olacaksa inatçı olabilir. Sabırlı biriyim üstesinden gelirim diye düşünüyorum
Aslında hepsi düzeltilir, illa bir tercih gerekirse fazla alıngan olsun ben onun gönlünü almayı iyi bilirim 🙂
Şıklar arasında en tahammül edebileceğim özellik "inatçılık"
Onun inadını kırarım ben.
Kimse artık 😂
karamsar olsun.. bunu toparlayabilirim:)
Zor zor
inatçılığı severim, benimle ilişkisi konusunda da inatçı olur sonuçta
Zaten ondan saklım gizlim olmayacağı için kıskançlık sorun olmaz bence
listede en iyisi inatçılık... ve bazen inatçılıkta iyidir.
Hadi arada sigara içebilir abla sigara içen kızlar daha iyi seviyormuş galiba
Bilim bakalım listedeki bütün kötü özelliklere sahip bir erkeğe aşık olup, yıllardır sevgili olan kim 😂
Köprüden atla daha iyi djdj
Kendi sonumu kendim yazdım sanırım 😂
Bi de aşırı derecede kıskanç manyak biri 😂
Bir şey seçmem gerekiyorsa kıskanç olmasını seçebilirim
Tüm seçeneklerin arasından karamsar olmasını tercih ederim. Diğerleri hiç çekilmez.
dğierlerinin içinde ne iyi olabilecek özellik
Bencillik dışında diğerlerini kabul ederim... ama bencillik beni üzüyor buna dayanamam
Herkes uzak dursun benden kimsenin birşeyini çekemem.
Şiddete meyilli olsun ama bana karşı kullanmasın 😂 beraber terör estiririz jfkdkd
İnatçı olması iyidir inatçı kız sevilir 😄
Seçeneklerden biri olmak zorunda ise inatçı derdim, diğerlerinden daha iyi en azından.
Seçenekler berbat🤦
😬 kötü şeyler işte
Rüstem değil mi o ksdjks
Rüstem kim yahu 😅
Muhteşem Yüzyıl Mihrimah'ın zevci 😂😂
Hsjs yahu hiç izlemedim onu ben 😅
😂😂 pekiiimm
Karamsar olabilirim 🥳
Yaa sen değil be :D bu ne ego
Egosuz bi hayat düşünemiyorum 😁
djjd :D deli mi ne
bencil kesinlikle olmamali bence ya inatci olabilir ben de inatciyim ne guzel ortak ozellik buldum iste
Çok konuşması olabilir.
Ya şıkları yeni gördüm. Hepsi cinnetlik. Karamsarlığı alim ben kcksmcnd
Çok konuşmayı da ekleseydim keşke 😃
Kısmet bidahakine😂
Çünkü bu da bayağı kötü bir özellik hele boş konuşuyorsa bana
Kesinlikle öyle soğuma sebebi boş yapması.
Ofsaytın ne olduğunu bilmeye bilir.
Ya bi git hgghh
Nereye gideyim flcmfmf
Ne bileyim ben :D
Ben mi bileceğim bayan 😃
Tabii sen bileceksin 😅
Söylesen ne olurdu sanki 😃
Şuraya 👆 git tamam mı
Tamam lflfl 😄
illahki biri olmak zorundamı
Evet tabii
karamsar olsun bari
Dikkat ederek cozebilirim ama digerleri cok uğraştırir cozumu yok
Benim dünyam siyah beyaz bu yüzden karamsarlığı severim
Karamsar seçebileceklerimden en iyisiydi diğerleri asla olmaz.
Kıskanç olabilir. 😁
Saylanmaz anketten seç bir tane 😃
Seçemedim. Ben yalnız kalayım o zaman. 😂
djdj yok illede aşık olacan illede kötü özelliği olacak :D
En azından kendim seçeyim bu şıklar olmaz yani 😂 kan çıkar. 😂
Tamam hadi bi istisna yapıcam bakalım ne seçiyorsun
Çok düşündüm bulamadım. O inat ben inat nasıl olacak bilmiyorum ama inatçı olsun ama çok inatçı olmasın 😂 annem haklı mı ben mükemmeli mi arıyorum diye şüpheye düştüm şu an 🙄
Mükemmeli kim kaybetmiş biz bulalım 😃
Dimi ya? Ben bu konu üzerine biraz daha düşüneyim 😁
Senin yüzünden ben de düşüneceğim 😃
Bende annem yüzünden düşünüyorum ama zinciri başlatan o 😂
Zaten 2,5 tanesi var yeterli bence :D
Sinirli olması sanırım..
En iyisi karamsar bunlardan diğerleriyle uğraşamam
Aşık olmamayı tercih ederim olan yerlerim ağrıyor.
Hepsi olsun.. hakkından gelirim
Kıskançlık olabilir kıskanılmayı severim ben
seviyorum inatçı kadınları vesselam
Kıskanç olabilir bununla başa çıkarım.
İnatçı olsun dengeleriz birbirimizi
İnatçı olsun o halledilir
İnatçı olabilir
İnatçı olsun
İnatçı olsun severim inatçı 😁
Kıskanç olmayan kiz mi var
İnatçı biriyle daha kolay anlaşılır?
İnatçı. Diğerleriyle pek uğraşamam sanırım
Kibirli olmasın, cimri olmasın yeter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?