Eşim asosyal, ben ise sosyal biriyim. İlişkimizde bu durum sorun oluyor, ne yapabilirim?

1.5 senedir evliyim eşimle çok sorunlar yasadik fakat hiç biri son zamanlarda olanlar kadar farklı değildi
Son bi kaç aydır her şey gözümüze batıyor msl sorun 1 eşim çok asosyal biri ben sosyal bı insanım evde duramıyorum yanımda biri olmadan bile çıkar gezerim ama o işten gelir gelmez elinde telefon uyuyana kadar (telefon ile uyuyor) benden daha çok bs oynuyor napabilirim bunu nasıl hallederim. Sorun 2 Ocak ayında ailemin yanına tatile gittim orada hamile olduğumu öğrendim eşime anlattım ve bana aldırmam gerektiğini maddi açıdan yetişemiyecegini söyledi (bu seneki 8. hamileliğim) pisikolojik olarak fazlasıyla yıprandım (1 çocuğumuz var 7 aylık) ailemin yanından döndükten sonra eşimle ayrılmaya karar verdik fakat ailelerin hatrına barışmaya karar aldık aramızda hiç bir sözel ya da fiziksel hiç bir bağ yok bu sorunlar olmadan önce cinsel hayatımız hiç denecek kadar azdı (1 dk en uzunuydu) ne yapmalıyım
Eşim asosyal, ben ise sosyal biriyim. İlişkimizde bu durum sorun oluyor, ne yapabilirim?
Cevapla