Sevgilim geçmişte bir kızın hisleriyle oynamış onu kırmış. Yani kızla vakit geçirmek için takılmış ama kız ona aşık olmuş. Ama hislerini de hiç tam olarak ifade etmemiş. Geçenlerde sevgilime iki tane mesaj atmış, çok duygu yüklü. Sevgilim sanırım o kıza dönecek, beni terketmeyecegini soyluyor. kızı istesem geçmişte onunla olurdum diyor ama aklı ona kaydıysa yanımda olsun istemiyorum sizce ne yapmalıyım? Bu arada kızın yazdıklarını ben de okudum ve harbiden çok fazla aşıkmış sevgilime.
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Eski sevgilimin annesi evlenmemizi istemediği için sevgilime kızıp evlendim 1 yıl oldu her şey çok kötü. Evlendiğimde beri huzursuzum pişmanım. Neredeyse boşanma aşamasına geleceğim. Eski sevgilimi o kadar özledim ki anlatamam
Bizim sevgilimle ilişkimiz çok iyiydi ama o kız yazdığından beri sevgilim değişti ne yapsam bilemedim
Aklının onda kalıp kalmadığını bilemezsin. Ama şunu bil sen sevgilini üzdüğün bunalttığın zaman sevgilinin aklına sürekli acaba yanlış tercihte mi bulundum sorusu gelecek
Kızı sevmemiş ama şimdi sırf kızın hisleri güzel diye ona dönmesi saçma değil mi ya:(
Belki sevmiştir sana söyleyemiyodur
O zaman kızı neden bu kadar üzmüş olsun. Istememis kızı.
Bence çok sevmiyorsan ve evlilik gibi bi niyetin de yoksa çok zorlama sonra pişman olacağına şimdi ayrıl 3 gün ağlarsın 4. Gün unutursun. Bırak sevgilin ne yapıyorsa yapsın
Çok seviyorum tamam o kız kadar aşık olmayabilirim ama ben de seviyorum.
O zaman sevgilinin senden vazgeçmemesini sağla ayrılırsan da bunu gurur meselesi yapma daha iyileri senin olacaktır buna emin ol
Şunu da unutma hiç kimse vazgeçilmez değildir
Yine bırakmadın beni. Nasıl yapıyorsun bunu. Hissediyorsun senden koptugumu ve rüyama mı geliyorsun hemen? Artık buna bir son ver lütfen. Yoruldum. seninle savaşmaktan yoruldum. Benim gücüm yok seni yenemem. Bırak artık beni. Bırak artık yeni bir hayatım olsun. Seni birtek rüyamda görüyorum ama iyi gelmiyor işte. Tekrar hatırlıyorum seni, bakışını, duruşunu, sesini. Ben artık seni hatırlamak istemiyorum. Azat et beni. İsmini bile unutacak hale geleyim ne olur. Bırak beni. Sen mutlusun bırak ben de olayım. O kadar garip bir hiski varsın seni hissediyorum 2 sene sonra ve sonra bir uyanıyorum yoksun. Yine yeniden yüzleşiyorum yokluğunla. Bir daha gelme ne olur.
Böyle yazmış o kız. sırf bunu yazdı diye bir insanın nasıl kafası karışabilir ya
Benim bile kafamı karıştırdı 😄
Aslında kız bana gel diye çırpınıyor
Senin bile mi karıştı siz erkekler niye böylesiniz ya. Kiz sevgilisi olduğunu öğrenince özür diledi ama bizimki delirdi
Bunun erkeklikle alakası yok kız duygusal bir mesaj atmış sen sanki biraz gurur meselesi yapmış gibisin
Her duygusal mesaj atana kaptiracakmiyim sevgilimi yani
O zaman kaptırmamak için bir şeyler yap
Sana daha çok bağlansın seni kaybetmekten korksun
Bilmiyorum ya zaten ben o kıza dönmem diyor ama bence haketmedigini bildiği icin öyle diyor.
Sevgilinin ailesi ile tanış ve onlara değer verdiğini hissettir onun ailesine ilişkinizin geleceği için fikirlerini sor sevgilin senden asla vazgeçmez buna emin ol
Benden vazgecmese bile kızın mesajindan etkilenmesi sinirimi bozdu. Durup durup dalıyor. Bazen pişman gibi duruyor
Aklında şüphe varsa ayrıl
Ayrılırsam direkt ona gider
Sen de başkasını bulursun ama sen beni nasıl bırakırda ona gider diyorsun bunu gurur meselesi yapmışsın
Ben sanırım onu bir başkasının daha fazla ve daha güzel sevmesini kaldiramadim
Ya evli olsaydınız ne olacaktı
Bak evlenirsin Bi mesaj daha gelir sonra telafisi olmaz
Ya bir insan Nasıl kiz yanindayken ve onu severken birlikte olmaz da seneler sonra kafası karışabilir benim mantığım almiyor
Duyguların mantığı olmaz
Kararını verdin mi?
Sevgilimle kavga ettik bir mesaj daha varmış bu arada onu bana göstermemiş yeni attı
Ne yazmış mesajda
Merhaba, bu yazdıklarımı sana yollayabilmeyi isterdim. Okumani eskisi gibi beni umursamanı gerçi belki de hiçbir zaman umursamadin ama kutlarım hep çok iyi rol yaptın. Dediğin söylediğin herşeye inandirmakta üstüne yok. Ya da ben sana çok inanmak istediğim için inandım. Güvendim. Hala nasıl bu kadar güvendim diye soruyorum kendime karşıma geçip söylediklerinden sonra hala hayir gerçek değil sen bu değilsin diye nasıl diyebilirim. Nasil yaptın nasıl verdin bu güveni bana. Nasil başardın sana bu kadar guvenmemi. ya da nasıl başardın kendini bu kadar sevdirmeyi? Ben başaramadım, olmadı çok istedim beni sev ama olmadı. Elimdeki imkanlar buna yetmedi galiba. Olsun sağlık olsun beni sevmek zorunda değilsin tabiki. Ama keşke keşke en baştan bana aynı şekilde davransaydin madem bana hiçbir şey hissetmedin keşke benim de sana hissetmemi engelleseydin. Ama biliyorum sonradan bunun için ugrastin bazen düşününce sana kızmaya hakkım olmadığını düşünüyorum sen çok uğraştın seni sevmeyim diye ama işte olmadi. Kalbim sana kanat cirpmaya o kadar merakliymiski ilk gördüğü an uçtu kondu sana. Ama tutunamadı gücü yetmedi. Düştü ve kırıldı. Sen bilmiyordun tabi onun ne kadar çabuk kirilabildigini herşeye bu kadar çabuk kırılan bir kalp senin yaptıklarından sonra nasıl sağlam kalabilirdiki kalamadı. Çok özledim biliyor musun seni. Olanlara yaptıklarına hatta belki başkasına ait olmana rağmen yine de çok özledim. Arada rüyama geliyorsun saol. Ama aslında o daha çok acı veriyor çünkü bu sefer özlem iyice artıyor seni görmek istiyorum eskisi gibi konuşmak yanında olmak sesini duymak. Bana bakmani istiyorum. Beni görmeni istiyorum. Yanimda olduğun o kısacık zamanların kıymetini bilememisim meğer.
Kızı n ağzı çok güzel laf yapıyor. İnsana vicdan azabı çektiriyor. Sevgilinin bu mesaja etkilenmemiş olma ihtimali yok beni dahi etkiledi. Kız her ne kadar Bi başkasına aitsin desene bana dön diye bağırıyor aslında
Sevgilinden ayrılırsan sevgilin bu kıza kesin yazar
Ciddi misin yazarmi ya
Tabi yazar kızda ki sevgiye baksana
Sende gurur var onda aşk var
Hem sevgilin de birilerinin duygularıyla oynamış o da iflah olmaz sen kendi yoluna bak ayrıl
Ya duygulariyla oynamamis aslında sadece kafası karışıkmış hoşlandım hoşlanmadım derken olmamışlar kızla
Sen ne yapacaksın Bi söyler misin
Ben sevgilimi bırakmak Istemiyorum
Kıskandığın için böyle diyorsun mantıklı düşün
Kıskandım evet ama napiyim bu mesajlar geldi kiz seviyor diye birakayimmi sevgilimi
Aynen bırakma sakın dünya da ki son erkek o zaten sıkı sıkı tut. Kızım sen bu kafayla gidersen ileride çok pişman olursun
Senin dediğin ne sevgilimi takintili kıza mi bırakayım yani
Sevgilin de o takıntılı kızı düşünüyor ama bunu atlıyorsun
Kızım sana sevgili mi yok ya boş ver gitsin
O zaman herkes herkese iki güzel şey yazıp elde etsin oldu
E öyle oluyor zaten
Ama zaten kız da sevgilisi olduğunu duyunca özür dileyip gitmiş. O kız öyle biri değil falan diyor
Bence ayrıl sonra pişman olursun
Bekar olsaydım boş ver onu gel sevgili olalım derdim ;)
Sen git sevgilime mektuplar yazan kızla ol onu begendin asıl
Kızım o başka bir şey kız duygusal yaklaşmak istiyor ve şuna emin ol istediğini alacak o vakit ben de senle olurum
😃
Durumlar nasıl var mı bi gelişme?
Bugün gene kavga ettik sevgilimin o kızı aradığını gördüm. Ama kız açmamış
Kızım ben sana söylemiştim sen beni dinelmedin
Kız açmamış ama sevgilisi var diye rahatsız oluyor galiba
Sevgilin niye aramış?
Kız ona bu mesajları atınca o da hakkını helal et demiş. Kız cevap vermemiş o da hakkını helal etdemek icin aradım diyor
Sen de bunu yedin mi
Şu gurur işini kenara bırak mantıklı düşün ayrıl sonra pişman olmazsın
Napıyim o kız gibi gurursuz mu olayım
Ayrıl gitsin sonra pişman olursun
Ne yaptın?
donerler erkeklerin mantikli davrandigi yok
Ya sırf kız romantik bir yazı yazdı diye nasıl aklî karışıyor anlamıyorum ya
Dönmem
O da dönmem diyor ama kafası karıştı bu bile sinir bozucu