Keşke tanımasaydım değilde keşke tanıdığım gibi kalsaydı sözü bana saçma geliypr?

Keşke tanımasaydım değilde keşke tanıdığım gibi kalsaydı sözü bana saçma geliypr? İnsan zamanla karşısındaki insanların davranışlarını görüp zamanla güvensizlik yarattıysa hayal kırıklığına uğradıysa zamanla insan değişmez mi tanıdığın gibi kalmasını nasıl bekleyebilirsin siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Keşke tanımasaydım değilde keşke tanıdığım gibi kalsaydı sözü bana saçma geliypr?
Cevapla