Flörtüm ile çok farklıyız o Arap ben Türk ve biraz Arap kültüründe büyümüş?

Aslında her Arapta aynı olmuyor, eski erkek arkadaşım benimle uyumluydu bu anlatacağım konulara, ve o da mısırlıydı. Şuanki flörtüm de mısırlı. Yani sorunumuz şu, din konusunda çok katı. Çok eşlilik istemiyor. Kesinlikle yapmam aşk evliliği yapacağım diyor, ama yapanlar içinde bu olabilir kendileri bilir hakları var diyor, ama kendisi için imkansızmış duygusal ve romantik biri bu konuda ona güveniyorum ama tek sorun, bunu yapılabilir görmesi. Sonrasında bir sorun daha. Dar paça pantolon giyiyor , biraz daha farklı tarzlarımız var. Ama o dünyanın en iyi insanlarından biri. Bu gece saat 4 e kadar ona vakit ayiramadim. Kafam karışıktı o beni 1 e kadar aramadı dışardaydı. Arayacaktı ama biliyorum. O aramadan arkadaşımı aradım kafam o kadar karışık ki onla arkadaş kalabilirdim. Uyumamış gece dörde kadar beni beklemiş ve yarın ise gidecek. Günüm sensiz tamamlanmıyor diyor bana. ay'ım diyor çok romantik, çok. Anlatamam tarif edemem. Bu kadar özel birini nasıl bulacağım. Ama birçok konudaki farkı nasıl kaparız. Ailem tanışsa biraz farklı yorumlar yapabilirler bana eleştiri gibi. Yani bilmiyorum napacağım ben. Lütfen fikir verin🙏

Güncellemeler
1 yıl
Uyuyamıyorum.. o çok değerli benim için herşeye rağmen
Flörtüm ile çok farklıyız o Arap ben Türk ve biraz Arap kültüründe büyümüş?
Cevapla