Sevgilim (ukrayna) ve ben (türk) aramizda kültürel farkliliklar var sizce cok mu takiyorum?

Merhabalar ben (20) türküm ve almanyada üniversite okuyorum. sevgilim ise (19) ukraynali ve kendisi mülteci. tesadüfen ayni günde almanyaya gelmisiz ve böylelikle tanismis olduk. neredeyse 1 yillik bir iliskimiz var. acikcasi benim daha önce hic sevgilim olmadi, gelen bütün teklifleri reddettim cünkü kendimi hazir görmüyordum. sonra onunla tanistiktan sonra 1-2 haftaya ayrilir dedigim kiz bir anda ciddi bir iliskiye dönüstü. ilk baslarda her sey cok garip bir sekilde güzeldi ve garip bir sekilde ortak cok yanimiz var. ikimiz de almanya'ya ayni gün gelmisiz ve ikimizin de dogum günleri ayni. ikimizin de kedisi var ve isimleri bile ayni. bu flört kisminda bayagi yardimci olmustu. sorun su ki onu tanidikca türk aile yapisi ve slav aile yapisinin ne kadar farkli oldugunu görüyorum. öyle clublarda takilan ve beni rahatsiz edicek kadar giyinip erkeklerle takilan bir tip degil, aksine tam aradigim gibi yeri gelince olgun , yeri gelince 5 yasinda cocuk gibi birisi. ancak temizlik konusunda ben kendimi pis pasakli zannederdim. taaki onun ailesiyle tanisana kadar. evet arkadaslar evlerinde süpürge bile yok ve bunu dert etmiyorlar. onun evine yatili kalmaya gitmistim ve birlikte tuvaletteydik. ben dislerimi fircalarken o da bana bir seyler anlatiyordu ve kiyafetleriyle birlikte tuvalete oturdu ayakta durmak istemedi. sorun su ki bizim götümüzü koydugumuz yere kiyafetleriyle oturmak onun icin gayet normaldi. en azindan insan bi kapagini kapatirda oturur yani. mesela onun evine her gittigimde elim bos gitmiyim diye hep kücük aburcubur alirim bi cikolata bi kuruyemis vs. bizim kültürümüz böyle. bazen haftada 2-3 kez bazense hic evine gitmem o yüzden haftada ortalama 1 gün desek, ona aldigim cikolata cöpleri hep yani basindaki komidinde oluyor ve hic kaldirmiyor. en sonunda 2 hafta önce aldigim cikolata cöpünü gördüm ve yeter artik bunu ben cöpe aticam dedim ve atmak icin alirken komidin ile duvar arasindaki bosluga düstü. sonra bir baktim taa 4 hafta önce falan aldigim aburcubur cöpleri oraya düsmüs. onlari da topladim ve fark ettimki orada artik tozlar bagimsizligini ilan etmis. evlerini nasil süpürüyorlar derseniz (evleri kücük bu arada 1+1 cati kati) bizim balkon temizledigimiz farasla. zaten evde kedi var her yer tüy götürüyor birde hic temizlemiyorlar. bulasiklari elleriyle yikiyorlar (makine bozuktu) ve bardaklar falan iyi temizlenmiyor kahve lekeleri duruyor hep. benimde pek temiz bi insan oldugum söylenemez ama bu baya fazla benim icin. üvey babasi savasata o yüzden annesi benden yardim istedi gittim bulasik makinelerini tamir ettim. ama yine de kullanmiyorlar. onlara soguk suyla bulasik yikanmayacagini, mikroplarin en düsük 40derecede öldügünü ama insan elinin bu sicakliga dayanamiyacagini anlatsamda nafile.. ama lafa gelince en temiz kiz arkadasim oluyor. eve gelir gelmez ellerimi yikamami istiyor. onu seviyorum ama gercekten bu sorunu nasil asacagimi bilmiyorum. ona bu konuyu hafif acmaya calistim ama üzüldü. sizce cok mu takiyorum ne yapmaliyim?

Güncellemeler
+1 yıl
Not: Rus bir arkadasim daha var, onlar da bu kadar olmasa da cevre temizligi hep 2. planda kaliyor. en azindan kisisel bakim yapiyorlar. yani ne biliyim benim gözümde temizlik kavrami bir cumartesi sabahtan baslarsin detaylica temizlersin heryeri süpürür silersin öglene biter isin (evin büyüklügüne bagli) sonra oturur dinlenir cay icersin. almanlar bunlarin yaninda melek kaliyorlar temizlik konusunda.
Sevgilim (ukrayna) ve ben (türk) aramizda kültürel farkliliklar var sizce cok mu takiyorum?
Cevapla