Keşke tanımasaydım ya da bu kadar samimi olmasaydım dedikleriniz var mı?

Bazı insanları dışarıdan görürüz ve onlara kendimizden bir parça atfederiz, düşündüğümüz gibi olduklarını sanarız fakat biraz yaklaşınca, o saf duygularımız tamamen karanlığa gömülür.
Bazen “keşke mesafemi korusaydım.” dersiniz ya da “Keşke hiç tanışmasaydım.”…
Genelde “Bu iyi bir tecrübe oldu” mu dersiniz, yoksa “Keşke hiç tanımasaydım” mı?

Keşke tanımasaydım ya da bu kadar samimi olmasaydım dedikleriniz var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Allah aşkına bu resim bu soruya olmuş mu ama yaa…
Güncellemeler
+1 yıl
Sanırım hepsi şu anki bizi oluşturan küçük taşlardı bazısının yok ettiğini düşünsek bile
Keşke tanımasaydım ya da bu kadar samimi olmasaydım dedikleriniz var mı?
Cevapla