Erkekler vazgeçtiğiniz kıza geri döner misiniz?

3 yıldır beraberdik ve mutsuz oldugunu söylemisti (kavga vs klasik sorunlar iste) 2 gun once sarıldı bana öptü seviyodu yani ve sonra gitti birden.. ? nasi yani.. Sordugumda İse alıskanlık eskisi gibi hissedemiyorum hissim yok dedi ve gitti? bu kadar kolay olabilir mi 3 YIL? geri doner mi? hic gelmiyo muyum aklına acaba nası hic bir Sey olmamış Gibi devam edebiliyor..

Erkekler vazgeçtiğiniz kıza geri döner misiniz?
Cevapla