Keşke tanımasaydım onu düzenim, dengem bozuldu dediğiniz biri oldu mu?

Daha önceden tanımak istediğim biri vardı sözleri hoşuma gidiyordu. Herkes beni beğeniyordu da bir o mesaj atmıyordu. Ilk defa atti. Cok mutlu oldum. Ama ondan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmadı. Karanliga gomuldum tekrar. Keske tanımasaydım onu tanıyınca düzenim dengem bozuldu dediğiniz biri oldu mu?
Keşke tanımasaydım onu düzenim, dengem bozuldu dediğiniz biri oldu mu?
Cevapla