Erkek arkadaşım sen korkaksın diyor. Siz olsanız ne yapardınız?

Buraya yaşadığım bir konu hakkında fikir almak istiyorum 24 yaşındayım bir seneyi geçgin görüştüğüm konuştuğum biri var kendisi jandarma uzman çavuş bende atanali 4 ay oluyor hemşireyim kendisi diyarbakırlı bende ankaraliyim ailem baştan beri gönülsüz gibiydi Diyarbakırlı dediler uzman çavuş dediler kendi denginde biriyle konuş dediler sonradan annem çok seslenmedi konuştum iyi de anlasiyoruz diye konuştum annem babam şu an ayrılar ailesi geldi tanışmaya tanıştıktan sonra abim durduk yere ben istemiyorum ayrıl dedi annemde zaten abim öyle deyince öyle yap dedi bende babama sordum o da ayrıl illa falan demeyince devam ettim işte Diyarbakırli olduğu için aşiret vs terör vs falan bu gibi durumlarla karşılaşabilirsin dediler bir hafta önce birde biz gidelim dedim anneme hatrina gidiyorum dedi abim zaten annem gidiyor diye gitti konuştuğum kişinin ailesinin maddi durumları iyi değil öyle işte sordular ev sizin mı kira vs dediler kendine ait öyle bir şey olmadığını nakliyede çalıştığını söyledi ayrıca kardeşleriyle birlikte lokanta calsitiyormus lokantada zaten kendilerinin değilmiş amcalariyla elde ettiği geliri aralarında paylasiyomus vs düğünü de ev karşılığı arsa aldığını ordan yapacağını orayada ev vs yapıldığını falan dedi çocukta eşyaları ben biriktirip alacağini dedi sonuçta işte maddi durumları iyi değil Diyarbakırlı ve uzman çavuş diye istemez gibiler sen goturttun abim diyor oraya gittiğimizdeki karşılamaları da çok güzeldi güzel ağırladılar kaldığımız sürece oraları gezdirdiler yemekleri güzeldi vs vs ağırladılar güzelce babamla konuştum evlenecek olan sensin her şeye katlanirim ederim diyorsan sen bilirsin dedi ama oğlan sözleşmeli calsiyo yarın bir gün sözleşmesi biterse ne iş yapacak diyor kendileri 6 kardeş abim işte evlendiğinde onlarada para yardımı bulunursa nasıl gecinceksiniz diyor oraya gittiler güzel ağırladılar parada harcadılar diyor gösteriş mı yoksa diyip duruyorlar annem abim maddi durumları o kadar iyi olmadığı için sizce ne yapmalıyım anlaşma konusunda kendisiyle hep iyi anlaştım ama ailem böyle dediği için artık etkileniyoruz ikimizde yıprandık siz olsanız ne yapardınız?
Erkek arkadaşım sen korkaksın diyor. Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla