Erkek arkadaşım bana cirkinsin dedi siz olsanız nasıl bir tavır takinirdiniz?

Ben bugün kız arkadaşlarımla kahve içmeye ciktim hep birlikte resim çekildik arkdslarla. Erkek arkdsimada fotoğraf attım. Hani görsün ortamimizi diye. Bana içlerinde en çirkini sensin dedi. Kırıldığımi söylememe rağmen. Olsun ben çirkin seviyorum dedi bana. Halada devam ettiriyor. Sana yalakalık mi yapayim gerçek neyse o dedi ve aşırı üzüldüm. Çok kalbim kırıldı bir bayana böyle denir mi ya. Çirkinde hissetmiyordum ben kendimi. Güzellik algisi çok değişti ben öyle boylu poslu estetikli orası burası açık bir kadın değilim ki onlar gibi olmadgm iicn çirkin görüyor beni herhalde

Güncellemeler
+1 yıl
Ha bide bu grup iyimis içlerinde en çirkini sensin dedi. Ayrıntıyı unutmuşum yazmayı. Okuzluk başka hicbisey değil üç senemi verdim
Erkek arkadaşım bana cirkinsin dedi siz olsanız nasıl bir tavır takinirdiniz?
Cevapla